Lara Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Nieuw Draadje nieuwe dag.Waar kunnen jullie van genieten?Ik geniet ervan als mn zoon op visite komt.Ik geniet van mijn dieren.Ik geniet van mijn muziek.Ik geniet van het forum.Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 dat is een vroeg draadje Lara of in mijn geval een laat draadje waar geniet ik vanik geniet van alles dat kan zijn de wind langs je gezichtkoude regen die je gezicht striemtt water wat langs je lijf gaat als je zwemt, de kadans van je ademhaliingde rust van een mooie hartslag als mijn oor op haar borst ligtt zingen van merelsde lucht van kuilgrasik hou van de dijken van de dijken ik geniet van mijn blote voeten in t gras ik geniet van noord holland en zijn verledenik geniet van alle kadootjes die ik krijg nu ik niet meer drinken van nog veeeeeel meer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goedenmorgen Henk,heerlijk geniet je met volle teugen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ja er is heel veel om van te genieten, heel veel jij bent wel erg vroeg en voor mij is t gewoon laat hoorik ga zo lekker slapen tot later lara, probeer ook nog wat te slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Slaap lekker Henk,Ja ik ga zo ook wat proberen te slapen , zal vast wel lukken.Wou zo graag draadje openen .Bij deze, hoop nog veel te mogen lezen vndaag waar iedereen van geniet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goedemorgen Spud,Ik geniet van mn luisteraars, die genieten van mijn muziek.Daar doe ik het voor.. zoveel muziek, zoveel mensen die ervan kunnen genieten!Ieder op hun eigen manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goedemorgen,HIEPERDEPIEPHOERAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HANNAH VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Mogguh,nachtbraker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ja, dat moet je zelf bepalen,wil je een 24 uurs marathon houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Kirky,ik ben altijd vroeg wakker,uitslapen zit er voor mij niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hihihihi,ben je nu niet moe dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 mogge tina en kirkyvroege vogels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 mogguh Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 niet zo slim, jij moest inmiddels wel wetenslechte gewoontes leren makkelijk aan maar niet zo makkelijk afvan harte gefeliciteerd hannah, dikke knufffel van mij een een *feestslinger*en partyhoedjes en partyfluitjes natuurlijk ik heb ook wel es langere nachten gehad maar misschien tuk ik zo nog even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ja zo'n nacht had ik ook jadrank is niet meer nodigniet drinken is niet moeilijk meerverwend nest ben ikkedas wel zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 ik probeer nog even te slapen, tot straks of tot laterders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goedenmorgen Kirky,Heb je me zien piepen om het hoekje. Ik ben net wakker.Eerst maar een bakkie koffie denk maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Goedemorgen allemaal,Hannah en Albert gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Kirky, slaap jij nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Hihihi, ik voel me gesnapt Kirky Ik ga zo ook nog even terug naar bed, wilde An nog wat steunen en van genieten vertellen.Heus waar, ik geniet nooit als ik er nog heen moet maar wel als ik er ben en in deze volgorde van de moestuin, tennisles en mijn werk.Soms klaag ik er wel eens over, dat ik alweer heen moet. Maar ik zou écht niet zonder willen.Ps: nog 1 week werken, en dan ga ik zaaalig genieten van mijn VAKANTIE! Vier weken denken, ik hoef niet heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 En ben je nu niet moe. Ikzou omvallen van de slaap. Maar goed van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Sandra, ik geloof dat het onze taak is om hem wakker te houden! Koffie, Kirk, vangen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Floor ik heb croissantjes, kirky vangen, hahahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2009 Ik ga nog even terug, alles is hier nog in diepe rust.Zaterdag ... weekend ...De Zondag was rustdag, dat weet ik nog. Ga ik morgen ook lekker uitslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden