HenkT Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 heej Wing, das wel een compliment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Vage praatjes, we hebben het alleen maar over de kaarsjes. What else? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Mooie kaars, fijn dat er geen wind staatkan ie mooi lang branden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Henk, nee, het is toch, been there, done that.Soms denk ik weleens dat de ervaring de ene meer leert dan de andere. Je hebt soms mensen die nog maar "pas" zijn gestopt en dan voel je, dat het menens is.En een ander die al veel langer op weg is kan ineens weer "de gekte" krijgen. Ja sorry, dat is hoe ik het dan noem.Noa, ik heb ook mijn lekkerste huispijama aan, ik hoop dat jij je net zo lekker fris voelt als ik me voel.Kom je morgen nog even vertellen hoe je deze avond hebt ervaren?Houtje, gaat je zoon bij de zandhazen? "Kun jij de Landmacht aan"? Heeft hij niet gekeken naar de luchtmacht of de marine? Ja nee, maar voor een knul met capaciteiten is er in het leger meer te doen dan de landmacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 got the t-shirt moest er nog achter Vie en ik ben nog maar pas gestopt natuurlijkmaar wel na heel lang vechten al hoordus eigenlijk ben ik moegevochten en klaar daarmeeje schrijft mooie en lieve berichtjes Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Pem ,,ben ok digibeet, kan sinds gisteren smilys plaatsen ahum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 shit, wilde die met die tanden, veel leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 hier ligt nog versch heel donker brood en belegen beemsterkaas, jullie begrijpenik ben er zo weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Jane, ook bij mij heeft dat lang geduurd voordat ik dat door had. Ahum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Kan niet alles, stoppen met drinken vind ik al heel wat, topsport!Mensen weltrusten ga naar mijn bedje,morgen cursus, op zaterdag! bah, vroeg opFijne avond en tot morgen!!:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ik heb steeds t gevoel dat ik veel over mezelf praat, maargoed, als jullie t vervelend gaan vinden, moeten jullie het maar aangeven. Net belde die vriendin met wie ik samen naar het feestje zou gaan, ik had haar gesmst dat ik niet meer naar het feest ging, zonder reden ofzo erbij. Eerst wilde ik niet opnemen... maar toch maar gedaan (zij is een erg goede vriendin van me), in 't begin zei ik dat ik gewoon niet zo'n zin had, maar later heb ik toch de echte reden verteld. Dat ik met therapie begonnen ben, etc. Dat mijn drankgebruik steeds meer uit de hand liep, dat ik er serieus mee wil stoppen...Ze zei dat ze trots op me was, en het knap van me vond dat ik er zo goed mee bezig ben! Dat had ik echt niet verwacht, met haar kan ik altijd echt suuuuuuuuuuuuperhard zuipen... we staan ook bekend als echte party crashers zeg maar... Maargoed, ik ken haar ook wel beter dan dat, en zij is toen ze 16 was gediagnosticeerd op Borderline... en heeft haar leven lang al talloze therapieen gevolgd (voor mij is het de eerste, ik heb zelf geen borderline btw). Nougoed, fijn in ieder geval dat ze me begreep! Ze zei uit zichzelf ook dat zij zelf ook moeite heeft met drank, en ook altijd doorslaat... Ik ben blij dat zij dit inziet... Dat was eeen interessant gesprek! Morgen gaan we lunchen, en dan zulen we hier vast nog even op terugkomen. Wie weet zal mijn relatie met haar zich op deze manier alleen maar verdiepen... Ik ben nu al blij dat ik niet heb toegegeven... Net lekker gejankt bij 'Have a little faith in me' van John Hiatt' ... zat in die film, wat is dat toch een mooi nummer Vooral deze teksten:When the road gets darkAnd you can no longer seeJust let my love throw a sparkAnd have a little faith in meAnd when the tears you cryAre all you can believeJust give these loving arms a tryAnd have a little faith in meYou see time, time is our friendcause for us there is no endAnd all you gotta do is have a little faith in meI said I will hold you up, I will hold you upYour love gives me strength enoughSo have a little faith in me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Jane, slaap lekker en suc6 morgen op de cursus.Noa, je bent goed bezig. Goed dat je het aan je vriendin hebt verteld. Je kan namelijk nooit voor een ander denken. Ik doe dat ook heel vaak, maar dat is erg fout. Zo zie maar, ze is trots op je en wie weet wat het ook bij haar weer losmaakt. Je doet het erg goed. Ik ben trots op je, maar bovenal wees trots op jezelf wat je nu allemaal al bereikt hebt.Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 ja dat is een heel mooi nummer noa we zijn t eens en je doet t prima hoor, en vertel maar gerusthet is allemaal helemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 HenkT: duizendmaal dank voor je hulp... lief dat je moest vloeken toen je dacht dat ik weg was gegaan om te zuipen, terwijl ik ijs ging halen (ik ben wel een straat omgefietst, zodat ik niet langs een kroeg zou komen waar ik eerst vaak was, haha) Pem: Ja , ik denk ook vaak voor anderen... ik zei dat nog in t gesprek, zovan: ik dacht dat je het vet stom zou vinden, en saai... En toen zei ze: Nee, tuurlijk niet! Is juist heel goed van je, en mensen die dat wel stom vinden die zijn zelf gewoon... stom! Zo, deur zit op het dubbele nachtslot... nu kruip ik mijn uberschone bed in, en morgen verheug ik me al de ochtend - extra bonus time!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 graag gedaan noaDank je dat je volhield! trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ik mis tasseke en An en marjo heb ik denk ik na haar verjaardag ook nie gezien hier, dat jullie niet denken dat ik niet aan jullie denk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ik mis ze ook Henk. Ik hoop dat alles goed met ze is. Ik hoop ze hier weer gauw te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 zo ik ga nu opstijgen naar bed. Het vlammetje gaat hier heel langzaam uit. Tot morgen allemaal en Sweet DreamsPem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 weltruste PEM jij ook fijne dromen en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 bijna sneeuwwitje bijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 haloowa, ben ik nog evenheb vandaag een foto gemaakt waar ik trots op benluchten en brugvoordat vriendin van mij op de brug liep liep er een ouder echtpaar over de brug, arm in arm elkaar ondersteunend maar kon zo snel niet mijn camera te pakken krijgen, dan zou het helemaal een wereldplaat zijn geweest, nu moest vriendin met haar honden dus de brug op.weet alleen niet of ik nou die vorige of deze mooier vind:lucht en brug2de compositie van deze is mooier maar de lucht van die ander is mooiergoh wat kan je dan blij zijn als je zo'n uitzicht kado krijgt en het ook kan zien!en zelfs nog kan vastleggen ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ik vind foto 2 het mooiste, Tapas! Hij is krachtiger van beeld, als je snapt wat ik daarmee bedoel!Meid, wat maak jij toch mooie foto's!Ik ben ook trots op mezelf. Ik zat vandaag met een vriendin op een terrasje aan een plas, wij bestelden 2 rosé, en ik had hem voor mijn neus staan, nam één sip, en dacht: nee! Rosé doorgeschoven en een koffie verkeerd besteld. Ik hoop dat dit weer een doorbraak is, zoals je die af en toe nodig hebt!Mensen, goedenacht iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Die lucht is zo apart. Hier in Haarlem hebben we heel vaak dat het blauw is richting het westen en dat in de richting van het oosten (amsterdam), het helemaal grijs is.dan zit je echt op zo'n grens die prachtige luchten oplevert!Ik ben deze week van start gegaan met de nieuwe internettherapie van Tactive voor eetproblemen en merk dat het toch wel weer confronterend isjaja ik die dan denk och, dat doe ik wel even... Het is bijna dezelfde therapie als die voor AdB maar dan op voeding gericht en eigenlijk ben ik wel blij dat ik weer even bewust met mezelf aan de slag mag.Een opfriscursus bewust leven en proberen niet de ene verslaving voor de andere in te wisselen.maar ben nu wel moe en emotioneel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Trees, wat voor doorbraaak bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2009 Ophouden met twijfelen wel of niet drinken, Fish!Gewoon strak niet meer drinken. Helemaal niet, ook niet een beetje.Dat is toch veel lastiger vind ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden