druppeltje Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Corinne:heart:Ja Vie ik stik van de pijn maar neem niets meer in want heb mijn taks gehad. Hahaha vroeger had ik dat met drank (maar toen wist ik geen taks) en nu met de tramalant, eh tramadol heb ik het wel in de hand hoor. Trouwens ik moet die capsules door slikken en niet in mijn mik gooien hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 En waarom ben jij nog wakker Kaia? Wat deed jou besluiten om nog even op het forum te kijken?Waarom zijn jullie allemaal nog wakker? Van Drup weet ik het nu (niet zo'n fijne reden, pijn.)Vraag met interesse.Sandra ik ken het binge-drinken zelf niet, toen ik dronk was ik een dagelijkse drinker. Dus daarin kan ik je inderdaad geen begrip geven.Ik heb me zelf nooit genegeerd gevoeld hier, maar iedereen voelt anders en ik respecteer uiteraard jouw mening daar over. Vind het echt spijtig dat jij je zo voelt, maar verder kan ik daar niks aan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Dankjewel voor het leuke compliment Vie. En ik vind jou ook een lekker ding hoor!(mag wel he, Rotterdammers onder mekaar... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Sandra, je bent niet ziek en kan niet over algedagekijkse zaken lullen.Vertel eens, waarom nam je de eerste stap naar het forum. Wat verwachtte je? Wat was de hoge bedoeling.Je moet toch een reden hebben gehad, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Dat is je oprecht en van harte gegund Water. Als er iemand is geweest die mij in mijn begintijd op dit forum een steuntje heeft gegeven met een one-liner zo hier en daar, ben jij het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Lieve mensen, ik ga m'n geest resetten. Het was een drukke maar waardevolle dag.Wat zaken recht getrokken.Er ligt nog één en ander in het verschiet.Donderdag de Hermitage.Niet schrikken Vie. Grapje hoor! Ga maar met een gerust hart. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Overigens ga ik wel met Anna naar de Hermitage, maar niet Donderdag.Wij gaan naar Petersburg, het echte werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Ja, wanlijners, daar zeg je zowat, Vie... Mooi toch? Nooit te oud om van elkaar te leren, denk ik dan.Ik ga ook maar eens tussen de klamme lappen anders wordt het morgen helemaal drie keer niks. Tschüss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Joh eerlijk Soothe, wat leuk!Daar is mijn lief ook geweest, maar toen was ik nog niet samen met hem.We willen er ook een keer samen heen.Zeg, ik sluit me bij de vorige spreker aan, 't is weer mooi geweest.Welterusten allen en dank voor de inzichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Lang geleden, was er een documentaire met Peter Ustinov en Nathalie Wood.Ze lieten de Hermitage collectie zien.(Petesburg)Een week tippelen, en nog heb je niet alles gezien, wat een collectie!Fenomenaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Sandra dit zijn mijn laatste woorden naar je want houd niet van water naar de zee dragen.Elke alcoholist is hier welkom en past heel goed in de groep tenzij je (overmatig) drinkt of weer wil gaan drinken dan krijg je het gevoel hier niet thuis te zijn want dan weet je het zelf wel dat dit hier niet kan. Dat ligt niet aan het forum maar dwingt je naar jezelf te kijken en dat doet pijn dus gooi je de boel om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2009 Ga ook ff kijken of ik mijn hersenpan van binnen kan bekijken. Truste allemaal en een extra knuff voor wie het nodig heeft en wie niet hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden