CC Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 zijn Valeriaan, melatonine en Griffonia ook allemaal te combineren met AD?ben net twee uur bezig geweest om op papier te zetten wat er allemaal rondom de scheiding afgesproken moet worden. Baal enorm van mezelf dat ik zo slecht voor mezelf kan opkomen. Ben meer bezig met zijn gevoelens dan met die van mij. En dat terwijl hij de aanstichter is. Bah. Ben echt even sip en heb het echt moeilijk om nu geen wijn te gaan halen. Hou mezelf maar voor dat het niets helpt en het alleen maar erger maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Jep, maar ik ga er inderdaad weer opNu nog niet want dat lukt niet.Heeft hij eigenlijk mazzel, nu staat hij buiten op de wei te nietsen, vindt hij leuk:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 thanks, Dar....ik lust wel een bossche bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik heb nog wel koekjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Lekker luilakken, doet die van mij ook nu.Ow en ik vermaak me zo zonder tv wel heb mijn radio maar aan gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik heb nog spekkies van het feessie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 zo even een proefritje gemaakt,hebben hier een heel groot terrein met flink veel drempels,en daar kon ik volgas zonder rugpijn overheen!helaas is die door vakanties ed pas over een maand klaar,nou ja geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen,en tot die tijd maar blijven fietsen.ik moet ook maar eens over op het alternatieve circuit,ben inmiddels alweer volkomen verslaafd aan de lorazepam,50-90 mg/dag!heb er eeen caafje bijgekocht,omdat die 'savonds uit verveling zo zat te knarsetanden,maar nu is het een spektakel in die kooi! mag wel oordoppen in vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ook een idee Dar Als ik me verveel later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Nee...niet samen gebruiken, want dan werkt het niet !Dus 1 van de twee, reform of medicijnen, niet tegelijk. quote: Originally posted by: crystalclearzijn Valeriaan, melatonine en Griffonia ook allemaal te combineren met AD? ben net twee uur bezig geweest om op papier te zetten wat er allemaal rondom de scheiding afgesproken moet worden. Baal enorm van mezelf dat ik zo slecht voor mezelf kan opkomen. Ben meer bezig met zijn gevoelens dan met die van mij. En dat terwijl hij de aanstichter is. Bah. Ben echt even sip en heb het echt moeilijk om nu geen wijn te gaan halen. Hou mezelf maar voor dat het niets helpt en het alleen maar erger maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Zo daar ben ik weer.Een uurtje werk dus.....Alles doet het netjes dus ik ben blij. Nu ga ik even luieren, ik kom later op de avond nog wel even hier, fijne avond, dahaaaaag quote: Originally posted by: HenkTsucces woman, we nemen de tijd op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 snel gedaan woman knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Kirky: straks krijg je nog een punthoofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hallo saam.Ik heb een bijzonder interessante dag Amsterdam gehad.Beetje jammer dat het regende, want we wilden na de twee musea graag nog even winkelen, maar dat hebben we toen maar geskipt. Terug in Rotterdam (lekker dom, hihi, na al die cultuur) in de bios de laatste Potterfilm gekeken.In de trein erg fijne gesprekken met mijn liefste zus gehad. We mailen wel haast elke dag, maar zien elkaar niet zo vaak. Goed gevoel dus.CC, zo'n scheiding hakt er in, en dan heb ik nog een "soepele" gehad indertijd. Maar je hebt gelijk, drinken helpt er absoluut niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik ga er zeker van genieten, Marieke!Waarom heb je een ander hoofd?? Het oude paste zo goed bij je!Ik blijf in Nederland Dar (beetje laat antwword, sorry!). Als we mooi weer hebben is dat prima! Lekker dorpjes en marktjes af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Trees, fijne vakantie!Gees, met meelezen lijkt me niks mis.Ik vind je berichtjes altijd positief en fijn om te lezen.hou je dus niet in mocht je wat willen schrijven!Kirky, volgens mij heb jij helemaal geen secretaresse nodig. En nu ben je ook nog systeembeheerder geworden Spud, wat een vreselijke ervaring. Ik vind vogels altijd zo grappig en onschuldig. Ongelooflijk he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Bako, nee ik hou de nieuwkomers niet bij.Zie mijn bericht van gisteren. Ik kan het niet, alles bijhouden.Ik vind ook niet dat we dit elkaar op moeten leggen. Wie het leuk vindt mag het helemaal vrijwillig doen.Zo vond ik het bericht van Hannah ook ergerlijk.Waarom moet er altijd wat tegenover staan?Daar ligt de kiem van alle problemen.Geniet van wat er op je pad komt en doe wat je moet doen.Stel geen eisen. Er is zoveel. Al die mensen die schrijven. En ja al die mensen die lezen.Je kunt het ook als een kadootje zien.Richt anders je eigen besloten forum op.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hey Kate hoe was jouw dag vandaag?Ik bedoel, was er een high-light, of ging het zijn gangetje, was er een bepaalde gedachte die je het meest bezighield....Mogen anderen ook op antwoorden indien geïnteresseerd. Ik ben in ieder geval wel geïnteresseerd in de antwoorden.Mijn eigen ervaring is trouwens, dat als je blijft meelezen, je toch op een zeker moment een berichtje tegenkomt wat je raakt en waar je wel op wil reageren.En er is helemaal niks mis mee om even afstand te nemen.Volg je gevoel zeg ik altijd maar, wat voor jou op dat moment het beste is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ha Vie, ik had een heerlijk dagje.Vakantie, wat simpele klusjes, wat gelezen, gedut etc.Klopt, alleen meelezen lukt meestal niet.Ik ben er een beetje allergisch voor als mensen elkaar willen opleggen dat ze op een bepaalde manier sociaal betrokken bij elkaar moeten zijn zeg maar.Dat vind ik nou schijnheilig. Vandaar mijn wat felle reactie.Maar dat mag ook wel een keer. Net zoals degenen op wie ik reageer hun mening mogen hebben.Het werkt niet, elkaar allerlei voorwaarden opleggen. Doe het uit eigen vrije wil of doe het niet.Ik word er kriegel van.Zoals blijkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hoi Dar, we deden eerst het Vrolik-museum, dat zit in het AMC, daarna zijn we naar de Hermitage gegaan. En ik was hartstikke blij dat we vrijkaarten hadden waarmee we zo konden doorlopen, want mensen die nog een kaartje moesten kopen stonden al in een rij van 50 meter buiten.... in de regen.Van de Hermitage zijn we over de Zeedijk richting Centraal gewandeld, waar het nu net zo'n verbouwingsrommel is als op CS Rotterdam. Wat is het allemaal veranderd in die jaren dat ik niet meer in Amsterdam ben geweest.We kregen nog wel de neiging om ons op chinese wijze te laten masseren op de Zeedijk, maar was wel erg duur. Toen hebben we maar een broodje chin-chu-weng genomen, of zoiets, erg lekker.In ieder geval veel gelachen met mijn zus, veel gepraat, en zij is totaal geen drinkster, dus ook dat is prettig.Ik bedoel, ik vind het soms nog best lastig om met mensen te zijn die na gedane zaken eens uitgebreid op een terras willen zakken en het op een drinken zetten.Niet omdat ik daar dan zelf trek in krijg, maar omdat iemand die gedronken heeft vaak op zo'n ander denkniveau zit. En dat praat lastig als je zelf broodjenuchter bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Kate, dat vond ik niet fel hoor, jij zegt gewoon wat je er van vindt.Lekker, dat klinkt rielekst.Klusjes gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Vie, ik zit heel de dag met een pot koffie.Knikker hem net door het toilet.Ik kan niet van je op aan! Leuk dat je het leuk had, afgezien van de buitjes.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hmmm? Wie of wat moet ik door het toilet knikkeren Soothe?Ik heb hier niks geen wijn, tenminste niet voor mezelf, ook geen zin in, was zoiets op die manier overgekomen of lees ik jou nou weer eens verkeerd? En ik was nog wel net een lofzang op Amsterdam aan het plannen.....Hihi, dank je. het was inderdaad leuk en interessant.Als het niet zo geregend had, zou ik zeker nog naar de Papagaai zijn gegaan, maar dat komt de volgende keer nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Dar voor de ananas heb je speciaal gereedschap, nu bij de rekkolb in de aanbieding en echt superhandig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Sorry Vie, Dat ben ik niet van je gewend. Je bent zeker moe.Inderdaad, je leest verkeerd.Ik zat met een pot koffie, op je komst te wachten. Nu weggeknikkerd!!Dat staat er. Niets over drank.Tsjonge Jonge! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hallo AlbertRemmo,Je bedoeld dat geval waarmee je zo handig de kern kunt verwijderen, toch?Vind het wel altijd een rotklus om de schil er vanaf te snijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden