tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Goedemorgen Stien,Zo zie je maar dat het forum toch blijft trekken!inderdaad we zien je bijna niet meer, maar na 2,5 jaar mogen we ook wel verwachten dat het gewoon goed gaat.blij om te lezen dat je nog steeds met de goede weg bezig bent en ook blij om te lezen dat uiteindelijk het leven ook weer goed gaat zonder forum!Ook jij geniet van elke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Goeiemorgen allemaal!Ben nog niet echt wakker, ga ff door met sterke koffie.Fijn dat je weer heelhuids thuisbent Tas, neem je wel rust vandaag?Stien: gisteren werd je hier gefeliciteerd en nu geef je zo'n mooi kado terug! Thanxxx . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Heee Stien, alsnog van harte, ook met je 2,5 jaar!Eèn van mijn grote voorbeelden toen, nog bedankt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 ha Dar,hou ADB in de lucht???maar even zonder dollen, mij lijkt het wel wat omdat met een groep te doen.nieuw draadje openen bij de thema's?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Jaja er wordt wat afgelopen in en rond Amsterdam merk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 doe maar een bakkie waar het lepeltje recht op in blijft staan dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 nou Albert,ik heb nog exact één koppie over, staat al vanaf 6 uur, teergehalte dus erg hoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Albert: vangen!Italiaanse koffie, niet uit een espresso-apparaat maar gewoon, zoals de italianen het maken in een potje op 't vuur. Hou je vast, kan hard aankomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Marieke, drup, soothe, Caro, Houtje, corinne, saffi en andere bekenden.Het gaat goed met mij en sta dus nog steeds droog.Gedachten zijn er zo af en toe nog wel en heb ook een terugvalgehad op een avond. Gelukkig niet ernstig maar de combistoppen met alco en stoppen met roken en het nodige wat opmij afkwam kon ik even niet aan. Ik dacht het op de "oude,vertrouwde" manier op te lossen. Maar bleek dus niets op te lossen.Ook mijn nieuwsgierigheid die er lange tijd was hoe het zou zijnis bevredigd. Het is dus tien keer niks met!Ik ben nu ook vier maanden gestopt met roken, gewoontes doorbreken.Het roken en drinken wil ik niet meer, lichamelijk ben ik er enorm opvooruit gegaan. Voel en ben (dat hoor ik van mensen om mij heen) veelmeer ontspannen. Natuurlijk zijn niet al mijn problemen opgelost, maar dat zijn levenslessendie ik nuchter aan ga en stapje voor stapje oplos. En weet je, er komengewoon nieuwe problemen voor in de plaats.Het zijn nl geen problemen het is gewoon "het leven" en ik wist niet meerwat het was. Veel liefs, Stien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Stien, ik ben er stil van.............Ik bewonder je en hoop ooit hetzelfde te kunnen voelen en denken.Super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Stien, nog gefeliciteerd met je verjaardag en je bent wel een voorbeeld voor me hoor zo als je alles neerschrijft.2.5 jaar fantastisch:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 nu ga ik dus opschietenfijne dag allemaal en hou het droogook ik drink vandaag geen alcoholwie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ikke ikke ikke!Maar nu eerst sjoepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Had mijn opdracht voor IB niet gedaan en verwachtte op m'n kop te krijgen. Wat blijkt? Vindt ze het juist goed dat ik (eindelijk weer eens) voor mezelf durf op te komen!Ze gaf me ook nog 2 spreuken die ik met jullie wil delen (voor wie t van toepassing is): "Als je kijkt naar het verleden, sta je met je rug naar de toekomst""Zorg dat je zelf doorloopt, als je bij iets blijft stilstaan"De moraal: verwerk je verleden maar durf je toekomst te omarmen!Wat een fijne IBster heb ik hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 En met deze wijze woorden ga ik afsluiten voor nu.Zon schijnt, vanmiddag trainen met de hond dus nu rap voortmaken.Wens iedereen een goede dag, sterkte en tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Goedemorgen allemaal. Alhoewel er voor mij even niets goed aan is. Gisteren gedronken en nu veel spijt en voel me belabberd. Baal echt enorm van mezelf. Had gisteren een heel scala aan smoesjes en zat in een lastige situatie, die uiteindelijk bleek mee te vallen. Had ook niet in een restaurant moeten afspreken, ben ik blijkbaar nog niet klaar voor dus! Het geeft mij nu wel heel veel motivatie en moed om vandaag niet te drinken!!! Wat is het rotzooi.Vie: het wordt dus 25 april 2010:( maar geen dag later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Goeie!Tas fijn dat je veilig thuis bent gekomen en plezier met de hondentraining.Crystal, jammer van gisteren, maar moedig voorwaarts, toch?Alles sal reg kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Dank Vie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Hoi Allemaal,Stien wat heb je dat mooi gezegd."Natuurlijk zijn niet al mijn problemen opgelost, maar dat zijn levenslessendie ik nuchter aan ga en stapje voor stapje oplos. En weet je, er komengewoon nieuwe problemen voor in de plaats.Het zijn nl geen problemen het is gewoon "het leven" en ik wist niet meerwat het was. " (gekopieerd en geplakt uit Stien haar stuk)Dit is me uit het hart gegrepen.Gisteren mega chagrijnig, lukt niet echt met schilderen, ben mechanisch bezig.Gisteravond in mijn kwade bui met allerlei gremlins in mijn kielzog toch maar nog een klein schilderijtje gemaakt. Ging het opeens wel.Het moet bij mij ook spannend zijn, er moet iets in zitten.Zomaar een aap of een olifant schilderen is bij mij niet aan de orde.Ik ben niet gauw tevreden.ik ben wel bang voor de frustraties die bij mijn kunstenaarschap passen.Een paar wijntjes en je frustratie is weg om de volgende dag in driedubbele hevigheid weer terug te keren, maar daar denk ik dan op dat moment niet aan, het gaat dan om het moment van nu en die rotgevoelens, die ik niet wil hebben.Nu voel ik me rot en nu wil ik me beter voelen ipv. Ik voel me nu rot en gefrustreerd......nou en.Ik probeer nu om mijn gefrustreerde gevoel maar toe te laten.Gister handerde ik juist door in het klein nog een schilderijtje te maken in mijn eigen expressieve stijl.En zie daar, de beloning was er.Is een mooi werkje geworden.Ik wens iedereen een fijne dag toe, ga nog even blijven hangen met een kop koffie en dan boodschappen doen met mijn lief ....huishouden en vanavond tangodansen in Antwerpen.Veel sterkte iedereen met de strijdLieve groetjes van pepita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CC Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 graag, dar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Stien: nog PROFICIAt: je bent een kanjer, pas goed op jezelf.Nog even een berichtje en ben dan foetsie.Ik heb me voorgenomen niet te drinken en zie alleen maar voordelen op dit moment en maar hopen dat ik die gevoelens kan vasthouden.Mijn lijf en geest zijn weer rustig, dus nu even rustig doorgaan Tasseke: fijn dat je nog bij Orleando was, maar de volgende keer, in jouw toestand zou ik je aanraden het toch maar niet te doen. Ik heb me wel zorgen over je gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Ach,ik houd jullie wel wakker met die tasseke acties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Dar,ik zat even vast in huiselijke perikelen!Maar ik heb een draadje geopend bij de thema's met de vraag wie er mee wil doen!Nee, nee niet iedereen weglopen, even serieus over nadenken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Zal ik jullie eens wat mafs vertellen?Ik rook al niet meer sinds november 2007. Gisteren was ik ergens zo door overdonderd, dat ik gedachteloos een aangeboden sigaret opstak. Ik was al halverwege met het oproken toen ik dacht: wat ben ik in hemelsnaam aan het doen!En ja hoor, nou hèb ik me toch een trek in iets te roken.Voor mij in ieder geval des te meer reden om geen experimentjes uit te halen met: ach een glas kan wel weer eens.Voor ik het weet krijg ik daar ook weer trek in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Zeg, ik vind dat wandelen een hartstikke leuke actie, maar het lijkt me meer een Noordhollandse aangelegenheid. Zie mezelf nog niet zo gauw iedere keer naar Amsterdam komen om te trainen, en in mijn eentje trainen vind ik niet zoveel aan.Maar wel heel leuk bedacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden