Spring naar bijdragen

Woensdag 8 juli 2009


Gast Loen

Aanbevolen berichten

zo ik ben boos :angry: (op mijzelf),

ik zit net An wijs te maken dat ik in de schopfase zit maar vergeet direct om mijzelf te schoppen
hopperdehopschopperdeschop!!!

krijg net een brief van de belasting binnen, willen weer 1600,- terug zien wegens teveel aan inkomsten over 2007 :huh:

ik wil mijn leven terugggggggg

ik zit al 1,5 jaar in afwachting, overal moet ik wachten, overal zijn er procedures voor, alles wat makkelijk lijkt wordt hier één groot drama!!

ik ben klaar!

doe gvd alles zelf wel weer:angry:

ach, ik begin bij mijzelf en zal per direct de vaatwasser uitruimen en als ik rustig ben de schuldsanering maar weer eens onder de naad trappen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook goeiemorgen!
Sandra: van harte :moon::musicnote::heart::moon::musicnote::heart::present::Today is the first day of the rest of your life!
Pem: ook gefeliciteerd!
Mooie opening Dar, daar ligt 'm bij mij nou net het probleem; het verleden. Enfin, wordt bij de psych hard aan gewerkt.
Gisteravond had ik nog wel willen schrijven maar was bij nader inzien te moe. Had een vergadering gehad waar na afloop wijn en bier op tafel kwamen. Géén probleem heb gewoon sinas gedronken en had daar echt geen moeite mee. Maar nou het rare: toen ik thuis kwam kreeg ik ineens heel véél zin in wijn! Gelukkig niet gedaan, braaf fris gedronken met wat crackers erbij. Kennen jullie dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dat betreft herken het shcopperdeschop van Tasseke heel goed :D!

Nu ga ik de honden uitlaten, regen of niet. Van middag moet herder onder roesje omdat zijn oorontstekingen maar niet over gaan en worden meteen z'n anaalklieren uitgedrukt. Ik vind dat altijd ZO erg, met beest naar dierenarts, ga nog liever zelf naar de tandarts, nou en dat wil wat zeggen haha!

Beste mensen, fijne dag en al worden we nat, we houden het droog!
Voor wie het nodig heeft: veel sukses en sterkte:present:

Groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeeee???????

wat vroeg u?? kon het slecht verstaan, de muziek van ACDC staat zo hard :D

Geintje

het onderzoek??
nee, daar heb ik niet om gevraagd maar is een uitvloeisel van mijn opname in januari en de dagtherapie die ik heb gevolgd.
de dagtherapie is nu over en nu moet er bekeken worden welke therapie bij mij aansluit.
alleen die onderzoeken duren zo godsgruwelijk lang en dan heb je nog ziektes en zeer, vakanties, vrije dagen, nieuw personeel, verkeerde onderzoeken en weet ik al niet meer.

zit nu dus al weer bijna twee maanden in de wachtkamer met veel bombarie af te wachten dat ik verder akn gaan met mijn leventje.

oohh, klinkt niet echt positief he?? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
wingchun

Tot slot nog even melden


dat ik mijn stap van B naar A gister gemaakt heb.




Een heel fijne dag allen!




En PEM, zeven weken!
:)
-
:moon:
-
B)
-
:moon:
-
:)
-
:moon:
-
B)
-
:moon:
-
:)
-
:moon:
-
B)
-
:moon:
-
:)
-
:moon:
-
B)
-
:moon:



Wing,
gefeliciteerd, en nu "dom vedan goan!" :)

Cactus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke dank je, het gaat sinds zaterdag heel goed. Men houdt zich aan een paar simpele huisregels. En op deze manier is het erg gezellig.
Alleen schoondochter kijkt wat sip, omdat ze moet meehelpen in het huishouden, dat is ze thuis niet gewend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, heerlijk geslapen en lekker vrij vandaag, goeie beslissing!
Ook hier ga ik kasten uitruimen!

maar eerst hardlopen!

Tas, succes met alle testen, ik heb ze ooit ook gedaan maar daar kwam gaan ADHD uit trouwens
toen ik dat apart liet testen dit jaar wel, tja 10 jaar geleden lag de aandacht meer op het een of het ander ipv en en.

Die testen moeten maar even maar ik hoop dat je daarna gewoon de hulp gaat krijgen die bij je past, al ben je al heel goed bezig vind ik!
dus bij deze een pluim voor Tas!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke




gewoon door blijven wandelen!!!


wat mij wel opvalt is dat ik het steeds moeilijker krijg als ik ga analyseren, of in ieder geval ben ik er teveel mee bezig en dat valt me moeilijk.


soms is het beter om te fladderen en niet zoveel na te denken, dat maakt het makkelijker.




Fladderen. Ja, zo kan ik mijn huidige manier van leven wel omschrijven. Zonder verwachtingen in het NU zijn, op dat ene moment zelf de keuze maken of ik datgene wat ik tegenkom omarm of voorbij laat gaan en ook het omarmde weer los kunnen laten als dat nodig is. Zonder spijt, zonder verdriet, alleen maar dankbaar om wat mij gegeven werd. Geen voorwaarden stellen aan mijn toekomst, ik heb geen idee wat mijn toekomst zal zijn, laat staan dat ik er voorwaarden aan kan stellen.

Op die manier kan ik vrij zijn, kan ik uniek zijn, hoef ik mij niet aan (zelf)gemaakte patronen te houden. Hoef ik ook geen angst te hebben voor wat mij misschien wel allemaal te wachten staat. Ik weet wel dat ik geen alcohol tot me moet nemen want dan ben ik mijn vrijheid kwijt. Dan kan ik de prachtigste manieren om te leven bedenken, kunnen mijn gedachten de raarste wendingen maken, kan ik heel creatief zijn, maar het komt op hetzelfde neer als de goudvis die in zijn kom vindt dat ie toch maar in een prachtige kom rondzwemt, en dat er niets buiten die prachtige kom gaat. Of de gevangene die reuze trots is op zijn ruime en lichte cel...

Wat ik achter mij laat is slechts een indruk/afdruk, die geen garantie biedt voor de toekomst. En ook indrukken vervagen weer door de tand des tijds. Het verleden is voor mij goed om te laten zien wat ik NU anders kan doen om niet dezelfde dingen te doen die mij in precaire situaties brachten in de hoop dat het nu wel anders zal gaan. Ervaring geeft mij de kans om ook andere wegen in te slaan als dat kan. En als het niet kan om iets dan NIET te doen.

Dit was weer zomaar even een berichtje van Kohtje. Tot een volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra gefeliciteerd! Voor jou :present: (een jonge blom :D )

En Pem ook, 7 weken, dan ben je al een heel eind op weg zeg!

Wing, ga je nu ook je onderschrift veranderen?
En vertel eens hoe je tot dat besluit bent gekomen, als je wilt?

Goedenmorgen Hannah, schijnt het zonnetje ook bij jou? :rose:

Tas, ik wordt ernstig vrolijk van je! ;)

Allen: een mooie dag maken, dat doe je (in ieder geval een beetje) zelf! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet te rigoureus Pem!
Vorig jaar had ik zo'n aanval van opruimwoede. Vuilniszakken vol kleding naar zo'n kledingcontainer gebracht, met het idee: ach dat draag ik toch nooit meer.
En nu zoek ik me af en toe suf naar iets en realiseer me: oh sh@t, weggedaan.... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze mooie tekst kwam ik vandaag tegen en wilde ik jullie niet onthouden.

Auteur onbekend.

Stoppen met drinken

Je hebt de beslissing genomen
Om welke reden dan ook
Voer het plan dus zeker uit
En twijfel dan niet meer
Aan dit moedige besluit.

'T is niet makkelijk ' Nee ' te zeggen
Tegen zoveel jaren 'ja'
Jaren zonder zware vragen
Noch kritiek over het 'Ja '
'T is niet makkelijk maar het zal lukken
Want ik weet dat jij het kan
Resoluut voor 't betere kiezen
Je zal slagen in dat plan !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...