tapas Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 jaaa een bakkie, lekker!zo, de tuin van mijn ouders is af, ik onder het mos maar gelukkig hebben ze een douche, het zat tot op mijn kruin.. jakkie.De hogedruk spuit van de buren van mijn ouders was een wonderding, waar ik normaal 2 dagen over deed kan met die van hun in 2 uur had ze een boel herrie bespaard als ze dat eerder bedacht hadden eten staat op het vuur, aardappels, bietjes met ui en spekjes, 3 pannen, dat is lang geleden maar had er opeens zo'n zin in, en dan morgen of overmorgen heerlijk bietensalade!!jammie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 nou vast smakelijk voor zo dan tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 heej noa, stoere dame, ik ben trots op jou, jij bent goed bezig he bijtertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Joehoeee,kan er ook even een bakje deze kant op?Henk,hoe was je middag bij de Brijder?An,Heb je een leuke picknich gehad gisteren?Soothe.Tapas,Die ouders boffen maar met jou.Lianne,Ik vind het griezelig om te lezen.Achter het stuur met drank op.En dan met je kinderen erbij.Waar is die man zijn verantwoordelijkheids gevoel?Pffff.Oh, jaiedereen bedankt voor de uitleg voor het plaatsen van foto's.Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar ik kan het nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 schuift tina ook even een bakkie koffie toe ja was prima daar hoor dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 effe heel snel update'tje en dan snel verder hier.na schooltijd met een paar andere ouders en kindjes naar het park gegaan. kindjes spelen, wij beetje kletsen enzo.was geen situatie waar in normaal wordt gedronken hoor, maar de dag liep gewoon wat anders en leuker dan gedacht.erna ben ik naar de winkel gegaan om wat flessen fris in te slaan, had ineens echt zin in punica voor vanavond.vanavond dus gegarandeerd nuchter. voel me nu al lekker loom en moe en ga nu douchen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ik vergeet Tas helemaal,Gordelroos, Aaaauuuuwww.Beterschap.:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Groet van Woef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Hoi allen, je fotos waren mooi Albertine.Je hoort. ik ben zéér gehaast. Zoef zoef!!! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 doet tasseke een heel zacht knufffeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Wie was er koffie aan het gooien? Doe maar een bakkie caff. vrij deze kant op.....Heb vanmiddag van 1300 tot 1500 aan een trampoline lopen sleutelen, wat een werk om die in mekaar te krijgen. Staat inmiddels op de goeie plek: achter in de tuin, past op de centimeter precies (we hadden het helemaal berekend en met stoepkrijt uitgetekend, en het klopt gelukkig).Waar een mens al niet blij om/mee kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 smijt ook ff bovenhands een bakkie koffie naar houtje ouwe monteusuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Albertina: de picknick was een beetje ooooooooover gezellig :$ ; laat ik er maar niet teveel over zeggen.Kort gezegd, de boel is behoorlijk uit de hand gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Dankje Henk !!!!s ff kijken of er een foto kan worden gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 dat kan gerust wel houtje dat is een niet al te nieuw medium Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ik ben er vandoor, groetjes allemaal, zorg goed voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Ik durf het bijna niet te vragen An,Bij jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Marjo fijne verjaardag en dat het komende jaar je maar veel goeds mag brengen Zo dus onze Henkie is volwassen geworden - schudt hand geeft schouderklopje- Vandaag een leuke maar energievretende dag. Zo lekker op de bank storten met een boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Hannah: de afspraak is (dat heb ik ooit toegezegd.. op papier, dom dom ) dat jij ze op maandag naar school brengt.nu hebben we steeds ruzie over het feit dat ze op zondag veel te laat in bed liggen, krijg ze op die maandag gebroken terug.ik ben van plan ze aankomend weekend niet mee te geven.helaas is hij niet voor rede vatbaar en ontkend alles, zelfs nadat oudste dochter zegt dat hij met drank op rijd.mischien toch maar weer een rechtzaak, zucht.maar.. zo blij dat ik niet drink, zonder refusal inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 haha, die henk, humor heb je wel he! Houtje, ga je nu salto's oefenen? vraag dan je kids even een foto van je te nemen aub!Roos, goed gedaan !!! 'geeft schouderklopje' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 kijkt even naar albertina, je zegt tegen An, bij jou ook, betekent dat bij jou ook dan?hoi kate, schudt ook hand en dergelijke hoi tapas, humor is belangrijk, leven gaat echt niet beter met een strak bekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 sh@t. Laat thuis en Volkskrant niet gelezen, alleen voorpagina bekeken onder koken.Ga ik zo nog doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Henk,nee hoor bij mij niet. Pfffff gelukkig niet.Misschien was mijn vraag wat ongelukkig gesteld.Moest zijn, " An,heb jij je er wel zonder drank doorheen geslagen?''Soms ontstaat er wat verwarring door het niet duidelijk formuleren.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 humor is een goud goed Henk!Ik zou niet zonder kunnen!!zo, en dan nu een verantwoord bakje zelfmaak senseo caffeinevrij. Met ecopad! ben benieuwd of het te drinken isoef, beetje slootwater! dat wordt nog oefenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2009 Carolien en Tasseke beterschap!Lianne, akelig idee dat je kinderen dat risico lopen. Nu ben je nuchter en kun je er wat aan proberen te doen?Stort op bank met Volkskrant vanwege interview met 2 forumsterren. Morgen reactie.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden