Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 mei


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Al die lieve fotootjes van onze lievelingetjes, poezebeestjes... Waarom niet stemmen op lijst 11: de Dierenpartij? Bij twijfel: waarom niet gewoon eens iets goeds voor de dieren doen?

Al is het alleen maar om de dieren ook een stem te geven, zo vreselijk al dat leed in de bioindustrie... als iedereen maar denkt dat dieren niks met politiek te maken hebben, verandert er niks in hoe afschuwelijk vooral de varkens en kippen worden behandeld als dingen... ook Europees gezien kan er zoveel worden gedaan, oa aan transport, dieren die opeen gepakt hele dagen zonder drinken in loeiwarme vrachtwagens worden vervoerd....

en alleen de politiek kan dit leed veranderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag ook niets bij de links,
jammer want ik vind foto's altijd leuk.

Dar,

je balkonnetje zal vast leuk worden.
Plaats je nog even een fototje als het klaar is?

Kaia,

dat is nu eens een goed idee,
ik ben met vlees enzo al op de bilogische toer.
En ik zal je zeggen het smaakt beter en ik heb er ook een
goed gevoel van.
Het is wel wat duurder maar dat heb ik er wel voor over.
Ja ik denk dat ik dat ga stemmen.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemachtig, de zon doet haast pijn, zo heet.
Kaia voor de tweede maal stem ik zeer zeker voor de dierenpartij. Al blijft het soms wat ambivalent.
Bijvoorbeeld ik zit nu een kop soep te eten met stukjes kip, en ik denk niet dat die kip van de bio komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tasseke ik denk dat je cement inmiddels wel dikker is je had er nog wat poeier bij kunnen mengen of van te voren even kunnen lezen in welke verhoudingen dat moest :)

linde even denken hoe ik dit goed verwoord, je drinkt al drie jaar niet en nog ben je wel een drinker die zichzelf maar tergt en tergt, wordt het niet eens tijd dat jij een niet drinker wordt, je drinkt niet, die strijd heb je achter je gelaten, geniet er van dat dat niet meer hoeft, je hoeft niet meer, niet zeggen dat je niet mag, niet kan, je moet t van een andere kant leren zien, anders blijf je jezelf gek maken en geniet je helemaal niet van je niet drinken. vind de weg naar innerlijke rust met het niet drinken!

succes

groetjes Henk

Ik was net fietsen en dronk een ananassappie op een verjaardag, daar was ik zo ontspannen dat ik zat te doezelen haahahaha das niet zo gezellig maar wel ontspannen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er maar heel even, zo naar het kuuroord, en net weer thuis van m'n ouders. Heb t niet makkelijk. Gisteren tussen mijn wijn en bier drinkende ouders, zelfs voor hen ingeschonken. Me kunnen inhouden om zelf niks te nemen. Net thuis... mijn vriend nog in bed met een giga kater, was pas om 10 uur vanochtend gaan slapen, had een fles whiskey op... vrienden meegenomen naar ons huis...

Hmm... ik trek t even niet, maar ga gewoon door hoor, nu naar de sauna, en baden enzo, hopelijk wat ontspannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedzo Noa doe jij je heldere ding maar, en geniet daar maar van, en in schenken als je het er zelf zo moeilijk mee hebt is overdreven, je mag gerust een beetje afstand houden, dat is ook goed voor jezelf zorgen, wees jij maar vooral lief voor jou

liefs Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk je hebt het dus weer overleefd, of beter gezegd, je bent jezelf geweest.
Mijn echtgenoot kijkt ook wel eens raar op, dan zitten we tv te kijken en knakt mijn hoofd van de slaap ineens omver. En vervolgens ben ik weer om vier uur 's morgens klaarwakker.
Ananassap is lekker!
Ik ben in twijfel of ik mijn lief het boek zal laten lezen. Hij weet van mijn alcoholverleden, maar niet dat het zo erg was. Tenminste, dat heb ik hem wel verteld, maar hij vindt me geen alcoholiste. Weet hij veel hoe dat in elkaar zit. Hij is op zijn 18de eenmaal dronken geweest en toen heeft hij zo erg gekotst dat hij daarna nooit meer dan een rosé drinkt op een etentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff... hele huis ligt overhoop, overal halfvolle whiskeyflessen, hoop zand, tv hele andere kant op, etc. .... Leuke manier van thuiskomen, en ik heb gelijk zin om demonstratief zo'n fles leeg te zuipen. F*k!! Waarom is dit zo moeilijk??!!!

Maar ik laat dit mmoment aan me voorbij gaan... ga even koffie drinken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit is wel weer een mooi voorbeeld van waarom ik niet meer wil drinken... hij heeft ook nog eens veel geld verloren met gokken.... Nouja ben blij dat ik in ieder geval uitgerust en helder ben... En idd Henkie T ik moet gewoon mijn eigen ding doen... het voelt wel heel oneerlijk dat hij lekker los kan gaan wanneer hij wilt, en ik dus niet meer... 't voelt erg dubbel dit. Ik weet niet of ik boos moet zijn, of huilen, of juist blij moet zijn...

Eerst maar eens koffie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, we zouden eigenlijk gelijk weggaan, maar hij lag dus nog in bed... dus we gaan wat later, nu wel bijna weg,.... Het is inderdaad echt een rotsituatie, ik heb t hem ook wel gezegd... maar ben niet zo van het verbieden, vind dat iedereen zijn eigen keuzes moet maken... nu is het gewoon even lastig voor mij, maar dat wordt vast steeds makkelijker om mee om te gaan... (hoop ik) Ik vind ook dat ik hiermee moet kunnen omgaan, het is immers niet zijn probleem dat ik wil stoppen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noa,

meid wat een nare situatie.
En, doodzonde van je dag trouwens.
Lastig hoor, een vriend die ook drinkt.
Ja, dat wordt vaak lastig, als je zelf niet meer
drinkt en je wordt er zo mee geconfronteerd.
Wel keigoed dat je zelf niet drinkt.
:present:


Hannah,

ik wil dat ook kunnen, een foto plaatsten.
Alleen lukt het mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noa ik had eens een vriend die blowde. Als wij iets zouden gaan doen, spraken we af om om zeven uur 's morgens te vertrekken. Uiteindelijk zaten we om vier uur 's middags in de auto.
En dan hij nog met een duffe kop waar niets uit kwam.
Ik heb het met hem uitgemaakt. Niet dat ik toen van de drank af was, maar 1 ding is zeker: je houdt je aan je afspraken.
Ik ben ook niet van het verbieden of voor anderen regelen ofzo, maar heb teveel teleurstellingen meegemaakt door mensen met een verslaving.
Als jouw vriend het niet belangrijk genoeg vindt om fris en op tijd op te staan voor een gezamenlijk weekend, zou ik in jouw geval toch zeker eens naar je zelfrespect kijken. En als ik jou was, zou ik zeggen; bekijk het maar, ik ga alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...