Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Oooo Floorte II wat een bullshit nu word ik boos.Het is de site waar ook ik de kaarten heb besteld. Nou dan geen ik maar geen tip meer want blijkbaar is dat aanstootgevend.Wil best mijn rekeningnr online zetten, als dan toch iemand geld wilt overmaken, dan maar op mijn eigen rekening en niet de rekening van een organisatie waar ik niets maar dan ook niets mee te maken heb.Je hebt overigens geen idee waar ik werk, dus kap met de onzin.Ik ben trouwens geen hij maar een zij en ik vind de muziek die ik heb vermeldt op dit forum geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara, blijf zo alsjeblieft :present::present: Ik ga slapen, tot morgen. Welterusten en dankjewel Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Ik ben en blijf wie ik ben.Floortje Slaap lekker en fijne dromen.Mika goed bedoeld,Zuidlaren was mooi dichtbij geweest. zo bedoelde ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 He, Lara,Gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 CLara, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Snap het Lara, wilde je gewoon tippen, kwam er zelf pas een paar dagen geleden achter.Ach ja, zal proberen niemand meer te tippen, blijkt fout te zijn.Ben nu echt pissed, neem een ranjaatje (water met siroop) en ....grrrrrrrLaat maar zitten......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 En nu ga ik echt naar bed!Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 dank jullie welllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.Wat een leuk nr Spud:D:D:D:DWowwwwwww wat een slinger, vind ik zoo lief.Dikke knuff voor jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 O, enne Lara....Gefeliciteerd met je verjaardag:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Trees dank je en lekker slapen.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Mika dank je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara, hieperdehiep hoeraaaaaaa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 :D Floortje dank je!!!Gut, nog nooit zoveel felicitaties gekregen, traantjes van geluk.Dank jullie wel. Voel me echt niet meer alleen nu hoor. voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara gefeliciteerd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Je dag moet nog beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 AlbertR Dank je wel, weet niet wat me overkomt even, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Floortje ja gaat een mooie dag worden, enneh weet mn cadeautjes ook al sssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara,Ben niet zo snel van begrip. Als ik de informatie goed verwerkt heb: je bent jarig.............Van harte, vier het groots, alleen of met anderen, maar vier het vooral groots. Geniet van je leeftijd. Duizend felicitaie kussen.Nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara PROFICIAT en TREES niet doorsomberen.Morgen gaan we voor NUL, NULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL , truste.Dikke zoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 LARA, HAPPY BIRTHDAY!Many happy returns of the day.Trusten.Het mooiste cadeau is stoppen, dat moet je jezelf geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 En Trees,Laat de eerste staan, je bent 't waard.Nachtbraker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 welterusten , Treesook welterusten aan de andere die naar bed gaan/zijn.ik blijf nog hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Nachtbraker dank je, Mn zoon komt en mn buuf. Maar mn zoon maakt hele dag goed.An dank je Ik ga ook voor 0 ook morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Lara, van harte met je verjaardag. Alle icoontjes op een rijtje, kan je ze uitzoeken :brokenheart::huh::$:light::);) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 17 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2009 Geweldig dat je zoon komt.Een feest waard.GrNachtbrakerRon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden