Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 Juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind koken ook erg leuk Wing, lekker improviseren en op gevoel een beetje van dit en een beetje van dit. Soms is het heerlijk en soms denk je van hmmm doe mij maar een boterham maar als ik het goed heb is de Marokkaanse keuken toch voornamelijk met lamsvlees? Hou niet van gember maar dat komt misschien omdat mijn ex-schoonvader dat te pas en te onpas in gerechten verwerkte..

Ben benieuwd hoe het smaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, kransgenoten, ik trek weer aan m'n stutten.

Hou 't zo droog as je wilt, doe wat je moet doen, dan sal alles reg kom.
Ik vrees dat ik hier niet bar veel meer zal komen, beetje vileine sfeer, zeg maar.
Mijn leven is goed, maak 't uwe ook zo.

Groets, de bijnadroogstoppel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, ik had je bericht opgezocht.
Het had een iets andere strekking, Sorry!!

Maar.. je maakt wat mee in die Toko. Zou er maar een tijdje wegblijven.:D

Dit was het:

En verder wil ik iets geks vertellen. Toen ik nog in Rotterdam woonde, ging ik vaak naar een chinese toko voor van die zware rijstwijn. Niet te drinken trouwens, maar je werd er zo snel beneveld van voor weinig geld. Ik ben daar bijna twee jaar niet meer geweest, maar omdat ik vanmorgen toch daar in de buurt moest zijn, wilde ik mijn voorraad kruiden weer eens aanvullen.
En echt waar, ik kwam bij de kassa en die dame vraagt "bent u de wijn niet vergeten?"
Willen jullie wel geloven dat ik zomaar een rood hoofd kreeg?

Het lijkt wel op elkaar:

Ik was vanmiddag eens op mijn ouwe stek in Rotterdam, even sfeer snuiven en naar de Chinese toko, waar ik dingen koop die je nergens anders kan krijgen.
Zoals een schoonmaakmiddel waarin pijnboomolie is verwerkt, wat ik ontzettend lekker vind ruiken.
De dame aan de kassa keek dubieus naar al die flessen en vroeg: waar is dat voor?
Om schoon te maken, antwoordde ik.
Oh, zei ze, ik dacht dat het was om te drinken.
Nu zit er inderdaad iso-propyl-alcohol in, maar als je dat gaat drinken ben je toch wel erg ver weg.

Sorry Vietje!!

Ik heb een goed geheugen en dacht dat komt bekend voor. Niet dus.

P.S Neem maar een lekker saunaatje, dan kom je weer bij.


:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't is wel grappig om te zien hoe we ons ter pletter excuseren... om heel'maal niets!

't geeft alleen maar aan dat we zachtmoedige mensen zijn.

En in een wereld die zo keihard is, is 't een verademing om dat nog tegen te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor jou log ik nog even in Soothe. Tjonge wat een moeite heb je gedaan.
Ja en het lijkt op elkaar, het is waar. Ik dacht dat ik krezie was, zou ik echt dement worden?
Toch niet, gelukkig. En jij ook niet. Hier een :present: omdat je begaan bent.
En ik doe vanavond Mozart, na het eten.

Wij hebben besloten tot een soort lopend buffet met salade voor vanavond, ik had geen zin om voor zeven mensen te gaan koken. Dat klinkt onverschillig, maar mijn gasten zijn alweer tanked 'up, die proeven toch niks meer. En de kinderen vermaken zich wel met hun eigen boterhammen smeren.

Hee Dar, ik vroeg me ook al af waar g'noeg ''tjes vandaan kwamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...