AlbertRemmo Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Goede morgen allemaalvannacht lekker 10 uur geslapen ik zal het wel nodig gehad hebben;)verder gaat het wel goed hieriedereen een fijne dag en ik denk aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Goedemorgen AR,Zal ik dan maar koffie in een highway mok aan je meegeven?Dat heb je wel verdiend, je bent zo trouw en voor iedereen aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Dar ik weet niet wat jij met negeren bedoelt? Dat sommige mensen niet op je reageren?Dat heb ik ook zo vaak. Sommige berichten spreken je nou eenmaal wel aan en andere niet, of er is even een onderwerp dat meer je aandacht trekt.Zelf zie ik dat niet als negeren, maar dat iemand anders of een ander onderwerp nou eenmaal meer in de belangstelling staat op dat moment.Houtje bjoetiekees ze! Niet teveel maskéren, laat nog genoeg van jezelf overblijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Vandaag neem ik verplicht een vrije dag, ben moe. Daarom heb ik de draadjes bij kunnen lezen en weer schrik ik ervan, dat een Adb'er meldt dat ze ernstig ziek is Beste Bako, vreselijk nieuws...ik wens je enorm veel sterkte toe Ik hoop dat je steun aan het forum kunt hebben in deze voor jou moeilijke tijd. Schrijf je strijd van je af, misschien helpt het je enigszins deze zware 'opdracht' goed te volbrengen.Moge het je tot troost zijn dat je niet de enige bent hier op het forum....waarmee ik tegelijk de anderen evenzo veel sterkte wil wensen. Ik besef, dat ik me gelukkig mag prijzen met mijn goede gezondheid.Het raakt me diep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Ik heb verder niets gelezen over het stukje wat in de Volkskrant heeft gestaan. Heb je het gescanned Houtje? Of staat het op de internetversie van de krant? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Stap ze Wing, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Goedemorgen allen,Alle zieken veel beterschap en sterkte. De werkenden onder ons, werk ze.Het is een kunst om iedereen zich zelf te laten zijn zonder te oordelen en de mens achter de oordelen te accepteren.En nu koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Wing fijn om te lezen dat het zo goed gaat!!!Vandaag een spannende dag voor Rapilos en Blacky! meiden sterkte en veel moed vandaag!!Mijn hals is helemaal opgezwollen van de allergie.. het jeukt en brandt.. oeioeioeizo maar even de huisarts gaan bellen of er iets tegen te doen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Vandaag ga ik er de tijd voor nemen om mijn reis naar Limoges te plannen. De datum staat nu min of meer vast (hangt van evt. aanbiedingen af) of meereizen als ik ga liften. Zo rond de 6e juli gaat het gebeuren dat ik mijn geliefde in Frankrijk op ga zoeken In 2004 ben ik dicht in de buurt geweest van mijn nieuwe bestemming; ik ken de streek dus een beetje. Heb daar toen een beeldhouwcursus gevolgd: La Joulie..Memories.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos2303 Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 van mij ook aan iedereen beterschap en heel veel sterkte!gister was mn derde dag nuchter en heb het overleefd. koorts was vanzelf gezakt maar bleef warm/koud hebben en van dat plakzweet.de hele nacht zowat wakker gelegen in een soort half niet slapen toestand. was blij dat mn vriend er was anders was het erg eng geweest.nu de vierde dag maar het stomme is is dat ik me er niet beter op voel. nog steeds warm/koud en zweten,duf voelen maar nu ook misselijk en dunne eeh ontlasting.griep oid is het niet want heb nergens pijn ofzo.is dit nou echt normaal? ik snap dat die troep er uit moet maar waarom waren de eerste 2 dagen dan zo relaxed?voelt echt of het van alles kanten er uit komt nu. lichamelijk heb ik niet eens zin in drank, geestelijk wordt nu even wat moeilijker omdat nu het weekend begint maar ik ga natuurlijk voor dag 4 nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Hannah???? Struimelde ik ower mijn mwoorden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Ik weet niet precies wat je bedoelt, ben zo vaak grappig :$ Over toneel gesproken, vanmiddag gaat het eindelijk gebeuren. T. komt hier met het filmpje van die zondag..moet nog steeds op DVD gebrand worden. Heb het nog steeds niet gezien....T. is een beetje traag en uiteraard ook prettig gestoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 ...de aanvraag voor een klikgebit is de deur uit trouwens...hoop dat het klikt. Ben nu een natte zoener en het onderstel moet telkens met kukident op zijn plaats gehouden worden...misschien voegt zoenen zonder wel iets toe...hum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 MMjammmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Wing een voor jou.Har heb je al besloten hoe je gaat reizen?Ik ben er ook van tussen, krijg vandaag een proef-hond. Ja dat klinkt idioot, alsof 'ie in de pan gaat. Maar het is een asielhond die er hier bij komt als hij het goed kan vinden met de andere dieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Ga voor de meest voordelige optie kiezen Vie....helaas haal ik het fietsend niet in 1 dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Goedemorgen iedereen.Oh wat leuk Albertine van je huisje, hoop voor je dat het lukt!Je bent in gedachten zeker al aan het inrichten en redderen hè?.Zou Tas erg ziek zijn van de gordelroos? Ze is er toch altijd?ik hoop dat alles goed is!Dar ik ben nog nieuw hier maar vind je altijd heel prettig te lezen!Ik ben altijd blij dat je er bent!Bako, ik denk aan je! Hou je taai!Ik zit er zelf een beetje bedrukt bij. Een nare avond gehad.Mijn kinderen hebben een moeilijke jeugd gehad en nu ik nietmeer drinkt komt dat allemaal naar boven en aan de orde, ik voelme zo schuldig dat ik er soms onder bezwijk!Vooral omdat mijn kinderen niet boos zijn, ze zeggen: Mamma je was ziek,je deed het niet expres we hebben je allang vergeven, we hebben altijd geweten dat je van ons hield!Dat is mooi maar ik had er @vd gewoon moeten zijn.Ik had gewoon niet moeten zuipen, klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Oh stom van mij Har, je schreef dus al dat je nog niet precies weet hoe je gaat.in ieder geval veel plezier met het plannen, dat is altijd leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aurelie Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Hey, goedemorgenRoos, veel beterschap en je lichaam is nu je aan het vertellen dat hij rust nodig heeft en echt wil uitzieken, denk ik hé. Het zal zijn tijd nodig hebben. Houtje, bedankt voor de tip, kan ik zeker gebruiken! Het is echt zoeken hoe ik ermee moet omgaan. En Pem dank je voor je bemoedigende woorden.Bako, véél sterkte en goede moed ... !Aan de rest de groetjes en volhouden om het 'droog' te houden, ik merk dat dit me meer zin en energie geeft, ook al vraag ik er niet om, het komt wat meer vanzelf. (ook al is dit nog maar de tweede dag zonder ...). Niet gemakkelijk hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Chips, moet ook nog een nieuw paspoort halen €€€€€€€€€€€ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Lieve Linde, voor jou nog even.Wat je beschrijft ken ik niet aan den lijve, want ik heb geen kinderen. Wel andere geliefden die ik veel tekort heb gedaan in de dranktijd.Ik hoop zo van harte dat je dat schuldgevoel achter je kan laten.Had je eigenlijk liever gewild dat jouw kinderen eens flink van leer trokken?Meid we zullen er mee moeten leren leven, dat verleden. En in de toekomst ons best doen om het vertrouwen van onze naasten weer te winnen. Dat kost tijd en verdriet. Maar stukje bij beetje... echt waar, dump jezelf niet zo in een diep gat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Toch mooi van je kinderen Linde....nu nog vooral lief zijn voor jezelf en standvastig. Je nieuwe leven is immers begonnen Har!!!!Ga een bammetje smeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Lief Vie, dankjewel. ja ik denk dat ik liever had dat ze boos waren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Goedemorgen allemaal! Roos: wat naar dat je het zo zwaar hebt. Gun je lichaam even de tijd om te herstellen. Neem veel rust, verwen jezelf een beetje met lekker eten enzo. Het heeft tijd nodig maar het gaat vast vanzelf beter!Het is mijn 18e dag alweer, en het gaat best ok. Nu naar therapie... ben benieuwd of ik van haar ook extra ondersteuning kan krijgen, want denk wel dat ik dat nodig heb om dit vol te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Hoi Roos, ik vond het een kleine ramp, die eerste dagen, brrrrr. Zweten, trillende handen; ik kon geen letter typen zowat, geen oog dicht doen etc. Ik schrok er ook van; pfff hoe erg is het eigenlijk met me als ik er zo op reageer. Op dag 6 wilde ik de glassex opzuipen om deafkickverschijnselen tegen te gaan, de eerste 2 weken had ik nogal knuppel of boksbalneigingen; ik wist niet wat ik met de afkickverschijnselen aan moest maar het moest eruit blijkbaar. Ik vond het niet leuk maar het gaat wel over. Daarna heb ik niet meer gedronken; ik wil niet nog een keer door die rottige afkick heen. Als ik nu zin heb in een borrel denk ik maar aan die stomme fles glassex of aan m'n megakaters of iets anders stoms; wil ik dat dan terug? Nee, dus.Safi had hier ergens op het forum een heel stuk copy-past gedaan over afkickverschijnselen maar ik zie het stuk even niet.Probeer het vol te houden; het is fijner als je er van af bent. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden