Spring naar bijdragen

Jippie hoera! Onze Albert is jarig!


Gast

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hieperdepiep Hoeraaaaaa!!!!!!!!!
Albert, Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!
:present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present::present::sun::heart::musicnote::heart::sun::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

albert: VAN HARTE :present:

en goedemorgen tina,

heb je vannacht wat kunnen slapen?
vervelend dat je zo lang moet wachten voor je weet waar je aan toe bent hè?
en dat terwijl je zo "vol" zit van de woning!
fijn dat de meeting gisteren goed voelde!

spud: een prachtig gedicht vannacht, bedankt! :moon:

ik geloof er in dat niets "zo maar" gebeurt in dit leven en dat alles dat op ons levenspad komt bedoeld is om van te leren.
zelfs de meest negatieve zaken blijken vaak ergens goed voor geweest te zijn.
helaas ervaren we dit vaak pas achteraf.

tas goedemorgen!!!! :heart:
ook al ben je niet ingelogd, ik hoop dat je mee leest en ik weet dat ik namens meerdere mensen spreek als ik zeg dat we je missen

en dar en carolien zie ik ook ingelogd: jullie ook een goede morgen! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen henk!

ha ha dar, het plaatsen van en foto moet ik me nog in verdiepen...
maar de handleiding van een paar dagen geleden is duidelijk :)

mijn pootjes krijgen gelijk na mijn opstaan eten en dan naar buiten B)

bah hè, dat we nu zelf koffie moeten zetten :(

ik hoop dat het wel goed gaat met tas: zet um op meid en sterkte als je het moeilijk hebt, wij denken aan je!

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal,
Lekker maar te kort geslapen. Alles is oke hier. Ik lag laat in bed, omdat ik hetzelfde probleem als Dar had/heb met de vaatwasser. Het water heb ik inmiddels weggeschept, maar helaas blijft dat monster stil en weigert pertinent in beweging te komen. Ook googlen maar denk ik.

Albert, van harte met je verjaardag :present:

Voor iedereen die het nodig heeft een brandend kaarsje om jullie bij te staan.

Verder iedereen een fijne dag.

Ik ga weer, want ik moet me weer melden op het werk. :)

Liefs Pem :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert,
Van harte proficitat, en weet je, ik dacht doe origineel, een pannekoekentaart! :$


Stilstaand water: meestal is de afvoer verstopt, er zit zo'n zeefje in dat je moet schoonmaken iedere keer, probeer dat te vinden. Anders boekje of kijk (als Eng geen punt is) op de site: ask an owner, daar zit ongeveer van elke machine een eigenaar. Zo heb ik mijn printer (met kapotte toner) weer aan de gang gekregen.

En anders stuur je even een pb tje naar Houtjes Huishoud Hoekje.
:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal

Dank, dank, dank voor de felicitatie`s en de slingers.

vandaag heb ik dus een ruime vrije dag, dat is al feest en ga er lekker van genieten samen met Will en de hondjes.

Ga goed vandaag. iedere dag ben ik in gedachten bij jullie, zeker voor degenen die het moeilijk hebben met hun gezondheid.

An laat es wat horen je word gemist
Woman where are you?

Fijne dag allemaal:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!
Albert, hieperdepiep! Gezellige dag wens ik je!
Ik zou niet weten waar mijn zoon uithangt. Is gisteravond uitgegaan
en niet thuisgekomen. Alweer niet, het gebeurt te vaak de laatste tijd,
En hij moet gewoon naar school!
Ik wil me er niet meer overstuur van maken want dat helpt niet maar
ik ben wel boos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR gefeliciteerd met je verjaardag, en wauw een dag vrij, dat is een groot kado!!
Veel plezier vandaag met je lief samen! En mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen en je lange droogstaan!!

Linde het is lastig, ik zou ook even niet weten hoe je dat met zoon op moet of kan lossen.

De allergie in mijn hals is er nu ook op mijn rug en in mijn nek en op mijn armen. Gelukkig wel in een wat mildere vorm als in mijn hals
Gisteren bij de huisarts zalf gehaald, ben ik blij dat het nu zulke lekker koel weer is ;)

Ik wens iedereen een fijne dag toe.
Vorig weekend in een ietwat impulsieve bui mijn pony lekker kort afgeknipt,
staat wel stoer maar de rest van mijn haar past er niet meer bij ;)
leuke uitdaging voor de kapper...

en daar mag ik dus vandaag naar toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen.

Albert een dikke proficiat met je verjaardag.
Geniet van je nuchterheid.

Rapilos en Blacky, je mag onzeker zijn over je toekomst.
Blijf er echter niet in hangen.
Probeer uit de onzekerheid te raken.
Dat kan heb ik gemerkt, door anders te denken.
Door nu niet te ver op zaken vooruit te lopen.
Ik voel me lichamelijk goed, terwijl ik weet dat ik ziek ben.
Ik hou me vast aan dat goede gevoel.
De onzekerheid bestrijden door informatie in te winnen.
Niet te veel,anders wordt je gek.
Voor de middenweg kiezen.
Tussen de dianose kanker en dood ligt een enorm groot gebied
waar veel mogelijk is.
Leef per dag, blijf in de realiteit leven.
Ga niet in een hoekje zitten kniezen.
Verstop je niet blijf onder de mensen.

Darjeeeling misschien de pomp kapot.
gewoon uit proberen op een klein program.

Henk was het geloof ik met tompoezen. mijn lievelingsgebak.
En dan proberen er een groot stuk af te bijten.
Mond ver open gespert.
De pudding vliegt je om de oren.
Heerlijk, tompoezen eten.

Ik ga koffie drinken en de krant lezen.
Hier gaat alles weer zijn normale gang.
Huishouden, koken, wassen en plassen.
Als van ouds, of ik niet weg ben geweest.
Vanmiddag voor het eerst weer zwemmen.
Conditie opbouwen voor de volgende ronde.
Pingelingeling(belgeluid)

Laat de eerste staan en alles komt goed.
Een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert van harte!!

Noa, ik las je berichtje gisteren op forum: hoe het met mij gaat?
Niet zo super.
Ik ben nog maar pas begonnen eigenlijk, nu (al) vier dagen : ), het doet me wel goed.
't is niet dat ik super veel dronk maar er was wel de gewoonte: van 1 naar 2 , ... en zo naar 4 ... en nu regelmatig een hele fles wijn per dag, zeker in het w-end, in mijn eentje, stiekem, terwijl mijn partner er niets van merkte, nu begon ik ook met een portootje na die wijn (zogenaamd voor het slapen gaan ...) , ... vreselijk. En ik dronk elke dag, zeker na mijn werk (als beloning). Ik wil daar mee stoppen. Omdat ik heel mijn zelfvertrouwen kwijt ben, mijn sporten lukt niet meer goed, ik ben niet meer fit, mijn bonst, veel piekeren en schuldig voelen, ook ben ik een echte mopperkont aan het worden thuis en ik sluit me liefst heel de dag op.
Ik weet nog niet hoe ermee om te gaan, ik las ergens dat je afspraken met jezelf moet maken vb enkel twee glazen bij een etentje en door de week, thuis in het w-end, ... niet. Ik weet niet of ik dat zo kan doen enof dat goed is?
Bij mij is het stiekeme een echt probleem en het alleen drinken. Wanneer ik alleen ben thuis of eerder terug ben van werk, ... is het 'n ramp. Ik heb hier al veel gelezen en ook al veel tips die me al veel helpen tot nu zoals vb het wekkertje ... Als ik dan alleen ben, probeer ik dit en het helpt tot nu toe, ik ben benieuwd voor nu komend w-end, nog niet aan denken, eerst deze dag.
Ik wil ieder dan ook erg bedanken voor zijn eerlijkheid, spontaniteit en het vertellen van zijn-haar verhalen, helpt me echt! Want ik schaam me een ongeluk en ik voel me slecht, net alsof ik alleen maar met drank bezig ben. En het mooiste van al is dat niemand van mijn directe omgeving dit weet (vrienden, partner, ..., enkel mijn moeder zal wel aanvoelen dat ik het soms moeilijk heb met afslaan van wijn, weet ik niet). Iedereen denkt dat ik het super doe met alles: een lieve partner, goede baan, twee diploma's, leuke vrienden, goed sporten ...: schone schijn dus. (ik dronk zelfs tijdens mijn examens het laatste jaar)
Dit forum moedigt me aan dat drank niet nodig is en dat zonder dat ellendige alcolhol het even leuk is (leuker) en meer genot. En dat alles beter gaat, zeker als ik denk aan vroeger.
Maar 'k vind 't moeilijk nu om weer 'gewoon' te leven. Maar ik zet door.

Wel, ik stop nu met mijn serieus gedoe
en ga aan de slag.

Sterkte!
En fijne dag iedereen! En alvast een leuk w-end!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...