Spring naar bijdragen

Meiske, jarig!!!


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beetje verstikkende sfeer was en is het hier vanavond.

Deze film
http://www.kunstmin.nl/event-d...menu_id=2&eventid=4849 ben ik gaan kijken vanavond.
Eventjes viel de ondertiteling weg. Gelukkig kon mijn vriendin even vertalen. Op zich zeiden de beelden al genoeg.
Ik ben altijd tegen dienstplicht geweest. Nu nog meer.

Marjo,
Heb je het ADB boek al gelezen? Wat jij nu doet met de drank is zo een beetje hetzelfde als geblinddoekt op de reling van de trans van een hoge kerktoren wilde danspasjes uitvoeren. Juist de drinkende alcoholist is degene die bang is voor Koning Alcohol en daarom diens bevelen uitvoert: drinken. Meis, ik heb echt zin om je vast te houden en te koesteren. Je bent echter fysiek te ver weg van me dus ik doe het even zo {{{{knuf}}}}.

Rudy,
Ook jou zou ik even willen omhelzen en vasthouden.

Borstkanker slaat hier op het forum ook om zich heen. Druppeltje met botkanker. Het houdt niet op.

Maar lieve vrienden en vriendinnen (als ik jullie zo mag noemen), drank lost ziekte en leed niet op, maar verergert alleen maar. Je zorgen worden niet minder, je problemen evenmin, pijnstilling vind je ook al niet in alcohol, genezing helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,
Hallo, lang geleden. Ik werk morgen niet en heb van de week ook niet gewerkt, omdat ik gr gr gr ziek was. Morgen ga ik wel naar stemvorming. Dat is om 11 uur.
Slaap lekker voor straks. 8.30 valt ook mee. Werk je in eigen stad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion,
Ik weet ook niet zo goed wat er aan de hand is, maar ik heb vluchtig teruggelezen en zag dat er over en weer irritaties zijn ontstaan, maar waarom. Ik weet het niet. Daarvoor moet je er tussen gezeten hebben, is mijn ervaring. Nu ben ik later ingestapt en ik ben in het heden en niet in het verleden.
Hoe gaat het met het niet drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijze woorden Corinne
Marjo, het doet me veel om te zien hoe je nu bezig bent. Ooit ben je gestopt met drinken omdat daar een reden toe was, je wilde het niet meer, je wilde groeien, volwassen worden, nuchter in het leven staan en nuchter je verantwoordelijkheid nemen. Ergens is die motivatie zoek geraakt, en als ik dan lees dat je met een kater op je werk zit dan doet dat gun ik je dat niet. Die beroerde neergaande spiraal!! en die vervelende onmacht die ik voel omdat ik er niks aan kan veranderen en jij zelf je keuzes moet en mag maken.

Nee Dar ik heb me nog niet ingeschreven voor een cursus of opleiding, ik ga weer iets te hard van stapel, dus eerst de kleine stapjes voor ik gelijk weer de reuzenstappen ga doen ;)
heb wel 3 fotografie klussen lopen dus is mooi om uit te testen waar ik tegenaan loop en wat ik nog wil leren en hoe.

Hannah, wat een gedoe allemaal meid!! heel veel sterkte
net als Rudy, Rapilos, Drup, Papillon en alle anderen die in onzekerheid zitten over hoe het verder zal gaan.
Het is druk in de ziekenboeg!

en nu ga ik slapen want bij de openstaande balkondeuren wordt ik ondertussen helemaal lek geprikt
weltrusten en tot morgen maar weer!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Welkom Gunn, ik lees je noodkreet!

Ik plaats hem hier,

Nu!
't moet echt nu gebeuren of anders...
Ik ben echt dapper bezig mezelf dood te drinken!
Geef me tips, adviezen, words of comfort anything.
Verdomme, ik wil nog niet dood!

Wat moeten we doen Gunn? Stop met blikjes opentrekken!! We zijn hier stuk voor stuk door gegaan.
Gooi de drank weg, en praat van je af.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, het blijft harder vechten dan de eerste keer!
Ik heb het er beduidend moeilijker mee, de euforie ontbreekt dan ook volkomen!
Daarom zou ik het iedereen wel willen toeschreeuwen: eenmaal gestopt, laat je alstjeblieft niet verleiden!
Niet: "ach, één drankje kan wel weer"...niet:"ik heb toch bewezen dat ik kan stoppen"....
NIET, NiET, NIET DOEN!!!!!

Nu ga ik mijn warme slaapkamer maar eens opzoeken...gelukkig heb ik sinds kort een plafondventilator boven mijn bed, dat scheelt aanzienlijk! Alleen vindt hondje dat niet zo lekker, en die ligt altijd de eerste helft van de nacht bij mij op bed. Om een uur of vier, als ik naar het toilet moet, stuur ik haar naar d'r eigen mandje!

Mensen, slaap lekker vannacht!:lips:zzzzzzzzzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo geruisloos als ik kwam, verdwijn ik weer.


@Hannah sterkte met het physiek.
De onderzoeken en alles wat erbij komt.
Kop op, en houd de moed erin! :present:

@ Meiske, van harte gefeliciteerd. Iets te laat, maar uit een goed hart.:present:


Groet, en sta sterk allen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik verlaat de ziekenboeg. Ik had dan ook maar een l*llig griepje. Ben ik even blij.
Over anderhalf jaar ben ik ook aan de beurt voor de eerste mammografie. Ik zie er niet naar uit.
Ook zit ik iedere keer toch wel in spanning als het uitstrijkje is gebeurd en ben op mijn hoede voor telefoontjes binnen de dokters praktijkuren.
Dat komt eigenlijk omdat ik het liever allemaal niet wil weten.
Kop in zand en een berg zand erover.
Ik lijk op een mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...