Tatum Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Sorry An, was niet naar jou bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 He Wing,Nou, dat was nog eens een gezellige reactie van die klant:).Beetje laat met mijn antwoord, maar heb even de vragenlijst ingevuld.Tjee, wat een werk nog.Hoop, dat ze er wat aan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Zo,Spaatje,slaatje,ijsjeO, wat ben ik weer ongezond bezig,(dat slaatje en ijsje dan)Was nog wel zo supergezond bezig vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Ha,ha Wing:D.Ik vond het ...heel gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Piepertje gaat weer, als waarschuwing dat het 22.00 uur is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Wat gebeurt er dan om 10 uur Floor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Ik wil ook wel een vragenlijst hoor, Wing.Dan ga ik zeggen dat ik hem SUPERMOEILIJK vond. Wat zijn de vragen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Als het piepertje gaat, om 22.00 uur, dan moet ik eigenlijk naar bed. Ik lijk soms zelf wel een puber. "Ik ga niet!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Wing! :D "uitzonderlijk weinig tot weinig."Tot overigens 23.00 uur. Dan komt vriend thuis. Dan gebeurd er "heel veel tot uitzonderlijk veel" Blijkt toch wel kracht te geven, zo'n man in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 De meeste mensen zetten de wekker om wakker te worden:).Waarom moet je van jezelf naar bed om 10 uur Floor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Rapilos,Meestal ben ik met de computeer bezig en vergeet de tijd. Vandaar de wekker. Om mezelf te attenderen dat ik moet gaan slapen voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Morgen weer vroeg op Floortje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Rapilos, stel je altijd vragen??Ik blijf normaal te lang op. Heb veel slaap-uren nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Morgen niet, maar maandag weer wel.Volgende week nog een volle week werken, daarna "vier weken vrij!'' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Goedenavond allemaal,Ik heb me net aangemeld hier en ik kreeg de tip om hier eens te kijken. Ben vandaag precies 7 weken gestopt dus dat vond ik wel een goede reden om me hier aan te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Hoi iRIS WELKOM GOEDENAVOND Rapilos,wing en floortje en kirkyen degene die ik vergeten ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Goedeavond meiske,Welkom Iris,En verder allemaal welterusten.Morgen nog even een ochtendje werken.Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Nou, ik voel me eigenlijk heel erg goed! Ben er trots op. Maar het is wel zo dat ik het af en toe knap lastig vind. Ik had niet verwacht dat ik er soms zovéél zin in zou hebben. Ik ben gaan drinken ( rond 14 jaar) om me op mijn gemak te kunnen voelen. Ben een rustig type en om me staande te houden dronk ik. Later deed ik het ook om mijn gevoelens te verdringen. De laatste tijd ging het redelijk, tenminste, ik dronk niet dagelijks maar wel veel te veel áls ik er dan aan begon. Dus ik dacht dat het wel meeviel, of beter: dat maakte ik mezelf wijs. Nu ik dus heb besloten dat ik niet meer drink, kom ik er heel goed achter dat ik wel degelijk een behoorlijk probleem met alcohol heb. Ik droom er zelf over! Ik had meer verwacht dat ik het alleen op feestjes zou missen. Niet dus en dat zegt mij genoeg. Hoe lang ben jij er vanaf, als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Hoi Meiske en Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Ik ben 5 febr j.l gestopd in een keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 slaapse Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Thanks kirkyJa Meiske dat zag ik al, knap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Ja ja wing ik heb m,n goeie dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Iris ik vind jou ook heel dapper hoor dat je de stap hebt gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Aha, Wingchun. Fijn dat je hier dan toch zoveel steun kunt ontvangen! Hebben jullie verder nog hulp? Gaan jullie bv naar AA oid? Of zijn dit vragen die ik beter elders op het forum kan stellen...moet het nog even uitzoeken allemaal :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden