haddock Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 De thuisboxer geniet van z'n gezin, de ander heb 'n best plekkie, maar heb ik lang, te lang, niet gezien, moet nodig.Drukdrukdruk, he.He, Soothe, hejje 'n spreekverbod ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Ik vind koken ook erg leuk Wing, lekker improviseren en op gevoel een beetje van dit en een beetje van dit. Soms is het heerlijk en soms denk je van hmmm doe mij maar een boterham maar als ik het goed heb is de Marokkaanse keuken toch voornamelijk met lamsvlees? Hou niet van gember maar dat komt misschien omdat mijn ex-schoonvader dat te pas en te onpas in gerechten verwerkte..Ben benieuwd hoe het smaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Hey WingChun,Is 't g'recht te verg'lijken met een Slavische goulash, borscht...?Kortom, is 't een mediterrane hachee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Gunn borscht en goulash zijn echt niet te vergelijken hoor, qua ingrediënten en smaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Nou, kransgenoten, ik trek weer aan m'n stutten.Hou 't zo droog as je wilt, doe wat je moet doen, dan sal alles reg kom.Ik vrees dat ik hier niet bar veel meer zal komen, beetje vileine sfeer, zeg maar.Mijn leven is goed, maak 't uwe ook zo.Groets, de bijnadroogstoppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Ach, Haddock, niets nieuws onder de zon, toch?Het forum lijkt op de getijden, en zo is het al zo lang als ik hier ben!Leuk je weer gesproken te hebben, hou je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Hermie,Je hebt volkomen g'lijk.Laat wel zien hoe wereldvreemd 'k eigenlijk ben.Ik doel uiteraard op 't alomtegenwoordige stoofg'recht.Vrijwel ied're keuken heeft zo z'n variant.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Oké Gunn.. piece voordat we weer iets ontketenen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 En op de juiste wijze bereidt, met room, is het heerlijk Dar. Jammer van etentje, heb je niemand waar je mee kunt gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Lieve Dar,'k ben zojuist al t'rechg'wezen...Hoeveel meer moet 'k me nog verootmoedigen...?P.S.No offence,Kou van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Gunn niet zo touchy hè, want ik heb het ook fout het is idd borsjt dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Dar mischien is Mexicaans iets, hier hebben we Amigo en daar kun je een heerlijke strijdknots (what's in a name haha) bestellen voor 2 personen.. echt heel lekker met ditjes en datjes erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Vie, ik had je bericht opgezocht.Het had een iets andere strekking, Sorry!!Maar.. je maakt wat mee in die Toko. Zou er maar een tijdje wegblijven.Dit was het:En verder wil ik iets geks vertellen. Toen ik nog in Rotterdam woonde, ging ik vaak naar een chinese toko voor van die zware rijstwijn. Niet te drinken trouwens, maar je werd er zo snel beneveld van voor weinig geld. Ik ben daar bijna twee jaar niet meer geweest, maar omdat ik vanmorgen toch daar in de buurt moest zijn, wilde ik mijn voorraad kruiden weer eens aanvullen. En echt waar, ik kwam bij de kassa en die dame vraagt "bent u de wijn niet vergeten?" Willen jullie wel geloven dat ik zomaar een rood hoofd kreeg? Het lijkt wel op elkaar:Ik was vanmiddag eens op mijn ouwe stek in Rotterdam, even sfeer snuiven en naar de Chinese toko, waar ik dingen koop die je nergens anders kan krijgen. Zoals een schoonmaakmiddel waarin pijnboomolie is verwerkt, wat ik ontzettend lekker vind ruiken. De dame aan de kassa keek dubieus naar al die flessen en vroeg: waar is dat voor? Om schoon te maken, antwoordde ik. Oh, zei ze, ik dacht dat het was om te drinken. Nu zit er inderdaad iso-propyl-alcohol in, maar als je dat gaat drinken ben je toch wel erg ver weg. Sorry Vietje!!Ik heb een goed geheugen en dacht dat komt bekend voor. Niet dus.P.S Neem maar een lekker saunaatje, dan kom je weer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 't is wel grappig om te zien hoe we ons ter pletter excuseren... om heel'maal niets!'t geeft alleen maar aan dat we zachtmoedige mensen zijn.En in een wereld die zo keihard is, is 't een verademing om dat nog tegen te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Hey Dar,Die apostrof's...?Tsja, dat is inderdaad om dichterlijk, taalkundig m'n suprematie te sublimeren...En teg'lijkertijd m'n onkunde te verhullen.kortom, 'k maak mezelf onsterf'lijk b'lachelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Gunn ik lees liever een uit het hart gegrepen berichtje inclusief schrijffouten dan een 'gepimpt' berichtje. Dus.. blijf wie je bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Voor jou log ik nog even in Soothe. Tjonge wat een moeite heb je gedaan. Ja en het lijkt op elkaar, het is waar. Ik dacht dat ik krezie was, zou ik echt dement worden?Toch niet, gelukkig. En jij ook niet. Hier een omdat je begaan bent.En ik doe vanavond Mozart, na het eten.Wij hebben besloten tot een soort lopend buffet met salade voor vanavond, ik had geen zin om voor zeven mensen te gaan koken. Dat klinkt onverschillig, maar mijn gasten zijn alweer tanked 'up, die proeven toch niks meer. En de kinderen vermaken zich wel met hun eigen boterhammen smeren.Hee Dar, ik vroeg me ook al af waar g'noeg ''tjes vandaan kwamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Dank je, WingChun,'t klinkt idd wat archaisch, maar ach...'k heb 'r lol in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Kirky, sterkte voor jou in deze dagen!Inderdaad is het zwaar met deze muziek nu bezig te zijn, maar het is ook zoals Wing het schrijft: het is ook een stukje rouwverwerking!Goed dat je dit nuchter kan ondergaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Kirky,Sterkte, goede vriend.Mensen, 'k ben er even vandoor.Moog'lijk, tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Beetje ver fietsen vanaf Arnhem Wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Goedenavond allemaal, dank jullie voor de lieve reactie`s van mijn halfjarig jubileum.ik ben al weer thuis en heb net het 1 en ander effe gelezen dus ben weer up to date en ik eet gewoon hollandse kost hoor een uitsmijter maar misschien kennen ze dat in elk land wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Dochter en ik hebben vanavond gewoon een lekker bammetje gegeten, straks lekker samen douchen, popcorn maken en kruistocht in spijkerbroek kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 voor wie nog niet heeft gehad, mijn onderschrift bevat dus taart en dat blijft de hele dag nog;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Da's waar Wing en zo hebben we allemaal iets moois in de omgeving, mits je ervoor openstaat en het ook daadwerkelijk ziet. Wat dat betreft woon ik in de mooiste en groenste provinvie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden