Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 juli 2009

PEM

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nou, ik voel me eigenlijk heel erg goed! Ben er trots op. Maar het is wel zo dat ik het af en toe knap lastig vind. Ik had niet verwacht dat ik er soms zovéél zin in zou hebben. Ik ben gaan drinken ( rond 14 jaar) om me op mijn gemak te kunnen voelen. Ben een rustig type en om me staande te houden dronk ik. Later deed ik het ook om mijn gevoelens te verdringen. De laatste tijd ging het redelijk, tenminste, ik dronk niet dagelijks maar wel veel te veel áls ik er dan aan begon. Dus ik dacht dat het wel meeviel, of beter: dat maakte ik mezelf wijs. Nu ik dus heb besloten dat ik niet meer drink, kom ik er heel goed achter dat ik wel degelijk een behoorlijk probleem met alcohol heb. Ik droom er zelf over! Ik had meer verwacht dat ik het alleen op feestjes zou missen. Niet dus en dat zegt mij genoeg. Hoe lang ben jij er vanaf, als ik vragen mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, Wingchun. Fijn dat je hier dan toch zoveel steun kunt ontvangen! Hebben jullie verder nog hulp? Gaan jullie bv naar AA oid? Of zijn dit vragen die ik beter elders op het forum kan stellen...moet het nog even uitzoeken allemaal :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...