Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 juli 2009

PEM

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Was dat maar waar Floortje.
Nee dit gaat al jaren en jaren zo, kaartje is standaard.

Ik ben bezig het naast me neer te leggen. Want ik ga kapot als ik door blijf proberen en toch elke keer weer een afwijzing krijg.
Ik hoor via mn zoon hoe het met ze gaat, meer zit er helaas niet meer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjee wat is er veel getypt.

Zit achter mijn laptop op de slaapkamer. Buiten is het een takke herrie allerlei examenfeesten die hun muziek c.q. dj's het hardst willen laten horen.
Ach nu is de off beat versie van grease erop: summernight:present:.

Sailor: Harry Potter het laatste deel? waar en wanneer. Wauwiieee je laat me toch wel weten hoe de film was. Het het boek gelezen dus ken de inhoud, maaruh hoe wassie??
Lara: vervelend dat je lichamelijk klachten hebt. uit de bericht maak ik op dat ze voortkomen uit je verslaving. Ik heb ook dergelijke klachten: hoge bloeddruk, hartfalen en leverproblemen. Hebben ze jou op het laatste nog niet geprikt? Het blijkt dat het een gerelateerd is aan het ander.
Tas: Sterkte met de bevalling van........ Die 2 verschillende laarzen zouden wel eens een modetrend kunnen worden.
Wing: Je loopt dus op het station van Leiden zonder ladder maar met de mooiste neus, goh. Kan helaas niet anders was ik komen kijken:D
Floor: vakantie, heerlijk. laat me weten hoe Portugal was, schijnt mooi te zijn en dan heb ik wellicht een idee voor mijn vakantiebestemming.
Trees: :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mika,

Nee mijn klachten zijn erfelijk, die had ik al voor de alcohol verslaving.
Lever, nieren en viatmines is 2 week geleden geprikt. Vitamine en ijzer tekort lever en nieren waren goed.
Dus vitamine B1 erbij gekregen dus totaal medicijnen per dag is nu 12.
Ach 1 echtra maakt ook niet meer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Sooth,
Als je het lawaai hier hoort, denk ik wel dat het nachtbraken wordt.
Zoals ik al eerder schreef, hebben we hier nogal wat feestjes voor geslaagden en iedereen wil zijn muziek het hardst horen spelen. De muziek neemt nu overigens af, maar nu zwerft er jeugdig volk krijsend over de straat.
Ach, wij waren (of zijn) ook jong toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is grease en dan ook alle nummers, maar wel off beat blijkbaar hot.
Persoonlijk zou ik kiezen voor Within Temptation (geen specifiek nummer, bijv. What heve you done da's echt super)
Tarje Turunen (alle nummers geweldig)
Nightwish: sleeping sun (ga je van slapen, maar naar mijn mening mooi)
Nightwish: while you lips are still red (vind ik een goed geschreven nummer vooral als je het filmpje erbij ziet. De plaat is gemaakt voor een film)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Within Temptation: Angels of Wish you were here

Roon Staal alleen via You tube of via mij hahahahaha: Help me make it trough the night

Mja muziekkeuze is altijd eigen.
Ow niet afgeven op DJ`s hoor, ze doen hun werk/hobby ben dr zelf ook 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben naar het concert geweest met Within Temptation en het Metropole orkest geweest in de Ahoi.
Waaaaaauuuuw. Klassiek meets Rock

Ojaa en ga in september naar de Fantasy Fair in Arcen. daar treedt Tarja Turunen op.
Haar cd is zooo oke, vooral de plaat " i walk allone" en bekijk dan de clip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...