Spring naar bijdragen

Zondag 12 juli 2009

Papillon

Aanbevolen berichten

dat ben ik helemaal met je eens hoor, natuurlijk heb je dat

ik bedoelde eigenlijk niet meer te zeggen dan dat t niet persé gezegd is dat t harteloos is
misschien was het in hun beleving wel t laatste wat ze konden doen en zijn ze er kapot van
daar doelde ik op

als kind moet je op je ouders kunnen vertrouwen, als dat stuk is is dat t ergste wat er is denk ik zo

(voor je me helemaal verkeerd inschat)

ik ben ervaringsdeskundige

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Joehoee, Dar, ik was even wat anders doen.
Ze blijven nog tot het einde van de maand.
En ze zijn vandaag de hele dag kennissen bezoeken. Dat moet natuurlijk ook, die ene maand dat ze in Nederland zijn.

Ik kan met de lopende discussie niet deskundig meedoen, zelf geen kinderen (van mijn eigens) hebbende.

En nou ga ik ook in actie, fijne dag nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he ik zat even vast in de telefoon

maar goed om terug te komen op de ouders

dit is echt een drama, ze heeft alleen een moeder maar alcoholist en drugsverslaafd!
het interesseert haar niet wat ze doet!

ik snap het ook niet want ondanks alle ruzies en ellende die ik zelf met dochterlief heb gehad moet ik er niet aan denken dat ik haar de deur uitzet.
ik gooi het maar op een vertroebeld brein!

bedoel eigenlijk te vertellen dat het al heel lang een probleemgezin is, M. loopt al vijf jaar bij jeugdzorg en van internaat naar internaat.
het is dus ook niet zomaar uit de lucht komen vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

twee jaar geleden is ze opgepakt ivm dealen! samen met mijn dochter :$
de dames zijn veroordeeld en sindsdien gaat het eigenlijk heel erg goed.

ik heb nooit willen zeggen dat V. niet meer met M. mocht omgaan dus heb ik haar naar mij toegetrokken, simpel alleen om op de hoogte te blijven, te weten wat ze allemaal uithalen.

Moet eerlijk toegeven dat het eigenlijk erg goed gaat, ok het is niet de normale weg die ze bewandeld maar ze wordt volwassen! moet ook wel als je zwanger bent.
Ze is in ieder geval strak van plan om het zelf heel anders te doen, drank en drugs zijn bij haar uit den boze.

ach, ze is nu druk bezig om haar eigen nest te bouwen en ze is zeer serieus! en het enige wat ik kan doen is haar wat gezelligheid en warmte bieden en af en toe een schop onder haar achterwerk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

natuurlijk ben ik best wel een beetje trots!!
en ik ben al gesmolten tijdens de echo!

maar ik moet heel goed oppassen, het is niet mijn kind en niet mijn zorg!
ik durf mijzelf ook niet echt te binden en ben ook bang voor de verantwoordelijkheid die je toch onbewust in je schoenen geschoven krijgt.
Ik ben zelf al een probleemgeval en dan moet je toch oppassen voordat ik het weet zie ik zelf door de bomen het bos niet meer.

ik blijf dus betrokken maar gereserveerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, is er nog koffie?

Ik heb een bijslaap-weekend geregeld want ik ga volgende week op vakantie en dus heeft mijn ex even de kids één keer extra een dagje.

Ik moet uitgerust zaterdag vroeg de auto in, vind het spannend hoor. Ik ga naar onder Orleans, in een of ander gat, 700 km van Utrecht dus moet te doen zijn, maar nog veel te regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Broodluchten omringen me hier op het forum, maar ik moet eerlijk zeggen dat ze me niet erg kunnen bekoren. Voel me een beetje grieperig, ik denk teveel natgeregend, afgelopen week. Watten in m'n hoofd, een klein wereldje, maar ik moet ook zeggen dat m'n slechtste momenten nu (nu ik niet meer drink) nog niet half zo slecht voelen als m'n beste momenten toen (toen ik nog wel dronk).

Ik ga toch maar een kop koffie proberen. En dan proberen te aanvaarden dat het lijf vandaag wat moeilijk op gang komt en toch maar wat werken. Aangepast tempo. In elk geval geen schuldgevoel dat ik mezelf en m'n omgeving door drankgebruik tekort doe.

Ik ga er het beste maar van proberen te maken. Geen bergen verzetten maar langzaam tegen de berg opklimmen. Kijken wat voor uitzichten dat gaat bieden. Wel vanonder een paraplu, dat dan weer wel..:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heerlijk kunnen uitslapen. Raar liggen dromen dat ik weer op school zat en zo.

Brrrrrrr niet leuk.

Gelukkig belt A. me altijd even in de ochtend.

Haha hij kwam gisteren eten.

Het is niet erg aardig van me maar ik had salade vooraf ik barstte van de honger (H.A.L.T.) dus snel eten en ik had stokbrood erbij en ik dach doe luxe, ik hoef de kids niet te eten te geven, een geitekaasje in spek gerold en op de sla gelegd eerst gegrilld natuurlijk.

Zegt A. (de stakker komt niet uit een luxe nest en zijn ex konnie koken) : WAT DOET DIE SLAVINK DAAR IN DE SLA?

Ik heb hem heel onaardig hartelijk uitgelachen. Gemeen hè.

Zo meteen ff naar vriendin E. Haar pootje is geopereerd en moet elke dag verbonden anders groeit het gaas vast in de wond. Het zit onder haar voet, daar kan je niet echt lekker zelf bij.

Wanneer wordt het droog in Utrecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiesmorgens, ik zit hier in een huis vol bende, alle kasten leeggetrokken, overal troep
2 vuilniszakken zitten inmiddels vol, een mens kan niet eeuwig alles bewaren ;)

in de hoop mijn huis op orde te krijgen hoop ik ook mijn hoofd weer op orde te krijgen want de afgelopen weken gaat het hier niet zo goed
ben als een razende het leven in gegaan met het idee dat ik het nu allemaal wel aankon... oh wat ging het allemaal goed en fantastisch en zo ben ik met open ogen in mijn eigen valkuil gelopen
gewoon impulsief overal op in gaan en vergeten hoe het met de basis is, en die ging steeds meer afbrokkelen.
Dan wordt leven overleven en zie het dan maar weer terug te draaien
Voel me al dagen belabberd, angstig en rot en vooral verdrietig.

maar nee, drinken doe ik niet! komt niet eens in me op

dus vandaag vrolijk verder met mijn huis opruimen, orde scheppen, de basis weer 'netjes' krijgen
weer grip krijgen op het leven!

goeiesmorgens dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...