AlbertRemmo Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Kirky:heart: en houd dat laatste liedje maar even in je hoofd (erg mooi)Wing:heart:Floor:heart:Lara:heart:Ik ga slapen truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Lara, toppie Nu de mannen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Slaap lekker AlbertR Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Toch lekker even zo zonder tv.Mijn radio aan, praten op het forum, geen saaie avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik moet ook gaan slapen; heb morgen aan dochter een leuke dag beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Wingchun daardoor is het boek geschreven: Vrouwen komen van Venus, Mannen komen van Mars.Leuk boek om te lezen.Floortje, lekker slapen gaan, anders morgen moe.Maak er een gezellige dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Wing, verrassend jouw antwoord.Hoe lang ben jij?Gewoon benieuwd. Ik ben 1.79 lang. Behoorlijk lang voor een vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Mm, moet ik maar zeken hier even of ik dat nr heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Gaan we vanuit hoor Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Vraagje Wingchun.Hoe vul jij je avonden, buiten het forum om dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Lara, ze gaan beiden ineens voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Welnee Floortje,Dat is een teken dat je lekker moet gaan uitrusten voor morgen.De vlindertuin is zo mooi, alleen erg warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Ha ha Kirky wordt je maar DJ bij mijn radio.Kan hij ook weer vaker aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Strikt zijn is niks mis mee.Soms heb je daar behoefte aan.Ik ben een chaoot soms.Schilderen, forum, mn radio station, mn honden, msn en tv.Dus best even lekker zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Zo wil ik nog altijd in retraite.Maar zolang de honden er nog zijn kan dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Wat is retraite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Floortje, retraite is een periode in afzondering leven.Geen tv, geen tel, geen pc, even helemaal niks.Tot rust komen, tot de kern. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Had je wel even verwcht Kirky hihi.Maar begrijp het wel.Morgen is ie ook aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Lijkt wel op vakantie. Dan nemen we ook niets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Wingchun,Kan ik me wel een voorstelling van maken.En als het voor jou zo het beste werkt, prima toch.Stom, ik was panisch vanmiddag , tv knapt stuk.En zie heb dr mooie gesprekken voor terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Van Flatcast kirky?Of van je provider. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Och dan zijn ze daar weer aan het kl@ten.Gebeurd wel vaker, ben mezelf in de lijst aan het zoeken nu.Anders kan hij ja wel uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Wingchun, lekker slapen.Sta dr wel in, in de lijst dus stream nog wel.Anders morgen weer een dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Daarom was mn bezoekster eerder ineens weg natuurlijk.Nou hij draait nog even, en morgen weer verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2009 Even ingelogd en bijgelezen. Wil graag nog wat kwijt over vervangers van alcohol. Wiet is geen goed idee, want daar moet je dan ook weer vanaf.En hard sporten klinkt dan weer zo streng. Ik denk dat een juiste vervanger kan zijn: iets wat je altijd al heel erg graag hebt willen doen en wat je zo ontzettend leuk vind dat je geen tijd hebt om aan alcohol te denken of te drinken. Een hobbie of whatever. Een gezonde verslaving heet dat. Ik ben zelf diep gaan spitten in mezelf en erachter gekomen dat ik altijd al heel graag heb willen buikdansen, van jongs af aan. En dat doe ik nu en ik vind het helemaal te gek. Het neemt me helemaal in beslag en ik droom erover en kan het over niets anders hebben. Wat heb je altijd al willen doen maar is er nooit van gekomen ? Op een drumstel spelen ? Deejay worden ? Parachuutinstructeur worden ? Je duikbrevet halen ? In een bandje spelen ? Leren tekenen, schilderen, of toneelspelen ? Leren schaken ? Hoeden maken ? Leren timmeren ??Op de Volksuniversiteit van Amsterdam kun je een brochure aanvragen voor cursussen die je daar kan volgen. Dat is echt een dik pakket, staat bomvol met cusrussen in alle richtingen. Als je nog niets weet maar wel iets wil dan is dat echt een aanrader !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden