Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Truste AR. :heart:

Nee Tactive leest de pb's van ons niet en grijpen ook niet in hier over want daarom zijn het pb's. Je kunt wel mensen blokkeren als ze vervelend of pijnlijk. Zo heb ik het begrepen tenminste.

Mijn huisarts heeft ook humor alleen snapt hij me vaak niet.............

Geplaatst

Ken je inmiddels een beetje Kirky en blijf dol op je humor. Blijf zoals je bent want mensen zoals jij en ik en de anderen zorgen dat het hier nooit saai is. Pfffffff nadenkertje op de late avond maar had gelegen, weer wat kunnen eten, en met tutje de frisse lucht in geweest dus weer scherp.

Geplaatst

Hoi en goede avond beste mensen,

Ik heb een poging gewaagd om te lezen, maar ik heb het maar opgegeven. Mij te veel van het goede (en ook het slechte).

Het was een leuk afscheidsfeest: we hebben lekker gegeten, gespeecht en gezongen. Tussendoor gegourmet en afgewassen.

Het begin van de avond was even moeilijk. Er waren drie flessen wijn: wit, rood en rosé. Op zich geen probleem, maar iemand (een niet drinker van huis uit) liet de fles rode wijn op de grond kapot vallen. Wat een troep, maar vooral ook een stankwalm vol alcoholdampen. Er was ruim voldoende frisdrank en ook alcoholvrije likeur. Dat was best een lekker drankje. Het smaakte naar rode snoepjes (ik weet niet meer hoe die heten - beetje framboos/abrikoos van smaak). Nu ben ik dus een ervaring rijker, want ik had nog nooit gegourmet.

En nu ga ik maar even rustig aan doen: bijkomen, ontstuiteren (heb gezellig met een ADHD-ster gegeind) en dan opslomen. Eten hoef ik niet meer: ik zit propjes vol.

Zo is ook deze dag, ondanks alle trekaanvallen, toch weer drank- en rookvrij gebleven. Bijna had ik onwetend ijs met drank genomen. Dat spul stoppen ze ook overal maar in. Foei.

Ik ga iedereen maar alvast een goede nacht toewensen en stuur een beetje koelte voor de nacht.

Geplaatst

Om drank te laten staan dat is eigenlijk heel easy en relaxed. Je hoeft niets te doen. Niet te halen, niet te betalen, niet te vervoeren, niet op te drinken, geen flessen weg te gooien en niet de volgende dag, de rommel van de avond er voor op te ruimen.

** aangepast voor een aanvulling van Kirky.

Geplaatst

Wing, wat vind je nou écht leuk om te doen?

Ik ga volgend voetbalseizoen soms in de kantine staan van vriend zijn club. Het lijkt me zo leuk!

Geef de tijd en aandacht aan dingen die je écht belangrijk vind.

Geplaatst

Pointless, ik vermoede het al. Als onze Har zo scheld en ruzie maakt , dan is het foute boel,
zo leert de ervaring.

Correct gebracht Har, fijne vacantie.
Pak de draad weer op.

Groet,

Geplaatst

Kirky, samen hebben we de wijsheid in handen. Liever de wijsheid in handen dan in de kan. :D

En nu ga ik écht slapen. Morgen opnieuw een werkdag. Nog 2 1/2 week dan heb ik vakantie! :heart:

Geplaatst

Sloeg niet op jou Kirky. Nadat men de E- mail met de ban ontvangt, krijgt men 15 minuten om het even bij te leggen, dan wordt het serieus!!
Zoiets was toch je voorstel.:)

Geplaatst

Beste mensen, ik ga mezelf naar de slaapkamer verbannen.
Het beste allemaal.
Morgen een beetje minder. Ik was te prominent aanwezig!
Soms heeft de geest een beetje rust nodig.

Trusten!!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...