Spring naar bijdragen

zondag 19 juli


Vie

Aanbevolen berichten

Hoi hoi allemaal,

Weer een dag voorbij. Het was laat vannacht. Mijn dochter kwam echt laat terug van het oppassen en ze had de handen vol gehad het laatste oppasuur. Ik heb gisteravond/nacht mijn boek nog uitgelezen en flink gehaakt. Vandaag en vanavond is de laatste dag van Big Rivers. Ik ben blij, want inmiddels heb ik, zonder me te ergeren, toch een flinke hoofdpijn.

Straks ga ik maar eens uitproberen of mijn Linux laptop ook met toetsenbord en beeldscherm overweg kan. Zo ja, dat ga ik een USB-huubje halen en dan kan ik mijn computer een fikse onderhoudsbeurt gaan geven. Als die succesvol verloopt, dan ga ik een nieuwe interne DVD RW/CD RW aanschaffen in inbouwen. De hele operatie is dan ook weer een goede opfriscursus van mijn praktische computerkennis.

Vandaag hou ik me nog bezig met de wassen. Ik heb al gestreken (warm!). Gisteren vond ik nog al mijn oude loop'trofees' terug. Twee foto's, een lijst met tijden van manlief en mezelf, deelnemerscertificaten. De foto's zijn ingescand. Ik sta er best flitsend op. En natuurlijk ook 25 jaar jonger. Ik ga me verder nog bezighouden met piano, haken, lezen en een beetje compu. Vanavond maar een beetje op tijd naar bed, want de werkweek staat weer voor de deur.

Fijne avond nog voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
wingchun

Hoi Henk!


Draadjesgedachten ja.
:D



Hoi Cactus!


Vlees kun je braden in een soeppan.


Soep kun je maken in een koekenpan.


Koeken kun je bakken in een wok.


En wokken gaat helemaal zo slecht nog niet in een sauspan.


Dit is waar ik nu stop.


Maar u begrijpt dat ik zo nog wel eventjes zou kunnen doorgaan.
:D




Hoi Wing,

ik sta perplex.
M'n hele wereldbeeld overhoop gehaald door een zooitje pannen :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...