Spring naar bijdragen

vrijdag 26 juni


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh ja, morgen ga ik iets hel geks doen: ik laat een tattoo zetten! hahaha, daar moet je dan de vijftig voor gepasseerd zijn!
Wie heeft er ervaring mee? Doet het erg pijn tijdens en/of erna?
Is geen grote, gaat ongeveer een half uur duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok Kirky, heb de knop gevonden. Dan moet ik dus ff mijn eigen tekst redigeren hihi, is goed.
Ik denk dat ik een btje verpest ben door het msn-nen met van die snelle computergeneratie-kids.
Sms-en is trouwens ook niet bevorderlijk voor een korrekt taalgebruik heb ik gemerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is anderhalf uur geleden veel regen gevallen met onweer. Friste er wel even van op. Heb nu ook de ramen en deuren wijd open.

Ik heb vorig jaar mn eerste tattoo laten zetten op mn hand. Viel mee hoor sommige stukjes waren extra gevoelig verder voeld het alsof iemand je met een naald bekrast.
Als het goed is krijg je een potje zalf mee om alles soepel te houden.

Wat voor tattoo laat je zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zei ik Sara?
Zie je wel, een hele nieuwe fase!!
Stoer hoor een tattoo na je vijftigste.
Zie het mezelf niet zo gauw doen.
Alleen het idee al dat het er nooit meer afkan!
Of het pijnlijk is weet ik niet.
Mijn dochter heeft het ooit eens laten doen, dat viel toen wel mee geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yo, Caroline, die van mij wordt een smal armbandje om mijn pols met de naam van mijn man erin. Ook wel een gevoelig plekje denk ik want ik heb niet van die dikke polsen!

Rapilos bedankt voor je reaktie. Het is gek maar het afkicken van de alcohol valt mij eigenlijk minder zwaar dan toen ik probeerde (mislukt dus) om te stoppen met roken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara,

Ik heb een tatoe. Een tatoe waarin ik geloofde. Vroeger was ik daar wel blij mee, maar inmiddels ben ik meer dan 40 en verberg ik dat liever. Dat betekend "geen blote jurkjes".

Qua pijn: het voelt als een "geschaafde huid". Alsof je een oppervlakkige wond hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn tattoo loopt vanaf mn middelvinger over mn hand naar mn pols als armband, ja de ondekant van je pols dat is wel gevoelig hoor, toen heb ik wel even tanden opelkaar geklemd.

Mooi een armband met de naam van je man!! Zal een blijvende herinnering zijn.
Super dat je niet hebt gedronken trouwens dikke pluim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, je bent me er 1! Nu maar hopen dat er in de koelkast geen geopende fles wijn staat:wacko:!
Als liefhebber van de italiaanse keuken zou ik eigenlijk veel meer met zucchini (courgettes) willen doen maar ze zijn hier zo idioot duur en meestal veel te dik, dan zit er alleen maar zaad in.
Wist je dat je de bloemen ook kunt eten? Lekker hoor, door bloem, ei en dan ff frituren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is altijd jammer wanneer mensen elkaar het leven op welke manier dan ook zuur maken. Het leven is al moeilijk genoeg, ik vind dat we elkaar maar beter kunnen steunen. Mensen die dat niet kunnen of willen hebben zelf een probleem extra. Helaas zijn die er. Overal. Dus ook op dit forum denk ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog een vraagje voor ik maar ens lekker m'n voetjes ga vertroetelen (ik loop ca. 2 uur per dag met de honden). Hoe zetten jullie die persoonlijke teksten en stop-data onder jullie berichten? Ja ik ben een echte nerd hoor, volgens mijn kleinzoon stam ik uit de Middeleeuwen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga me er ook niet mee mengen. Is niet mijn discussie.

Ik heb mijn gezin, werk, moestuin. Heb dat al moeilijk genoeg. Heb geen zin in dit gedoe. Ik jalours? Waarom zou ik???????

Ik verdien genoeg, we hebben samen een huis gekocht, heb een veel jongere vriend, heb het kind wat ik krijgen wilde. Wat heb jij dat mij jalours moet maken, Dar???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...