Lara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Gaat vast wel weer lukken Soothe.Pessimist? Nou vind ik niet hoor.Maar gekke is, de zomer is net begonnen, maar is ook al zo weer voorbij.Je zei ik ben wat ouder? Wat mag ik verstaan onder wat ouder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Och Spud, praat me dr niet van.Dat eeuwige moeten is dat.Je moet dit en je moet dat en je moet zus.Terwijl je in jezelf het druk genoeg hebt om ten eerste jezelf, en dan nog de anderen wilt ondekken.Ik zit tegenwoordig elke week bij mn huisarts voor controle, de wachttijd benut ik door het onder de loep nemen van mede mensen die ook wachten, en uiteraard aan mezelf.Dan is de tijd niet zo verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Lara, wat ouder dan Spud, die heb ik op een meeting ontmoet en lijktwel wat jonger. een jonge blom!Ik hoor bij de oudere Forummers.Na Rudy en voor Ferry. Zoiets.Zeg het lekker toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 En oudjes moeten op hun nachtrust letten, slaap lekker allen.Morgen houd ik het droog. Doe maar mee!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Nah,Ten eerste je bent zo oud als je je voelt,Ten tweede ieder mens wordt ouder kan je niks aan doen.Ik ben ook ouder als Spud hoor, ja zij is een jonge bloem.Ik ben net 43 geworden, en voel me best jong nog.Dus .. Nu jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Wat een aanhouder zeg. 61 Jaar en ik voel me jong!!Niet piepjong, maar geen ouwe l*lHeb ik je verrast. Jij ook weer geupdate!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Niks mis met 61 toch?Als je jong van geest bent al helemaal niet.Gut die tijd komt voor mij ook, voor iedereen trouwens.Zie er niet tegenop, maar hoop wel een ander leven te hebben dan nu.Spud, niet teveel water innemen he tijdens het zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Tsja Spud,dat krijg je met al die PB`s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Spud, ik wil ook één keer in de week zwemmen.Zéér heilzaam.Had het er nog met Anna over.Ze zei dat ik dan wat gespierder word. Moet dat? Nee even serieus, ik ben het van plan.Moet even de eerste stap maken, dan neem ik meteen en strippenkaart.Dat scheelt.Voel me altijd wat claustrofobisch in een zwembad. dan ga ik hyperventileren.Dat chloor, die holle geluiden.Ik moet even door het zure appeltje bijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Goede nacht,Hier nog een jonge god van 60 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 En toen was het stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Ik wil weer gespierder worden voor mezelf, niet voor een ander.Joh de jonge goden zijn in overvloed vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Wij worden ook ouder Ferry, typen niet meer zo snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Tja, dat ik zo laat ben, komt door de harde regen hier. Ik ben op moeten staan, omdat de hond blijft blaffen. Hij blaft omdat het zo hard regent. En als ik nu beneden blijf, is hij ook stil. En dus ik dacht dan ga ik eens even lezen, op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Hoi Spud en Lara,Soothe heeft afgehaakt volgens mij, hé toch niet van mij geschrokken?Spud jij gaat goed hé!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Nou Spud en Lara,Het hondebeest is weer rustig, ik ga weer naar mijn mandje.Welterusten.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Gekke hond heb je , blaffen om regen.Heb 3 monsters hier rondlopen, blaffen om vanalles, maar niet om regen.Slaap lekker Ferry.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Hoi Ferry, ik was de hond uitlaten!Alles goed. Je moet een beetje terugblaffen. Ferry, ik ga inpakken.Mijn hond groet uw hond!Goeienacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Ow Spud zo zijn mijn honden alle 3 Waar ik ben , zijn zij ook, en liggen me dus altijd hopeloos in de weg.Ze zijn ook niet klein he, dat je zo makkelijk even over ze heen stapt.Maar wil ze voor geen goud missen.Soothe slaap lekker en fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Lara mijn hond!! Woef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Nou zelfs ik schrik nog steeds als mn grootste gaat blaffen hoor.En dan mag hij dat ook nog graag bij je oor doen, of vlak voor je neus.Maar dat is en blijft mn pupje... al is hij 65 kilo en 70 cm zoiets . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Nogmaals trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Och Soothe wat een schat, is een terrier toch?Lijkt wel wat op een smous qua kleur en bouw alleen de oortjes staan omhoog en van een smous hangen ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2009 Slapen jullie nu nog niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden