Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 Juli


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo beste mensen,

He, he, de prop is uit de afvoer. Ik kan weer wassen. De tweede zit er alweer in.
Wat kan een mens toch tevreden zijn als zij werken kan. ;)

Verder gaat het hier wel. Behoorlijk wat geluidsoverlast. Ik vind het echt jammer, want boxen die op een zo hoog volume staan, kunnen de mooiste muziek nog verkrachten tot alleen maar onaangenaam rotgeluid. Er waren vanmiddag ook live zingende bandjes zonder geluidsinstallaties. Kijk, dat vind ik leuk, daar kan je naar luisteren en dan kan je ook de kwaliteit beoordelen. Nog twee nachten en een dag doorbijten en 't festival zit er weer op.

Stap uit het saaie leven en de sleur van drank halen, drank verbergen, stiekem drinken, lege flessen of blikjes afvoeren en ga op avontuur en beleef een boeiend leven. De prijs is heel bescheiden: stop met zuipen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sokamdelaroetsiedetoerelajeetoyoutoo Wing! :D

Kom me even melden en vooral Lara feliciteren met haar verjaardag.

Lara, gefeliciteerd :musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::):musicnote::present::)


Dochter en ik hebben fantastisch ge-vakantie-shopt vandaag. Alles kopen (en vooral kleding) wat je gebruiken kunt op vakantie. We zijn fantastisch geslaagd. Ook een heerlijk broodje gegeten bij de Hema. Daar kunnen ze er wat van. Daar is het niet het brood alleen, maar ook het beleg is heerlijk. Dit keer surinaamse kip.


Ben ik notabene geslaagd voor een zomer-outfit voor tennis voor € 7,50. Orgineel bij de Scapino € 25,00 maar nu met 70% korting. Ik ging niet eens voor de korting, ging alleen maar voor de tennis-kleding.

Een geslaagde eerste dag van vakantie dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaa, 't kan nog net, Lara van :heart:e met je verjaardag!

En AR met zijn droge halve verjaring!

En Tasseke met haar eerste oma-dag!

Spud, succes dan, ik zal voor je duimelarijen op die dag!

Enneh... het mooiste :musicnote: hebben jullie jezelf al gegeven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, bij tennis mag je soms ook rammen hoor! ;)

Ik ben eigenlijk geen sport-type. Tennis daarvan heb ik les, maar wedstrijden durf ik ook nog niet aan. Ik voel me nog niet goed genoeg.

Tennis is eigenlijk de sport van vriend. Maar dat is voetbal ook. Dochter en ik zijn tegelijkertijd op tennisles gegaan (2 jaar geleden) en zij doet het beter dan ik. Maar ik ben elke week een uurtje sportief in de weer en krijg er energie van. Tevens probeer ik - wat beter lukt dan ik verwacht had - sociale contacten te krijgen met mijn medespelers. ("iets na te drinken")

Mijn medespeelsters van de vorige twee seizoenen hadden meer moeite om bij de nieuwe spelers (die ook een groep vormden) te gaan zitten. Moeilijk vond ik het wel, maar toch doe ik het ook; ik stap er dan op af. Ik heb geprobeerd de andere twee meiden mee te trekken naar de nieuwen toe. Deels lukte dat, deels niet.

Ook op een meeting stap ik er op af. Als het moet gebeuren, dan moet het maar gebeuren. Dat doe ik dan wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Floor wat leuk: ga ik van de week ook eens kijken bij scapino, dat zijn nog eens koopjes.

Hier alles in orde en ben nu pas weer de paniek kwijt.
Mijn hemel wat is gewoon nuchter zijn toch veel prettiger.
Ik kan eindeloos gaan zitten piekeren en analyseren hoe het toch weer zover is gekomen......
verspilling van tijd.
Ik moet er gewoon niet aan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom voel ik me zo gremd als floortje II iets typt?
Ik ben nog niet in staat zeer negatieve reactie in mijn persoonlijke omgeving te negeren.
Dus val maar aan Floor II ...
Waarom heeft mijn beste vriendin me laten vallen, terwijl ze blijkbaar iets van horen zeggen heeft wat ze mij niet wilt vertellen. Ik heb toch, ach ik ben altijd eerlijk geweest dat ze naar me toe kan komen als er iets raars wordt verteld. Ik zou dan eerlijk antwoord geven maar dat is me niet gegund, ojee het zit me dwars. Ik zit met mij slimpi ranja op de bank (= siroop) en zelfs de ranjashot doet het vandaag niet ,
Ach, ik ben een vriendin kwijt, maar het komt allemaal wel goed toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mika: sorry ik kan je niet volgen. Als het iets persoonlijks is naar Floor kan je dat niet gewoon in PB doen, of mis ik hier ergens wat???

Floor ik heb afgelopen zomer ook niet gedronken, maanden en maanden niet.
We gaan het gewoon eens vasthouden !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, los van het feit dat Floortje II .........BLABLA, laat maar gaan.
2e gedeelte is daadwerkelijk een vriendin die me heeft afgeschreven, sja, was vandaag erg moeilijk. Mis de gesprekken met haar en ik weet niet eens wat haar echt dwars zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja gisteren was zeeeeer kwetsend, wilde alleen maar iemand tippen.
Bn geen op geld belust type, werkelijk wat een onzin.

Ben vandaag alleen in de boontjes om het feit dat ik nog steeds geen reactie krijg. Ze is verdorie 40 geen 12 jaar, toch en nee, dat speelde gisteren niet mee. Gisteren ging eigenlijk alleen om de belachelijke beschuldingen. Zoals ik al zei...laat maar gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...