Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara, die kaart, kan dat geen begin zijn?Een begin van helemaaaal opnieuw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara, gooi de deuren open. Laat binnenwaaien wat binnen moet waaien. Geef jezelf ruimte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Was dat maar waar Floortje.Nee dit gaat al jaren en jaren zo, kaartje is standaard.Ik ben bezig het naast me neer te leggen. Want ik ga kapot als ik door blijf proberen en toch elke keer weer een afwijzing krijg.Ik hoor via mn zoon hoe het met ze gaat, meer zit er helaas niet meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Hoi Mijn gevoel zegt, dat ik erg gemist word.Dus allen een goedenavond!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara, :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ha Soothe: ja dat klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Floortje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 An, druk druk, erg druk, zeer druk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Trees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 SootheIk heb je heel erg gemist. Een warm welkom.Nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Tsjee wat is er veel getypt.Zit achter mijn laptop op de slaapkamer. Buiten is het een takke herrie allerlei examenfeesten die hun muziek c.q. dj's het hardst willen laten horen.Ach nu is de off beat versie van grease erop: summernight:present:.Sailor: Harry Potter het laatste deel? waar en wanneer. Wauwiieee je laat me toch wel weten hoe de film was. Het het boek gelezen dus ken de inhoud, maaruh hoe wassie??Lara: vervelend dat je lichamelijk klachten hebt. uit de bericht maak ik op dat ze voortkomen uit je verslaving. Ik heb ook dergelijke klachten: hoge bloeddruk, hartfalen en leverproblemen. Hebben ze jou op het laatste nog niet geprikt? Het blijkt dat het een gerelateerd is aan het ander.Tas: Sterkte met de bevalling van........ Die 2 verschillende laarzen zouden wel eens een modetrend kunnen worden.Wing: Je loopt dus op het station van Leiden zonder ladder maar met de mooiste neus, goh. Kan helaas niet anders was ik komen kijken:DFloor: vakantie, heerlijk. laat me weten hoe Portugal was, schijnt mooi te zijn en dan heb ik wellicht een idee voor mijn vakantiebestemming. Trees: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Mika,Nee mijn klachten zijn erfelijk, die had ik al voor de alcohol verslaving.Lever, nieren en viatmines is 2 week geleden geprikt. Vitamine en ijzer tekort lever en nieren waren goed.Dus vitamine B1 erbij gekregen dus totaal medicijnen per dag is nu 12.Ach 1 echtra maakt ook niet meer uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 IK heb niets gelezen, helemaal niets!Ga je goed Nachtbraker, of worden er nachten gebraakt. Ik hoop van niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Hey Lara,Vervelend dat de aandoeningen erfelijk zijn. Bij mij overigens grotendeels ook: hoge bloeddruk, suiker en hartproblemen, maar de leverproblemen komen/ kwamen (zit op de goede weg) voort uit de alcoholproblematiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Nou Sooth,Als je het lawaai hier hoort, denk ik wel dat het nachtbraken wordt.Zoals ik al eerder schreef, hebben we hier nogal wat feestjes voor geslaagden en iedereen wil zijn muziek het hardst horen spelen. De muziek neemt nu overigens af, maar nu zwerft er jeugdig volk krijsend over de straat.Ach, wij waren (of zijn) ook jong toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 SootheNee er worden geen nachten gebraakt maar wel nachtgebraakt.Ik ga nu muziek luisteren, wat is een nummer wat je mij kan aanraden.GrNachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik weet wel een hele mooie hihi mja das persoonlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Kirky hoe bedoel je dat precies?Dat ik wel verhoogt risico heb op delier?Ik gebruik nu 1 week 100mg vit B1 op doktersvoorschrift. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Hier is grease en dan ook alle nummers, maar wel off beat blijkbaar hot.Persoonlijk zou ik kiezen voor Within Temptation (geen specifiek nummer, bijv. What heve you done da's echt super)Tarje Turunen (alle nummers geweldig)Nightwish: sleeping sun (ga je van slapen, maar naar mijn mening mooi)Nightwish: while you lips are still red (vind ik een goed geschreven nummer vooral als je het filmpje erbij ziet. De plaat is gemaakt voor een film) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Krijsende jongeren, :$Hier heerst een ongekende rust.Ik tel m'n zegeningen!*** Nachtbraker, ik luister overwegend klassieke muziek.Altijd in overeenstemming met mijn gevoel. Nu eens dit, dan eens dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Within Temptation: Angels of Wish you were hereRoon Staal alleen via You tube of via mij hahahahaha: Help me make it trough the nightMja muziekkeuze is altijd eigen.Ow niet afgeven op DJ`s hoor, ze doen hun werk/hobby ben dr zelf ook 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Vivaldi? Heb je voor elke gemoedtoestand wel iets, ik bedoel kijk alleen maar naar de 4 seizoenen.Ook leuk, maar dat moet inderdaad bij de gemoedstoestand horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Mika,Tarje Turunen, bedankt voor de tip, ik kom de nacht wel door.GrNachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ben naar het concert geweest met Within Temptation en het Metropole orkest geweest in de Ahoi.Waaaaaauuuuw. Klassiek meets RockOjaa en ga in september naar de Fantasy Fair in Arcen. daar treedt Tarja Turunen op.Haar cd is zooo oke, vooral de plaat " i walk allone" en bekijk dan de clip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden