PEM Geplaatst 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Dat is geheel wederzijds floor.En nu ben ik echt weg.
Tatum Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Kirky! Volgens mij heb jij ze ook al! Eerbied voor je eigen grijze haren???
AlbertRemmo Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Forummers ik ben net thuis, ga nog effe op de bank hangen en dan naar bedtruste allemaal tot morgen:lips:
Tatum Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Kirk, ik vind vriend zelfs knapper worden naarmate hij meer grijs wordt. Maar hij vind mij weer knapper als ik mijn haar geverfd heb
Tatum Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Caro,Jammer dat veel goeden onder één kwade moeten lijden.
water Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Ik zou gewoon lekker m'n eigen gang gaan en me niet zo veel van een ander aantrekken, Carolien.Je komt hier toch voornamelijk omdat je er zelf wat aan hebt? onder de riem!
CPAS Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Goeden avond allemaal,Weer een propvolle tribune. Mensen dit theater is verslavend. Het geeft een kick om met een zo heterogene groep mensen die eerst onbekenden waren steeds weer zo samen te kunnen werken, mekaar helpen indien nodig, hulp vragen als je die nodig hebt, voor mekaar zorgen, helpen bij het aan- en uitkleden. De voorstelling was weer een succes. Mijn valpartij paste in de voorstelling, dus niks van aangetrokken. Ik krijg er ontzettend veel energie van. Beetje teveel, want van slapen komt niet veel meer. Jammer dat we nog maar 3 voorstellingen te gaan hebben. Ik zal echt moeten afkicken. Aan de andere kant ook goed, want dan kan ik misschien weer tot rust komen. Ik kijk nu al uit naar de voorstellingen in Antwerpen.We gaan nu al drie maanden vrij intiem met elkaar om en er is nog geen een onvertogen woord gevallen. Een grote familie, maar dan zonder de ruzies en achterklap.Ik heb mezelf de afgelopen weken ontzettend voorbij gehold, maar morgen heb ik een vrije dag. Er staat alleen de avondvoorstelling op mijn programma en voor de rest ga ik rust nemen en mezelf proberen weer op aarde te zetten: gronden. Dingen op een rijtje zetten. Voor nu: welterusten allemaal.
tapas Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 aha, is het volle maan?man wat voel ik me beroerd vandaag. Totale paniek over alles, schuldgevoel, en weet ik wat nog meerik moet zoveel en doe niks (tenminste zo voel ik me)het is lang geleden dat ik dit gevoel zo heftig gehad heb, dat is in ieder geval een positief ietsverder hoop ik dat het snel weer over gaat want ik word momenteel een beetje gek van mezelfhet is net of alles op dit moment tussen mijn vingers wegglipt en dat ik mezelf voor de gek heb gehouden al die tijd dat ik dacht dat het goed gingvermoeiend wel!ouderwets alles of niets!!!ik ga maar de hond uitlaten!
water Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Ik loop wel even met je mee, Tapas, kletsen we onderweg wat, kun je je ei effe kwijt.
tapas Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 zo, lekker gelopen en dank je wel Water dat je even meeliep Wing je hebt zo gelijk, er zit een knopje moeten en verplichtingen en keuzes maken en alles en niks in mijn hoofd en op dit moment staat ie op de hoogste standik ga maar eens een retschema maken want mijn hele lijf zit in de stress, spanningen, maagpijn en waarom????stiekem weet ik het wel, het opzeggen van de vriendschap door die oude vriendin, totaal geen reactie op mijn open mail die ik teruggestuurd heb en ik voel me afgedanktik deug niet, ik ben slechten nee ik deug wel degelijk en ik ben helemaal niet slecht en ik word ook niet totaal afgewezen maar jeetje het doet meer pijn dan ik had verwacht.sinds dat mailtje lijkt het allemaal opeens in de soep te lopen.grmpfff, loslaten, laat gaan, is van haar niet van mij... grmpfff 25 jaar vriendschap... bah!en dat alles zonder een voor mij duidelijke reden, dat maakt het nog moeilijkerokee, helpende gedachten formuleren!
Trees Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Nog niet bijgelezen...pfff, wat schrijven jullie veel...In ieder geval even melden dat ik niet heb gedronken vandaag, ondanks een aanbod van een glas whisky....
sneeuwwitje Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Doodmoe,kom ik even vertellen, dat mijn vader wonder boven wonder nogleeft.Hij is vandaag naar een verpleegafdeling gegaan. Het is nog steeds afwachten, maar ziet er stabiel uit.Poeh wat een hectische, emotionele week.Bedankt voor alle pbtjes ( zal ik morgen beantwoorden) en de lieve opbeurende woorden.
sneeuwwitje Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Vanmiddag zei ik tegen mijn moeder, vanavond neem ik lekker twee glazen melk als ik thuis kom, daar kan ik gewoon van genieten.Vraagt ze mij: drink je geen bier meer dan???Ik zei nee, want ik wil nu graag weer iets afvallenen mijn bierbuikje kwijt worden.En ik maar denken, dat ze het niet wist dat ik zoveel bier dronk.
Trees Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Haha, deze whiskey is wél heel erg lekker hoor Wing!!Maar goed, iedere droge dag is er één, toch?Dus voor mij nu twee!Ik ga weer snel verder met teruglezen!!
Trees Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Ik mis die andere groene dollar, Sailor al een dag of twee!
sneeuwwitje Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Kirky morgen heb ik een rustdag en hoef ik niet te rijden en sla ik een dag over.Heb ik tijd om jullie berichtjes van 6 dagen na te lezen.poeh dat zijn er ook veel
water Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Tot morgen dan Snowy, en lekker slapen straks he!Ga ik nu ook doen... tschüss allen!
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Tapas: die vriendin, als je het nog vriendin moet noemen.... kijk, voor alles is een tijd.Ik heb veel goede vrienden gehad en dat bloed dan dood.In die tijd hadden we nog geen mail of msn, dus het stopt gewoon.Maar nu krijg je dus een 'stop' bericht.Pijnlijk.Je haalt je zelf nu omlaag door onbewust of bewust je te gaan afvragen WAT HEB IK GEDAAN.WAT IS MIS MET MIJ.Tapas is Tapas en als dat nu niet bij je vriendin past...Misschien heeft ze wel zware problemen met haar familie of weet ik veel wat en wil ze jou daar niet mee lastig vallen.Ik zeg maar wat.Even een dikke knuffel voor jou (((((((((((((((((())))))))))))))))))))
tapas Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Marion, wat een opluchtingtrees gefeliciteerdna enig zelfonderzoek ben ik er achter dat ik gewoon hartstikke kwaad ben, hehe, die emotie is een stuk prettiger dan me machteloos voelenik ga maar eens een hele boze mail schrijven die ik niet ga versturen en ophouden met me slachtoffer te voelen, want dat vreet energie!
sneeuwwitje Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Mijn moeder is niet zo groot in haar woordenschat,maar ze wilde iemand vertellen dat haar man gereanimeerd was.Zegt ze toch heel serieus, ze hebben vrijdag mijn man gemarineerd:DIk stond er bij en begon heel had te lachen, je wordt op een gegeven moment ook heel melig.
An Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Marion: ja, hahahaha... tjonge, ja dan schiet toch plots in de schater.
sneeuwwitje Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 Jongens ik ga slapen.Allemaal welterusten:lips:
tapas Geplaatst 9 juli 2009 Rapport Geplaatst 9 juli 2009 hahaha, die is inderdaad leuk Marion, net zoiets als mijn therminaalbaden in de sauna oeps!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden