An Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Floor: ja als het zo gemakkelijk was konden ze het forum hier opdoeken.Orleando: goed van je, doorgaan... weten dat je lief voor je kinderen wilt zijn, maar ben ten eerste eens heel erg lief voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Oei..Daarvoor loop ik dus bij een psychiater. Ik moet eerst leren houden van mijzelf...Kan ik dat en heb ik door hoe dat moet, ja dan ben ik een heel stuk, veeeeeeeeeeeeeeeeel stappen verder.Nu sta ik nog in m'n kinderschoenen..ik begin net... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Orleando: als je zegt gelovig te zijn dan moet je weten dat je al onvoorwaardelijk geliefd bent.Nog voordat je was geboren. Zou de Schepper niet van je houden gewoon om wie je bent.Ik moet het mezelf ook steeds inprenten, ik ben goed zoals ik ben.Door opvoeding, relatie of karakter kan je een vertekend beeld van jezelf hebben.Jij houdt toch ook gewoon van je kinderen, precies zoals ze zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Spud ik begrijp het, ik eet liever geen dieren en anders biologisch. Zit al weer helemaal te denken aan die rotzooi van een make-upe die ze inspuiten in konijnenoogjes en de vivi-sectie. Laat staan als je ziet dat er een diertje mishandeld wordt. Zegt wel veel over je gevoelige karakter en dat siert je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ja An daar heb je gelijk in maar ik denk dat Orleando eerst vrede/rust moet vinden wil ze zich kunnen overgeven.Denk dat rust de 1e stap is om van een verslaving af te komen zodat je vrede krijgt met jezelf en je omgeving.Weet het niet hoor maar denk gewoon mee. Mijn RK geloof was ook niet meer na het overlijden van mijn moeder en man binnen een jaar. En zoals ik gisteren al schreef dat ik toen in de knoop raakte was Hij een heilige Ajakkes geworden en ik een drinker. Had geen rust meer, nergens in. Trok kasten open en wist niet waarom maar maakte me ondertussen wel zorgen hoe weer aan de drank te komen. Erger dat ik ook nog na moest denken over welke slijter want je weet wel he. Boeken kan ik er van schrijven maar de ervaring is toch dat er rust in je hoofd moet en zolang dat er niet is zal het niet lukken denk ik. Denk ook dat als je die rust ik je hoofd hebt het beter vol kan houden. Maja dat is maar een ervaring van een drupje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ga nu een heerlijke ovenschotel maken want krijg eters. Ben daar inmiddels blij mee want eerst kon ik niet tegen de aperatiefjes omdat ik er te veel van nam en na het eten kon ik ze de deur uit kijken want wilde weer wat drank als die belachelijke koffie die schijnt te horen na de het eten.........Liefst had ik geen eters zodat ik mijn gang kon gaan hahahaEet smakelijk voor straks En een fijne avond allemaal. Hou het vooral niet droog want drinken is belangrijk, alleen zonder de % he? Hahaha, ff wat anders als ik hou het droog, word me te saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Spud, ik begrijp je woede.Ow Kirky alles 3x maar.Ben je nog wel even bezig.Drup, veel plezier vandaag, met je eters.MM gezellig, ook maar vriendin uitnodigen.Ik ben met een nw doek bezig, irri die lagen drogen duurt zo lang.En eerder kan ik niet verder.Ga ik zo goed, komen me dr toch een paar spoken in mn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Lara, kan een fohn helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Floortje,ja, dat doe ik tussendoor.Ideale oplossing is dat.....Plakt nu nog, dus even hier typen.Ik heb mn ondergrond altijd met korreltjes, dus als het te veel plakt krijg je van die klonters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 ccIk slik valeriaan, word je ook lekker van wakker de volgende ochtend. Als ik echt gespannen ben slik ik er ook nog melatonine bij. Zo'n klein potje met van die hele kleine tabletjes. Is ook nog eens goed voor je lijf want antioxiderend. Van pammetjes ben ik de volgende dag zo suf. En ook geen pammetjes combineren met reform want dan werken ze niet quote: Originally posted by: crystalclearooooooo, de frietpan?! God zij dank dat ik er geen heb....ik MOET boodschappen doen, hou m´n hart vast. Alhoewel: als ik de flessen kan laten staan, mag ik mezelf toch best een beetje verwennen met iets lekkers:P Thanks, Orleando (en tuurlijk cc is prima!). Zat sterk te overwegen ´s avonds een pammetje te nemen, maar ja, dan is het de ene verslaving voor de andere, schiet ook niet op Nou, toedels. moet rennen tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Druppie: fijne avond met je 'mee eters' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 houden we ook de nieuwkomers bij????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Woman: ik heb dat ook eens geprobeerd, die valeriaan en melatonine, ik merk er totaal niks van.Weet jij hoe dat kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Bako, aan jou de eer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 mijn dankben al begonnennu jij nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ja, je zou eens uit kunnen zoeken hoeveel erin zit. Er zit in die kleine tabletjes maar 0.10 mg. Een mens mag per dag 3.0 mg. Bij mij werken die kleine tabletjes het beste, ik kan dan zelf doseren hoeveel ik neem naar aanleiding van mij gemoedsstemming. Ik heb er nog nooit meer dan 10 hoeven nemen. Dat is 1.0 mg. Dan val ik echt als een blok in slaap. Poef. En de valeriaan heb ik nu van de ameH, die doet het goed Van de valeriaan slaap ik als een roosje. Ik loop al dagen te klooien met filmpjes van mn optreden. Ik krijg ze niet op mijn pecee. Word er echt gefrustreerd van. Ik ga nu eerst naar de stad, wat Orientaalse kussens kopen voor mn vers ingerichte huiskamer...leuk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 En dan heb je ook nog melatomanine, das niet hetzelfde als melatonine. Verschil precies weet ik niet, maar het is niet het zelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Bako, ik heb het gezien.Wat ik zeg valt altijd verkeerd. Ik heb zelfs aan Alcoholdebaas gevraagd om mijn account op te zeggen. Ik wil niet meer meeschrijven. Je hebt grote kans dat ik na de vakantie niet meer terug kom. Bako, speciaal voor jou pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Floor: kom op joh, niet zo over jezelf denken en schrijven.Hoezo valt het altijd ALTIJD ALLEMAAL verkeerd.Ik heb geleerd niet met altijd te spreken, soms, vaak...ALLEMAAL: dus ik ook = iedereen of een enkeling?En wat is VERKEERD??? Verkeerd ? vals? gemeen? niet waar?ofeen ander vindt het niet leuk, het komt een ander niet uit, of de ander heeft zelf een slecht humeur...Dus niet zo zwart wit. Er is een groot grijs midden gebied.Woman: ik zal die verpakkingen nog eens lezen, want ik begrijp dat die dingen totaal onschadelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 quote: Originally posted by: bakohouden we ook de nieuwkomers bij????? Wat bedoel je hiermee Bako? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Nou mensen, toedeloe, ik ga naar een feessie.Heerlijk hoor zo 'n vakantie !Fijne dag allemaal tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 een ieder die mij een goed woord toe deed......thanxxxxx!!Ik kijk bij de dag..Tasseke, Houteh, Soothe en een ieder die ik vergeten ben..Jullie zijn in mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hallo allemaal ik ben wat vroeger thuis dan normaal en dat is te danken aan het fijne weer in Hilversum.Heb Mosselen meegekregen van mijn werk en Will komt ze straks samen met mij op eten, ik heb er frites bij gehaald en de rest zat al bij de mosselen dus hoef ze alleen nog maar in de pan te deponerendus ik ga jullie nu verlaten en kijk af en toe effe hier.Fijne dag nog verder:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Hoi Spud.Ik heb het gelezen van de vogel!Wat een etterbak!Groet, en pas goed op uw zelve! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Albert, mosselen met frites.Of zijn het gebakken mosselen?Anders stokbrood en een lekkere mosterd of wittewijnsaus! Remouladesaus ook lekker.De culinair adviseur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden