HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 nee dat was niet het idee hoor albertina, ik ben wel wijzer, ik had wel willen delen met hem en ja ik ga wel goed zonder drank, ik heb t makkelijker dan de meesten hier denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Dar,goed voor de conditie.Nu ga ik eens koken,lekker gezonde hollandse pot.Snijboontjes, biologisch karbonaadje en krieltjes.Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 smakelijk dames ik ga zo nog maar even in de tuin rommelen, ik heb een goed tuingolfje te pakken wel even de lange broek an nu tot laterders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Schorpioen81 Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Zo, ik ben net open gekrabt door mijn ene katje: drie bloedende vingers.Zij heeft namelijk niesziekte (wel antibiotica voor gehad, maar is uiteindelijk niet opgelost) en aangezien ze nu met haar kapje zit vanwege de sterilisatie, belandt al dat 'snot' op het kapje en haar gezicht:(. Dus ik heb het kapje er even afgehaald, schoongemaakt en vervolgens wilde ik voorzichtig haar gezichtje schoonmaken. Nou niet dus: nagels nagels nagels!De brandweermannen zijn inmiddels weg. Hingen hier in die bakken voor mijn raam haha;).Smakelijk eten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 "Het taaie ongerief", Wing.Ik weet niet of je nu weer wat glazen teveel op hebt, maar blijkbaar vind jij dat niet van belang. Ik in jouw geval ook niet, dus. Jij doet het op jouw manier.Mijn lief vond mijn verhaal in het boek erg mooi. Hij wist niet dat ik er zo voor had gestaan.Ook de andere verhalen vond hij erg aangrijpend.Nu is hij naar zijn sport, maar vanavond praten we weer verder.Ik vind zelf de vormgeving erg geslaagd.Overigens, Mariadistel (thee) is erg goed voor het ontgiften van de lever, en geeft geen interacties met medicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Goeieavond allemaal! Wat een lekker weertje he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Je kwam ook al zo nuchter over Wing.Het boek kan je bestellen hoor.Ik zit steeds met een liedje van Peggy Lee in mijn hoofd:"Is that all there is..."Met haar doorrookte en doordrenkte stem.Het is niet verkeerd om een wild leven gehad te hebben. Maar op een gegeven moment ga je toch keuzes maken. Ik heb gekozen voor geen drank en ook niet meer roken. Saai vind ik dat niet. Wel is het heel iets anders, spannend en bewust een ander leven. Dat is nog elke dag een uitdaging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hee An,heerlijk hé, zo'n mooie dag.Ik denk aan Edith Piaff,ik heb een film over haar leven gezienen haar autobiografie gelezen.Zeer indrukwekkend.Drank, drugs en één en al ellende. Maar wel een geweldige zangeres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Mijn internetverbinding is de laatste dagen zeer traag grrr...Over Sintjanskruid: als je nog in de leeftijd bent dat je menstrueert en je slikt de pil, kun je het beter niet nemen want dan heb je grote kans op bloedingen tussendoor.Ik heb het niet helemaal drooggehouden van de week. Enkele dagen iets gedronken. En geen hartkloppingen. Ik heb er geen moeite mee.Wou het toch even melden. Voor wat het waard is.Vandaag hou ik het fris.Oja, heb het forumboek besteld, ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Kate: dat is toch grote winst om zo hup de draad weer op te pakken.Het blijft volgens mij wel een balanceren. Maar het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hannah, ik schiet in de lach, dacht toch dat wij de laatste tijd vrij normaal tegen elkaar deden. Toch een beetje samen gegroeid. Ja, dat had ik indertijd ook met de scheiding, dat mijn ex alle zagen, tangen, enzovoort, mee nam. Mijn echtgenoot is totaal niet technisch, behalve dan dat hij steeds bomen aan het omzagen is.Kate ik menstrueer nogal heftig.Blijkbaar is dat de overgang (ik ben 49).Ik ben niet dik, maar mijn borsten worden maat DD. Mijn echtgenoot zei het gisteren nog tactvol: "Ze worden wel wat fors."Ik snap niet waarom vrouwen een borstvergroting laten doen.Niet meer drinken is okee, maar een veranderend lijf is wel even wat anders.of misschien moet ik daarvoor naar een ander forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Vie, kan je dan niet de pil slikken tot je een jaar of 5 verder bent, dan is het achter de rug?Of is dat te simpel gedacht. Ik ben begin 40 en slik hem maanden achter elkaar, ideaal. Weinig toestanden dus.Of topic? De hormonen spelen hier toch vaak zo'n grote rol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Zou toch flink schrikken als ik opstond met DD Maar serieus Vie, komt dat door het eten of kan er iets anders aan de hand zijn. En je buik groeit niet mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Kijk, dat vind ik nou leuk Wing. Als het al niet bestaat ga ik het zelf aanmaken.Ik pletter bijna voorover zeg.Dat kan een man niet zo gauw zeggen.Nu even wat anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Kate, mijn oudste zus had hetzelfde. Zij is ook heel slank, maar ongeveer met haar 50ste zijn haar borsten gaan groeien. Ik moet het er maar mee doen. En hormonen slikken wil ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hoe is het met jouw hormonen Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Lijkt me ook lastig Wing.Soms hebben mannen meer last van hun hormonen dan vrouwen denk ik weleens.Wekt ook agressie op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hannah, heeft die oet... nou je nieuwe eettafel vernacheld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Tina het blijft maar tobben he, sterkte meid :present:Noa, ook ik heb respect voor je doorzettingsvermogen. Kies voor jezelf, en blijf bij je eigen doel.Ik ga afsluiten, fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 goeienavond allemaal, jullie zijn mooi rustig Vie hadden wij al foto;s uitgewisseld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Goeienavond allemaal,Zie dat alleen Henk en Roos ingelogd zijn.Allemaal in de tuin zeker op deze prachtige zomeravond.Net terug van vakantie uit Duitsland.M,n tweede vakantie zonder drank.Viel nog niet mee, maar al wel stukken gemakkelijker als m,n eerste vakantie in september.Toen dronk ik net 6 weken niet meer.Men...wat heb ik het toen zwaar gehad.Hoe hoe gaat het met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Ha Rapilos: fijn dat je er weer bent en zo te lezen ben je er droog doorheen gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 O, en ik heb eerlijk gezegd niks bijgelezen, bijna geen doen van de hele week.Nog iets bijzonders gebeurt in die tussentijd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Rapilos: ja natuurlijk is er van alles gebeurd, maar daar vraag je wat poehee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2009 Hoi An,Ja, gelukkig weer droog overgekomen.Viel even niet mee toen manlief een carton van 3 liter lievelingwijn kocht.Maar....heb me er maar weer mooi doorheen geslagen.Hoe gaat het met jou, alweer wat opgekrabbeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden