Spring naar bijdragen

maandag 6 juli


Gees

Aanbevolen berichten

De zondag gehad zonder alcohol, was ook niet moeilijk als je uit het ziekenhuis komt, doordat je teveel hebt gedronken en zelf zwaar k*t heb gedaan. Pillen weggegooid en de eerste stap gezet naar een nieuwe toekomst.

Ben ook nog even bij de huisarts geweest voor een aantal goede tips en zie bij deze zit ik op dit forum en ben ik met een internetbehandeling begonnen.

Baal er wel heel erg van, en schaam me kapot, denk dat iedereen me nakijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

United, welkom, en waar baal je precies van? Dat klinkt op zich toch wel goed, de eerste stap naar een nieuwe toekomst.
Waarom zou iemand je nakijken?
We zijn hier allemaal wel van ver gekomen, de ene wat verder dan de andere. Het heeft volgens mij niet zoveel zin om terug te kijken wat je allemaal fout hebt gedaan, en wat is nou eigenlijk fout?
Als je vooruit wil en het voor jezelf beter wil doen, kan het alleen maar beter worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(@ Vie gisteren); ja dat mag, dank je.

HenkT van harte met je 2 maanden B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:B):musicnote:

Hannah; is dat goed nieuws of weet je dat nog niet?

An, je zou woensdag naar de huisarts, hoe ging dat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vie:

Bedankt! Je hebt wel gelijk dat je vooruit moet kijken, maar helaas kun ik niet alles in een keer achter je laten.
En waar ik van baal is dat ik sinds kort een dochter heb, en dan toch mede door de alcohol mijzelf erge schade heb aangedaan. En natuurlijk is onze relatie ook een stuk zwaarder geworden, en zullen we alles weer op moet bouwen. En ik schaam me omdat het gebeurde na een buurtfeest en heel de buurt er dus vanaf weet. Mijn buurman heeft mij moeten helpen namelijk.

@Albertina:

Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel doodmoe, toch ga ik naar de AA.

Vie,
ik heb ook wel meer dan 1000 boeken, laatst mijn boekenkast opgeruimd,
met pijn in mijn hart.
Een aantal boeken hebben al een goede bestemming gevonden,
dus zo erg is het ook weer niet.

Nu douchen, eten en dan de deur uit.
Voor het droge doel!!!!

Fijne avond allemaal,
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Hannah :heart::heart::heart:
Ik denk aan je meis! Sterkte!

Marion, ik las het nieuws
Jij ook heel veel sterkte toegewenst :heart::heart:

De man in de wolken.. Wowwwww!!!!!
Mr. T! Gratuliere!!! :musicnote::heart::musicnote:

Nah. Ik.
Tsja. Me.
Ach. Soi.

Komt wel weer
Gewerkt
Afgelopen twee dagen
teveel gedronken
Voelt niet lekker
Dus nu straf ik mezelf met een piepklein flesje
Ook stom. Hahaha.
Zie mezelf uit de verte balen dat ik er
daadwerkelijk maar één heb gehaald.
Was nog een hele onderneming ook.
Maar goed
Uit wankel evenwicht
Maar niet verloren

Het moeten-niet mogen-verhaal
daar herken ik wel wat in
Moed
Lik m'n vestje
Moed doet moet vermoeden
En dan weet je het wel
Geen strijd
Geen moed
Niet moet
Niet niek

Tijd
Dat dan weer wel
en... Pfffff
ehm

Vertrouwen ja.
Heb ik!

Aldus

Gisteren 3 uren langs de dijk gefietst
Dat was goed!

Zit in mijn oude huis
Achter mijn van mij vervreemde laptop

Katten eten
Ik ga maar eens

Liefs! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berkenthee schijnt ook lekker te zijn Marjo.

United, als je pas een dochter hebt, is het zéker de moeite waard om niet meer te drinken!
Welgefeliciteerd trouwens.
Als je naar die vingertjes en teentjes kijkt dan wil je toch dat heel dit jonge leven de prachtigste toekomst heeft die er maar bestaat, met een vader die er nuchter voor haar is? Geniet er van, ze zijn groot voor je het weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Macha,
Welkom. Dit is het daaglijkse babbeldraadje. Dus je zit helemaal goed hier.


Mensen,
Er is me hier net een giga-hagelbui gevallen met de nodige donder en bliksem. Dikke hagelbollen en het regende letterlijk op onze trap. Flink water binnen gekregen. Dat wordt verzekeringswerk en de aannemer die onze dakgoten heeft gemaakt zullen we ook contacteren. Nu schijnt de zon weer.


Ik heb weer een droge dag achter de rug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna niet te geloven dat het ERGENS in Nederland geregend zou hebben, en dan zo dichtbij mijn woonplaats (Den Haag)!!
Hier is precies 3,5 druppel gevallen, en ik loop in huis van ventilator naar ventilator!
Moet zelfs nog eten, mmmm...brood met verse haring, da's dan wel weer lekker! Ten minste, tot ik ook maar één mini-haar-graatje vind, dan is het feest over, en moet ik snel een glas water of melk drinken om de smaak te neutraliseren!
De kat en de hond hebben nu al hun servetje omgedaan, en zitten bij wijze van spreken met mes en vork in de poot te wachten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinneeeeee! Verdorie nog aan toe, iedereen zit me de hele tijd jaloers te maken met verkoelende buien, en hier nog steeds geen drup, geen spetje, geen zuchtje wind, niks, nada.

En met dat ik dit schrijf, eerlijk waar, begint het me toch te gieten! Zalig! Kennen jullie die geur van regen op straattegels die al heel lang droog zijn geweest?
En nog een regenboog gratis en voor niks erbij ook.

Macha ik heb je op je voorsteldraad geantwoord, maar op deze dagdraad zit je inderdaad goed als je iets wil delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

HenkT nog gefeliciteerd met je 2mnd droog:)

Marjo heel veel sterkte met je vader is niet niks wat er bij jou gebeurd:present:

Macha en united welkom :)

Sorry mensen ik heb niet alles doorgelezen


Ga ik nu even doen

Groetjes van meeeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eigen man vind ik het allerknapste Trees. Echt waar.
Daarna komen Richard Gere en Robert de Niro, alleen die laatste wordt wel een beetje oud.
Er zijn de laatste tijd veel mooie acteurs bij gekomen, maar die kan ik alleen maar esthetisch knap vinden. Die kalveren, het zijn toch jongetjes die je zoon hadden kunnen zijn.
Ik hou meer van mannen met levenservaring, die zichzelf ook nog eens goed verzorgen.

En jij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen alcohol drinken doet mij best heel veel goed

ben sinds ik niet meer drink 18 kg afgevallen

heb veel meer energie doe veel aan joggen en aerobics en paardrijden.

jaja ik heb er weer zin in.

Heb soms nog best weleens moeilijke momenten dat wel ,

dan kijk ik in de spiegel en denk nu even niet (nooit meer):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja Dar, Nick Cage, heb jij die gezien in de film Wild At Heart? En als je het nou over mooie vrouwen hebt voor de verandering, ik vind Laura Dern een bijzonder knappe en goede actrice (zij speelde ook mee in die film, alsmede in Blue Velvet, 1 van de engste films die ik ooit heb gezien, maar ook Rambling Rose was heel erg goed!)
Geen wonder dat hij goed bevriend is met Tom Waits, Cage dus. Die hebben niet alleen in hun films en muziek maar ook in hun echte leven heel wat afgezopen, gesnoven, gerookt en gespoten. Of ze nu allebei nuchter zijn weet ik niet, maar dit nuchter worden gebeurt op latere leeftijd wel vaak met artistiek begaafde mensen. Ze gaan er aan onderdoor of ze ze vinden op den duur eindelijk hun echt eigen vorm.
Maar okee, dit is nou weer eens niet topic.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...