Spring naar bijdragen

donderdag 23 juli

Gees

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even ingelogd en bijgelezen. Wil graag nog wat kwijt over vervangers van alcohol. Wiet is geen goed idee, want daar moet je dan ook weer vanaf.
En hard sporten klinkt dan weer zo streng.
Ik denk dat een juiste vervanger kan zijn: iets wat je altijd al heel erg graag hebt willen doen en wat je zo ontzettend leuk vind dat je geen tijd hebt om aan alcohol te denken of te drinken. Een hobbie of whatever. Een gezonde verslaving heet dat.
Ik ben zelf diep gaan spitten in mezelf en erachter gekomen dat ik altijd al heel graag heb willen buikdansen, van jongs af aan. En dat doe ik nu en ik vind het helemaal te gek. Het neemt me helemaal in beslag en ik droom erover en kan het over niets anders hebben.
Wat heb je altijd al willen doen maar is er nooit van gekomen ?
Op een drumstel spelen ? Deejay worden ? Parachuutinstructeur worden ? Je duikbrevet halen ? In een bandje spelen ? Leren tekenen, schilderen, of toneelspelen ? Leren schaken ? Hoeden maken ? Leren timmeren ??
Op de Volksuniversiteit van Amsterdam kun je een brochure aanvragen voor cursussen die je daar kan volgen. Dat is echt een dik pakket, staat bomvol met cusrussen in alle richtingen. Als je nog niets weet maar wel iets wil dan is dat echt een aanrader !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...