Spring naar bijdragen

donderdag 2 juli


Vie

Aanbevolen berichten

Een heel goede morgen!

Voor Houtje: heel veel succes en sterkte vandaag. Fijn dat je vervoer &zo is geregeld.

Soothe, dankjewel voor je lieve woorden op de vorige draad.

Caro, de KNO-arts heeft mij niet gewaarschuwd voor "overbelasting". Blijkbaar dacht hij dat ik dat zelf wel zou aanvoelen. Ik was inderdaad na de film gisteravond afgepeigerd, maar kon zojuist niet wachten om de oortjes weer in te doen en van alles te horen. Het is zo bijzonder!

En voor allen: maak er wat van vandaag. Een heel nieuwe dag om te leven, zomaar gratis en voor niks.

Nog een leuke uitspraak: als je je billen hebt gebrand, wees dan maar blij dat je niet andersom stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:moon: Goedenmorgen! :rose:

Het wordt weer een prachtige zonnige warme dag... heerlijk voor diegenen die er wel bij varen.
Persoonlijk vind ik momenteel de airco de beste uitvinding sinds gesneden brood.

Vie, de feli's met je nieuwe antennes, wennen zeker he?
Voorzichtig hoor anders krijg je koppijn, worden je grijze cellen overvoerd.
Begin maar lekker rustig aan met een mooi stuk klassiek, AC/DC komt later wel.

En Spud, kakelverse motormuizin, ik ga naar je zwaaien! Super hoor!

Voor iedereen een lekker positief dagje toegewenst... en er zelf ook wat van maken he!
Ik neem nog een bakkie pleur en dan hop naar de baas.
Doewie!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,ik dacht weer 's wat te laten horen,ik ben,voor jullie,
mischien,wat plotseling niet meer op het forum geweest,
Ik mag vertellen dat ik nog steeds niet drink en dat me dat prima bevalt,
ben ook niet van plan om dat weer te gaan doen en kan iedereen aanraden
die van zich zelf weet dat drinken niet goed voor hem/haar is alles te proberen
om er mee te kappen en er never nooit meer aan te beginnen.
Ik wens jullie allemaal het beste,weet dat het verrekte moeilijk kan zijn om niet te drinken
Ik ben zelf jaren en jaren bezig geweest,had/heb meer verslavingen
maar heb geleerd om de dingen stap voor stap te doen
en na een bereikt doel eerst tijd nemen om daar van te genieten
vóór een nieuwe stap te gaan zetten.
Wel,iedereen een fijne dag,en GEEF NOOIT OP!!!

grtz en veel kracht,moed en wijsheid
van Poly

P.S. bedankt voor de wijsheid die ik hier heb opgedaan
door jullie ervaringen en tips te hebben mogen lezen.
Moge het jullie allemaal goed gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:wacko: goede morgen? te lang achter de pc gehangen en/of verkeerd geslapen? g@@@r wat een pijn in mijn nek!
doe altijd wel laconiek over mijn "kwaaltjes"maar zo af en toe vliegt het mij wel eens aan hoor!
iets zwaarders dan een molletje kan niet ivm de naltrexon,en smirnoff is natuurlijk helemaal geen optie!

Dar,een poezebeest met een bandje? das link hoor!! ik doe alles met betadine! zalf en/of vloeibaar! vinden ze ook niet leuk,heb wel eens alle hoeken en gaten van de paddock gezien! zo'n mini shetlandertje is nog verbazend sterk!
maar ze kunnen sneetjes ook verbazend goed lijmen tegenwoordig! spreek uit ervaring,toen ik met mijn bol tegen het dak van het kippenhok aanknalde,was het ook zo gepiept!
het beroemde ehbo-trucje van knoopje in je haar ging niet op want ik had er recent de tondeuse overheen gehaald!
horen we nog hoe het afgelopen is? ik vind zieke beestjes nl altijd zo ziehielig! "beetje" tegenstrijdig,want een "slimme kippe"ligt binnen no time in de pan bij mij! maar ja die worden toch nooit beter sprak hij uit ervaring!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:o hè gedsie die verhaleen over borderline etc.
heb ruim twee jaar op een "gekken" zorgboerderij gewerkt,werd ik al niet vrolijk van,en had ook nog eens een vriendin met ??????? kende het telnr.van de crisisdienst uit mijn hoofd! is het uiteindelijk ook op stukgelopen,en dat geheugenlaatje staat nu weer vol open! nou hup dicht er mee! beestjes,bloedprikken,paspoort,tuintjes, de dag is zo weer om!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dar,was even,nou ja even,(heb zo'n twee weken niet meer gelezen,)
aan het bijlezen.
Het bezoek-vrijwilliger zijn bevalt me goed,wel wennen om verplichtingen te hebben
maar dit geeft genoeg voldoening om het te blijven doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te lezen Dar, dat het poezenkind er niet zo ernstig aan toe is. Wel goed dat je zoon toch met haar naar de dierenarts gaat.
Ik ben vanmorgen om vijf uur aan het wandelen geslagen (net terug) en enorm genoten van alle prachtige geluiden. Ik wist eerder niet dat er in de velden krekels zaten, hihi. Trouwens ook van de koelte, het begint nu al weer aardig plakkerig te worden onder mijn zolderdakje.
Poly fijn te lezen dat het goed met je gaat.
Caro ik het het ticket to St. Migraine inderdaad maar geskipt vandaag, misschien toch iets te veel van het goede. Bovendien komt morgen stiefschoonzoon (wat een woord) plus vriendin en drie kinderen logeren, dus dat geeft al herrie genoeg. Vandaag dus nog maar even rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeimorgen allemaal,
Beetje brak (fysiek) hedenochtend; sinds ik ben gestopt met drinken & roken en ik s'ochtends niet meer mijn bed uit te krijgen...erg typisch. Heb nu een tijdje meegelezen. Wilde eerst niet schrijven omdat ik nog dronk. Nu ben ik ongeveer 1,5 week koos alcoholloos. Dat vind ik nog moeilijker dan niet roken...stupid want ik rookte toch zo'n 29 jaar 50 sig. per dag, terwijl ik pas 4 jaar drink...maar goed ik vind het nu het zo warm is helemaal moeilijk, maar zoals ik gestopt ben met sig. ben ik ook gestopt met drinken. Nu heb ik a.s. zondag in mijn tuin een bbq van mijn werk en iedereen neemt natuurlijk heel wat drank mee. Ik ben mij nu al druk aan het maken over de rose (mijn duivels goedje). "Ik kan toch wel 2 glaasjes drinken" of nee hoor geen drank meer voor mij; ik ken toch geen mate ; ben echt niet in staat om alleen 2 glaasjes te drinken. dussss lekker vermoeiend. Maar goed ik wens iedereen een hele fijne zonnige dag...geniet ervan kan wel weer de laatste zomerse dag zijn van zomer 2009!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het rottige is dat ze zo eindeloos zijn, terwijl ik echt zelf helemaal achter mijn stoppen sta, gaat dat interne duiveltje maar door.....pffffff eigenlijk is het eenzelfde duiveltje als de nicotine...de eerste weken dacht ik ook steeds zal ik roken of toch maar niet.... Uiteindelijk ben ik nu al 11 weken gestopt met roken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lischa, goed van jou!
Het leuke van het verhaal is dat naarmate je langer niet meer drinkt, dat vervelende interne duiveltje ook veel minder wordt.
Moet je je voorstellen, de dag na de BBQ en jij bent helemaal helder en fris! Hoe trots je dan op jezelf bent. En elke keer als je zo'n uitdaging "doorstaat" kom je sterker in je schoentjes te staan.
En op een dag merk je dat niet drinken geen straf of gemis is, maar heel gewoon: jij drinkt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allen,

ik ook weer in the house. even hoor zoals iedere keer.

misschien kom ik later nog wel ff langs wippen.

ben thuis, ziek, dus heb alle tijd vandaag.

eerst maar even wat in huis doen.

rustig aan!

liefs leet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Kom ik ook weer eens binnenwandelen. Heb de laatste dagen wel te hooi en te gras meegelezen maar merk dat ik dan toch niet alles kan volgen en sluip er dan maar weer uit.
Lischa, wat knap van je! Zelf vind ik het niet roken eger dan het niet drinken. Vandaag sta ik 2 welen droog en het valt me tot nu toe wel mee. Dit voorjaar een poging gedaan om met roken te stoppen maar dat is niet gelukt en nu ik de alcohol laat staan paf ik me weer helemaal suf. Hoe doe je dat toch, met allebei tegelijk stoppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...