tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 potverdrie,wie was het ook alweer met een negen??was dat pem of hermie?waar is hermie trouwens gebleven? ik ben benieuwd naar de sportschool
Kate Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Hannah, gefeliciflap met je verjaardag. Ben je een beetje uitgeshaked?Sarah, je voelt je depressief en ook nog schuldig dat je niet lief bent voorjezelf zoals het immers hoort, want dat roept iedereen, dat je jezelf lief moet vinden.Jezelf lief moeten vinden werkt niet. Neem het maar zoals het is. Geef jezelf dan maar de ruimte om het leven niet leuk te vinden. Dat is ook een vorm van lief zijn voor jezelf.Gewoon eerlijk zijn en niks moeten.Ook niet moeten schrijven bleh. Leuk zo'n opdracht, maar wat wil je zelf.Natuurlijk mag jij er ook zijn Neem de tijd, daar istie voor.
Vie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Haaaa, Dar, ik had jouw rekkolB nog niet gelezen en nu hebben we het er allebei over, leuk!Ja ik heb een broodbakmasjien. Ik haal meel bij de molen, dat kan van alles zijn, wat ze op dat moment maar aan het malen zijn. Dit is overigens niet eens hier op het platteland, maar in Rotterdam-Delfshaven.Speltmeel vind ik het beste. Daar kan je zelf van alles aan toevoegen. Roggemeel bijvoorbeeld, en wat zemelen voor de goede darmwerking. Ik gooi er ook vaak noten doorheen of gedroogde zuidvruchten.Het is echt de moeite waard. Veel mensen vinden het duur, zo'n aanschaf, maar je verdient het terug en je eet tenslotte ook nog eens het lekkerste en gezondste brood wat je maar kan eten.Tas, wat zijn boerenburgers? Ik zie meteen Tasseke tussen twee broodjes liggen, met wat sla en tomaten en een gesnipperd uitje...
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 goedemorgen mevrouw schuurman!je bent duidelijk uitgeslapen met je scherpe opmerking
dhen Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Hannah van harte met je verjaardag :present::present:Aha Dar maar je had dus wel een goed eindcijfer
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 kom je daar nu pas achter?IK BEN EEN ONWIJS LEKKER DING:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Kate Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Waar geniet ik van:Wakker worden op een vrije zaterdagmorgen in een zacht bed.Een lieve kus van een lieve man.Een warme douche met lekker geurtje.Me afdrogen met een zachte handdoek.Schoongewassen haren. Mousse erin.Een kast vol met kleren waar ik uit mag kiezen.Een stukje lezen uit Katie's Tao. Wat een wijsheid.Daarbij een heerlijke bak yoghurt met meusli.Een wasmachine die onze kleren wast.Schone was van de lijn opvouwen.Een eigen laptop waarop ik jullie lieve berichten kan lezen.Bakkie koffie erbij. Dennenboom voor mijn raam.Het is er allemaal zomaar, voor mij.Elke dag opnieuw.Fijne dag!
dhen Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Ik voel me geradbraakt en het valt niet mee om niet te drinken. Het is dat ik er het nut niet meer van inzie. Ik ben blijkbaar bezig om wat drankpuinhopen op te ruimen; het is alleen soms de vraag of het mijn puinhoop is of die van een ander en of die ander wel wil puinruimen. Dat is ook zo lastig; je zit bijna nooit in dezelfde fase in het leven als een ander ofzo.Ik ga maar ff frisse lucht happen; kijken of ik wat weg kan komen uit m'n vicieuze gedachtencirkeltje.
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 hoe komt dat zo dhendro?waarom zie je het nut er niet meer van in???
dhen Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Tas ik zie van drinken het nut niet meer in, dat lijkt me logisch.
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Tas,ik kan het niet helpen maar ben nogal precies.Tot grote ergernis van mezelf vaak.Ik ben zelfs een beetje jaloers op mensen diewat makkelijker zijn.Dus meid, doe lekker waar je zin in hebt.Dar,ja ik heb gewerkt gister en het ging best wel.Broodbakmachine, ik denk er ook wel eens over omer een aan te schaffen.Alleen vraag ik me af of het weer niet zo,n hebben dingis, na twee keer gebruiken de kast in.
Vie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Tasseke, het idee perfect te worden staat me helemaal niet aan. Ik doe gewoon maar wat mijn lijf en geest blijkbaar het prettigst vinden. Zij geven het aan, ik volg het.En ja, af en toe kan ik daar heel erg blij om worden. Bijvoorbeeld zoals met die tip van Dar over wat goed is voor je lever. Dan denk ik, hee, zou dat wat zijn? En dan blijkt het inderdaad wat te zijn.Ja ik kan het niet helpen dat ik daar blij van word. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat dat overkomt als: gut-gut, wat doet ze het weer goed.Nou het is wel zo dat voor mij de positieve dingen de boventoon voeren momenteel. Maar ik ben niet vergeten waar ik nog allemaal aan wil werken. Sociale angsten, heel veel onzekerheid over waar ik nu verder nog "naar toe" zal gaan kwa leven en werk. Mijn opgewektheid komt zeker ook voort uit het feit dat ik door mijn nieuwe oortjes weer zo fijn kan communiceren.Maar okee, ik bedoelde dus niet vervelend te zijn.
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 sorry dhendro,ik zit het verkeerd om te lezen!ik dacht dat je het zat om NIET te drinken
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Waar geniet ik van;dat ik niet meer drink.dat er nog echte vriendschap bestaat.dat ik steeds beter in mijn velletje kom te zitten.dat ik en vreselijke lieve vader heb.dat als ik naar buiten kijk de natuur zo prachtig is.dat ik hier lieve mensen heb ontmoet.
meiske Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Zo weer heerlijk was dat joggen met m,n vriend de hondwas weer genietenen nu lekker douchen tot laters
Trees Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Zo, ik ga mezelf zo eens in de vuurdoop gooien: met een vriendin (een terrasjes-rosé-vriendin)ga ik zo naar een terrasje op het water....Eens kijken of ik dat red!Het is wel de bedoeling in ieder geval!Tot later!
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Trees,ik zou zeggen geniet ervan!!!! heerlijk terrasweer en genoeg leuke dingen om naar te kijken!ondertussen schaam ik mijzelf nog steeds, want ik ben nog steeds niet gepoedeld maar ik heb wel een lekker dag en die kan niemand me meer af nemen.
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 en wat heb ondertussen dan gedaan kirk??
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 hahahaha,gesnapt!!!je bent faliekant gezakt voor het 24 uurs-opblijven examen
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 nou Dar,je wordt er stil van, is het zo ernstig?
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 hahaha,je had ook het heksen icoontje moeten nemen!pfff, dan had je tenminste geen last van vrouwlijke attenties:Dsorry schat! kan me voorstellen dat je daar even van ondersteboven bent (of gewoon pissig)
tasseke Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 Sorry Dar,ik moet er ook niet over geinen!maar schrijf inderdaad een mail naar tactive en leg het naast je neer.het is aandachttrekkerij en je weet het ........negatieve aandacht is ook aandacht
Vie Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Geplaatst 11 juli 2009 En, is het gelukt met de broodbakmachine Dar?Leuke tip van jou, met olijven enzo, dat wordt iets voor de volgende zaterdag.Ik vind het heel vervelend voor je dat je een nare pb hebt gehad. Blokkeren die handel!Maar weet je, iedereen met een T in de naam gaat nu denken, dat een ander misschien denkt dat ze een nare pb heeft gestuurd. Stel je voor dat je had geschreven, mevrouw V, dan had ik me bijna genoodzaakt gezien om me nog te gaan verdedigen ook.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden