Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 Juli


Aanbevolen berichten

Goedemiddag mensen.

Albert van harte:musicnote::present::heart: Ik vind het echt een megaprestatie van je, zeker gezien het feit dat je elke dag tussen de drank staat. Maar dat niet alleen ook de manier waarop. Het is heus niet altijd gemakkelijk en toch sta je hier altijd klaar met een positief woord voor iedereen. Maar er een leuk feestje van met Will.

Lara gefeliciteerd:musicnote:

Tas: gefeliciteerd met je min of meer kleinzoon;)

Hannah beterschap meid het blijft kwakkelen hè:present:

An en Trees: vallen is niet erg zolang je maar weer opstaat en verdergaat:heart:

Ongetwijfeld ben ik een heleboel mensen vergeten maar ja dit is wat me zo even te binnen schoot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ehm volg het even niet meer
ik dacht dat Gunn aan zichzelf refereerde en niet bij wat er hier op het forum geschreven is?

ik heb in ieder geval mijn eigen wijze raad opgevolgd en iets geregeld aan wat ik wel kan veranderen.
maandag gaat de spartamet uit elkaar en hopelijk krijgen we hem dan normaal aan de praat
ik merk dat dat heel veel spanning geeft dat ie het niet doet en dat ik er zelf niks aan kan doen en hulp moet vragen
dat laatste heb ik dus weer gedaan en dat geeft weer wat meer rust.

nog 2 klussen liggen, eentje bijna klaar en de ander kom ik ook wel uit
en verder moet ik echt mijn expositie gaan voorbereiden!!! wie weet neemt dan mijn stress dan ook wat meer af.
Ik heb nog een maand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hannah,

'k wens je veel beterschap.

Je berichtje deed vermoeden dat mijn post je misselijk maakte.

En dat was uit'raard niet de b'doeling.


'k zal twee/drie keer nadenken alvoor 'k m'n g'dachten hier neerzet op dit forum

Mea Culpa Maxima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was vanmiddag eens op mijn ouwe stek in Rotterdam, even sfeer snuiven en naar de Chinese toko, waar ik dingen koop die je nergens anders kan krijgen.
Zoals een schoonmaakmiddel waarin pijnboomolie is verwerkt, wat ik ontzettend lekker vind ruiken.
De dame aan de kassa keek dubieus naar al die flessen en vroeg: waar is dat voor?
Om schoon te maken, antwoordde ik.
Oh, zei ze, ik dacht dat het was om te drinken.
Nu zit er inderdaad iso-propyl-alcohol in, maar als je dat gaat drinken ben je toch wel erg ver weg.

Gunn ik vind je onderschrift wel leuk. Niet erg positief, maar wel grappig en raak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: ik herken je gevoelens weer eens zo goed.

Dat blijft toch in je leven bestaan, tenminste zo heb ik dat ervaren.
Niet drinken erbij is dan van levensbelang.
Ik raak helemaal de weg kwijt als ik stress heb en dan ook nog eens drink.
Pff... ben zo blij dat ik dat vandaag echt niet hoef.
Ik voel me langzaam wat stabieler worden in het niet willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben ooit naast een marrokaanse familie g'woond.
We waren niet de de beste vrienden. (Ook geen vijanden trouwens, we hadden g'woon niet zo veel met elkaar op: 'k gooi 't op cultuurverschil)
Maar wat 'k me wel als kind kan herinneren is dat 't er altijd heerlijk rook rond etenstijd.

Hm, hm hmmm!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, niet identiek Soothe. Het spijt me, ik ga inderdaad eens in de maand naar die toko, maar het was me nog niet eerder overkomen dat de kassadame iets over die flessen schoonmaakmiddel zei.
Voor mij is het een topic omdat... nou ja, er op het thuisfront nogal onenigheid over is vanwege de nogal indringende pijnboom-lucht, misschien daarom dat ik het er weer over heb.

Wat is er aan de hand, post ik teveel? Ben ik te nadrukkelijk aanwezig? Gisteren kreeg ik al een kat van Rudy, nu dit weer. Zeg, ik heb ook gevoel hoor, en ik heb geen zin om weer de hele heisa over me heen te krijgen. "Vie bestaat niet, Vie zegt maar wat, Vie is helemaal niet getrouwd en heeft geen sauna-cabine in de tuin."

Ik vind het altijd leuk om hier te lezen en te schrijven, maar niet om afgekat te worden. Joepie, we gaan weer eens fijn iemand in de z**k zetten, hop roedel, in de aanval.

Maar goed, hoe dan ook, ik drink lekker niet. En dat is winst, zeg ik altijd maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens even terzijde ik ga niet mee in het gekat op dit forum waarvan me opvalt dat dit voornamelijk in de avond begint?? Ik probeer voor mijzelf mijn leven een positieve wending te geven en wat een ander doet en op welke manier daar probeer ik geen oordeel over te hebben. Tuurlijk heb ik ook wel eens mijn gedachten maar wie ben ik om te oordelen over.. Leven en laten leven en waar mogelijk een ondersteunend, soms ook kritisch maar niet veroordelend, woord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Hermie, ja, we hebben een sauna. En we maken er bijna nooit gebruik van. Veel te duur in stook-kosten. Af en toe als er heel goede vrienden komen, stoken we dat ding wel eens op, maar verder voor onszelf niet.

Hee, marokkaans eten, ik denk meteen aan koriander! Wie er een lekker recept weet, zette het op de receptendraad a.u.b. Wat ik weet nog niet wat ik mijn roedeltje vanavond zal voorzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Trees

Haddock, leuk je "live" te spreken!


Ben wel af en toe weg...




De drie gezamenlijke forumgangers: jij, Soothe en Trees!




Zo is 't, Trees, we hebben wat afgel#ld!
Soothe meld 'm niet, zal wel achter de potten en pannen staan te rammelen, zeker.
Ik ben er ook niet de hele tijd hoor, kan zo wegmoeten.
Geen punt, bin bereits.

De pruus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Soothe, ik zie jou ook wel eens hetzelfde schrijven, maar dat komt toch, omdat sommige gewoontes (leuke gewoontes) soms blijven?
Die toko van mij, die vergeet ik nooit meer. En mijn vroegere buurt ook niet.

Hermie dat dachten wij eerst ook, maar je moet dan met dichtgeknepen ogen naar je energie-rekening gaan kijken.
Ja, een sauna bij de sportschool, dat is heel fijn! Alles inclusief, lekker inspannen en daarna ontspannen. En je voelt je zo schoon na afloop, vind je niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...