HenkT Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 goeienavond Wingik dee ff tuinverzorgen'vissies voeren, lief zijn dusff opzoeken wat dat was wat jij zeilinnen broek dus haahaha
Hubert Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Eerder schreef ik dat ik dacht dat ze me bij AdB niet wilden hebben.Dat blijkt echter helemaal niet het geval te zijn.Maandag start ik met deel 2!
HenkT Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 ah kung fu is t, sort of denk ikdas ook meditatief
HenkT Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 goudvissies en windes, de steur is opgevreten denk ik maja, die zijn half blind dus die vluchten ook nietzonde want t was wel een mooi vissie
HenkT Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 ik zag een leuke demonstratie, niet erg effectief als vechtsport denk ik maar wel mooi om te zien
Houtje Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Hubert,Jij stelde enige tijd geleden een vraag over je belastingachterstand.De Belastingdienst voert nu nog een "spijtoptanten-beleid" je mag gewoon aan de inspecteur je problemen uitleggen en je betaalt je extra belasting (bij jou ging het geloof ik over een erfenis) zonder boete.Naderhand opgeven of als de belastingdienst er achter komt kan je een boete opleveren tot 100% van de achterstallige belasting.Zie de inkeerregeling van de belastingdienst op de site van de belanstingdienst.inkeerregeling belastingdienst
Houtje Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Ik zag Hubert nl. even voorbijkomen.Sorry voor off-topic. Praten jullie rustig verder.
Soothe Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Hoi, even supersnel, Zoef Zoef!Ben bij Anna, en het internet ligt er steeds uit.We blijven bellen en krijgen standaard antwoorden!Even het modum uitzetten. Even resetten!!Is de ethernetkabel aangesloten?Een nieuw modum gehad en resultaat is nog beroerder!Dit kon even snel!!!Groet.
HenkT Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 het is te statisch, ze vechten ver binnen de reach, daar waar je allang klappen en schoppen krijgt zeg maar en t mist geweld, echt vechten is niet zo lief magoe, t is maar wat ik er van zag in een minuut hoor(ik denk dat alle echte vechters full contact vechtsporten doen)maar dat is ook maar mijn meningdie zijn t gewend echte schoppen en klappen uit te delen en te krijgendenkt even hoe ie dit on topic kan maken vroeger zakte ik daar altijd een beetje door, dat doe ik nu niet meert vechten ook niet trouwens
HenkT Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Soothe, je bent nu blijkbaar wel even online dus er zijn geen instellingen fout, geen ethernetkaart die niet werkt, de kabels zal je wel tig keer nagekeken hebben vermoedelijkde kans is groot dat de internetverbinding van de provider niet deugt denk ik danof is dat te simpel
Hubert Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Gedeeltelijk wel, wingchun.Eerst je doelen stellen: minderen, afbouwen of stoppen.Ingangsdatum opgeven, kijken hoe het gaat, eventueel bijstellen.Deel twee duurt zo'n twee maanden.
Hubert Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Dank voor de informatie, houtje.Als ik binnenkort minder drink of misschien zelfs wel niet meer,ga ik ermee aan de slag.
Hubert Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Ja, klopt, wingchun, het was de uitgebreide intakefase.Maandag aanstaande wil ik gaan minderen van 15 naar 6 glazen per dag.Lukt dat niet dan ga ik afbouwen.Lukt dat ook niet dan stop ik.Ik begrijp nu dat wingchun een soort vechtsport is.Ga dat eens bekijken op YouTube. Daar zal het toch wel te vinden zijn?Zelf heb ik 12 jaar aan tai chi gedaan. Niet de slome vorm,maar de actieve, inclusief tweemansvorm, zwaard en waaier.
Hubert Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Wingchun: expert in minderen.Weet ik. Ik heb het zelfs opgeschreven:- uitstellen- langzaam drinken- af en toe wat snaaienHeb jij de AdB-training gevolgd of ben je het van plan?
HenkT Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 lacht, mooi is datik kan me dat nog herinneren
Gast Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Ben ik dan toch te simpel denkend? Ik vind het heel bijzonder dat de mensen van m'n laatste 2 banen me blijkbaar niet los laten. Ik snap er geen snars van, leuk dat ze af willen spreken enzo, gezellig ook altijd. Maar ik voel geen vriendschap, ook geen kennis. Weet niet zo goed in welk hokje ik dat moet plaatsen. Ex collega, maar dat zegt ook niks. Blijkbaar is er wel een sociale controle, want ze blijven me in de gaten houden. Terwijl ze niks meegekregen hebben. Nou blijkbaar heb ik 4 jaar geleden een goede keuze gemaakt. Kiezen voor open zijn en mensen niet zomaar afwijzen. Bijzonder blijf ik het vinden en een tikkeltje verwarrend ook, ben immers gewendt om alles alleen te doen. Maar dat "alleen" schijnt steeds meer plaats te maken voor "met een ander". Er gaat een wereld voor me open! Samen dingen doen, dat is best leuk! "Vroeger" dacht ik daar heel anders over. Ik geniet, en ben niet meer van plan om dingen kapot te denken op het waarom? Zaterdag wezen shoppen met een collega, hartstikke gezellig! Dus so what? Van het weekend komt mijn leidinggevende op de koffie en gaan we gek doen. Ook leuk! Het "wat moeten ze van me?" is eraf denk ik. En dat is echt een leuke manier van leven.
Hubert Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Wingchun, als je het wilt vertellen: hoe verliep die afbouw in hoeveelheden?Ah, morgen een nieuwe stap. Succes daarmee!
HenkT Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 dank je Spud, nu lijkt kirky niet zo op mij of ik op hem
Gast Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Toch vind ik er wat van mr. T Naamswijziging hier en jij neemt het besluit om je hoofd te veranderen. Vind het wel een leuke actie overigens.
Gast Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Kan nog steeds Kirky, die gleuven blijven 24/7 open, behalve met nieuwjaar.
Hubert Geplaatst 2 juli 2009 Rapport Geplaatst 2 juli 2009 Dank wingchun,De tweede variant lijkt mij ook het beste.Dat wordt wel een soort boekhouding ...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden