Spring naar bijdragen

Donderdag 9 juli 2009


PEM

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga jullie verlaten voor vanavond.

Ik stort in en ga lekker mijn bedje opzoeken.

Morgen weer werken en naar Brijder voor de ondersteunigsgroep.

Weer even bijpraten en bijleren. Wijzer worden!

Truste allemaal :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeden avond allemaal,

Weer een propvolle tribune. Mensen dit theater is verslavend. Het geeft een kick om met een zo heterogene groep mensen die eerst onbekenden waren steeds weer zo samen te kunnen werken, mekaar helpen indien nodig, hulp vragen als je die nodig hebt, voor mekaar zorgen, helpen bij het aan- en uitkleden. De voorstelling was weer een succes. Mijn valpartij paste in de voorstelling, dus niks van aangetrokken. Ik krijg er ontzettend veel energie van. Beetje teveel, want van slapen komt niet veel meer. Jammer dat we nog maar 3 voorstellingen te gaan hebben. Ik zal echt moeten afkicken. Aan de andere kant ook goed, want dan kan ik misschien weer tot rust komen. Ik kijk nu al uit naar de voorstellingen in Antwerpen.
We gaan nu al drie maanden vrij intiem met elkaar om en er is nog geen een onvertogen woord gevallen. Een grote familie, maar dan zonder de ruzies en achterklap.

Ik heb mezelf de afgelopen weken ontzettend voorbij gehold, maar morgen heb ik een vrije dag. Er staat alleen de avondvoorstelling op mijn programma en voor de rest ga ik rust nemen en mezelf proberen weer op aarde te zetten: gronden. Dingen op een rijtje zetten.

Voor nu: welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aha, is het volle maan?
man wat voel ik me beroerd vandaag. Totale paniek over alles, schuldgevoel, en weet ik wat nog meer
ik moet zoveel en doe niks (tenminste zo voel ik me)

het is lang geleden dat ik dit gevoel zo heftig gehad heb, dat is in ieder geval een positief iets
verder hoop ik dat het snel weer over gaat want ik word momenteel een beetje gek van mezelf
het is net of alles op dit moment tussen mijn vingers wegglipt en dat ik mezelf voor de gek heb gehouden al die tijd dat ik dacht dat het goed ging
vermoeiend wel!

ouderwets alles of niets!!!

ik ga maar de hond uitlaten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, lekker gelopen en dank je wel Water dat je even meeliep ;)
Wing je hebt zo gelijk, er zit een knopje moeten en verplichtingen en keuzes maken en alles en niks in mijn hoofd en op dit moment staat ie op de hoogste stand
ik ga maar eens een retschema maken want mijn hele lijf zit in de stress, spanningen, maagpijn en waarom????

stiekem weet ik het wel, het opzeggen van de vriendschap door die oude vriendin, totaal geen reactie op mijn open mail die ik teruggestuurd heb en ik voel me afgedankt
ik deug niet, ik ben slecht

en nee ik deug wel degelijk en ik ben helemaal niet slecht en ik word ook niet totaal afgewezen maar jeetje het doet meer pijn dan ik had verwacht.
sinds dat mailtje lijkt het allemaal opeens in de soep te lopen.

grmpfff, loslaten, laat gaan, is van haar niet van mij... grmpfff 25 jaar vriendschap... bah!
en dat alles zonder een voor mij duidelijke reden, dat maakt het nog moeilijker

okee, helpende gedachten formuleren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doodmoe,kom ik even vertellen, dat mijn vader wonder boven wonder nogleeft.
Hij is vandaag naar een verpleegafdeling gegaan. Het is nog steeds afwachten, maar ziet er stabiel uit.
Poeh wat een hectische, emotionele week.

Bedankt voor alle pbtjes ( zal ik morgen beantwoorden) en de lieve opbeurende woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag zei ik tegen mijn moeder, vanavond neem ik lekker twee glazen melk als ik thuis kom, daar kan ik gewoon van genieten.

Vraagt ze mij: drink je geen bier meer dan???
Ik zei nee, want ik wil nu graag weer iets afvallen
en mijn bierbuikje kwijt worden.

En ik maar denken, dat ze het niet wist dat ik zoveel bier dronk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...