Spring naar bijdragen

maandag 20 juli


Gees

Aanbevolen berichten

Goedenavond Medestrijders... ik heb even snel diagonaal bijgelezen.

Allereerst: een geweldige dikke knuffel voor {{{{{ Spud }}}}} :heart:

Hannah, als ik wat voor je kan doen of betekenen, je weet hoe je me kunt bereiken.
Kop op meiske, 't het nog nooit nog nooit zo donker west of... :rose:

Tina thanks :present:

En zoals zo vaak de laatste tijd zit ik weer lekker op èèn lijn met Soothe.
Goed aangepakt trouwens, die Farizeeërs! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

voor iedereen een warme groet,
Ik heb net 2 weken vakantie gehad en die gingen heel goed moet ik zeggen.
Ik geniet van elk moment van de dag.
Binnen kort kom ik weer een beetje vaker bij schrijven .
voor iedereen houd het droog daar waar het moet.
warme groet van Diane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jongens,

Ik stop met dit forum. En trouwens als ik zegt dat ik stop dan meen ik het en is het geen aandacht vragerij.
De reden van mijn vertrek is heel simpel misschien ook een trauma die ik nooit verwerkt hebt.

In dit forum krijgen mensebn die zwak en ziek zijn de volle aandacht en mensen die niet in een slachtoffersrol zitten worden gewoon genegeerd. Mijn jeugdtrauma , oh die redt zich wel.

En mensen die het hardst zeggen en nu ga ik drinken etc, jo dat ben je populaire , met andere woorden val in het slachtoffersrol en je krijgt aandacht.

Ik weet dat ik sterk ben dus ik red het wel, maar ik vind het zo misselijk om elke keer te ervaren dat mensen die zich voordoen alsof ze niet sterk zijn . want iedereen is sterk . Ik heb gewoon genoeg van dat hier slechts de zieken aandacht hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Ik heb het vanmiddag ineens druk gekregen met mijn computer. Zoonlief ging op site en kaboem Windows beveiligingssyteem en mijn Norton Internet Secury mochten in actie komen. Kennelijk is die site gehackt of zo, want eerder had hij er geen problemen mee. 't Is wat. Ik ga dan natuurlijk alles checken.

Mijn man was aan het stoeien met zijn computer en toen deed die ook maar niet meer. Uiteindelijk is die vanzelf weer al zijn randapparatuur gaan herkennen.

Ik heb mijn laptopje nu zover ingericht dat het straks mijn desktop kan vervangen als ik die laatste eens steving onder handen neem. Ik heb wel een investering van € 10,- gedaan om voldoende USB-poorten te hebben.

Waarom vertel ik dit alles zo? In mijn drinkende tijd had ik geen geduld en probeerde ik niet eerst allerlei uit voordat ik dingen ging aanschaffen. Vanaf volgende week gaat mijn desktop een grote revisie ondergaan en ondertussen kan ik alles via mijn laptopje. Dat draait wel onder Linux. Een veel stabieler besturingssysteem en ik zit te overwegen om dat ook op mijn desktop te installeren en deze dual bootable te maken voor het geval ik toch onverhoeds Windows nodig heb.

Nuchter is echt een stuk beter. Nu zijn het avonturen die goed aflopen. Toen waren het regelrechte roekeloze acties. Genoeg keren mijn neus gestoken en extra kosten moeten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Sandra, heb ik wat gemist?
Degenen die het nodig hebben krijgen steun van degenen die dat kunnen geven. Lijkt mij niet zo veel mis mee.
En de ene keer zit ik aan deze kant en de andere keer aan de andere.
En als je aandacht wilt omdat je geacht wordt sterk te zijn maar dat zelf niet zo voelt, dan kun je daar toch een gesprek over starten?
Zoals nu misschien? Maar ik herken het wel hoor.
Daarom begin ik ook over die spiegoloog want ik heb het daar best moeilijk mee.
Die prikt er ook zo doorheen als ik me groot zit te houden.
Daar heb ik niks aan, dat doe je maar op je werk, zegt ze dan.
Tja, dat is natuurlijk wel zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra,

Ik ken je al wat langer en weet dat de laatste keer dat je je afkeerde van het forum de mist in ging.
Ik hoop dat dat nu niet gaat gebeuren.
Helaas is jouw schreeuw in je laatste bericht er één van iemand die zich slachtoffer voelt.

Als je nu duidelijk aangeeft wat je noden zijn en dat je respons wil krijgen, dan krijg je ook reacties. Positieve en niet zoals nu negatieve reacties.

Zelf ben ik de laatste maanden een weinig schrijver. Ik reageer ook niet veel meer op berichten. Ik schrijf wat mij bezighoudt. Als ik een reactie wil, dan schrijf ik het erbij. Anders wordt mijn bericht Ter Kennisneming aangenomen. Dat is goed.

Ga je toch weg, dan hoop ik dat de alcohol jou niet gaat opdrinken (zie je onderschrift). Beware! En vooral Take Care!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra,

het is mij helaas totaal ontgaan dat je aandacht hebt gevraagd voor een
onverwerkte zaak uit je verleden.
Het spijt mij dan ook oprecht dat je je genegeerd voelt.
Erg jammer, ik was juist blij te lezen dat het goed gaat met je qua
het stoppen met drinken.
Je bent altijd van harte welkom om weer te komen schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sandra

Ik voel me totaal on begrepen in dit forum. Het lijken net me ouders van als het goed gaat met haar.




Waarom begrijp niemand mij.



Sandra,

Als je nu eens uit de doeken doet wat je dwarszit. Dan is er wellicht iemand die een raad kan geven en zeker weten veel mensen die je een hart onder de riem willen steken. Helaas kan ik met deze zinnetjes niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra,

Vind dat CPAS het goed verwoord. Als je iets nodig hebt zoals aandacht moet je dit gewoon kenbaar maken.
Kijk maar naar de respons die je nu krijgt.
Laat weten wat je wilt, dan zul je merken dat er zijn die er op rageren. Iedereen zit op het forum met zijn eigen behoeftes en verlangens. Zeker met alleen geschreven tekst is het lastig om te herkennen hoe je iemand van hulp kunt zijn.
Dus roep duidelijk en je krijgt ongetwijfeld respons.

Groet,

Nachtbraker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra: ik heb inmiddels geleerd dat je dan ZELF niet duidelijk genoeg ben geweest.
Punt. Hannah was nu eens duidelijk en kijk eens wat er gebeurt.
Jij bent niet duidelijk, misschien wil je dat ook wel niet en heb je een onbewuste reden om...
Dus gooi het in de groep, of schrijf pb, of zoek hulp.

Luitjes ik ga naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra,

een slachtofferrol heeft verschillende kanten.
Je kan je stilletjes een slachtoffer blijven voelen
of er daadwerkelijk iets aan doen.
En dan bedoel ik niet een aankondiging van iemand die zich eens
even lekker wil gaan bezatten.
Dat straalt voor mij wanhoop uit die ik uit het verleden maar al te goed ken.
Je kan ook een slachtofferrol aannemen door enkele zinnen te plaatsen en niet duidelijk te zijn.
Klinkt hard weillicht, maar zo ervaar ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Sandra, wat vervelend nou dat je het ineens zo slecht naar je zin hebt op het forum. Of ineens, het zal wel iets zijn dat al langer bij je sudderde.
Hoe komt dat nou dat dat er vanavond uitkomt?
Is er iets naars gebeurd?

Ik wou zelf maar even melden dat ik een bijzonder verhelderend en plezierig gesprek heb gehad met mijn echtvriend en daarna een uurtje heel leuke visite.
Een vroeger schoolvriendje van me die ik al 25 jaar niet meer had gezien. Wat kunnen mensen veranderen en toch hetzelfde blijven. Leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...