Spring naar bijdragen

Woensdag 29 juli


Gast

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
moosszz

Nou Els als je HA het zegt dan zal het wel maar volgens mij geen betere manier dan stoppen direkt...maar okeej ik weet natuurlijk niet veel van jouw pers. situ...


ieg wens ik je alle sterkte en blijf dan maar hier hangen en met heuuuul weinig alcohol....


DEAL??? hihi



Deal enneh...ik doe heeeeel rustig aan hoor en hoor vrijdag wel hoe verder.
Thanks voor de lieve steun mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hannah de onrust bij mij bestond uit allerlei onbestemde gevoelens.
Ik noemde dat zenuwen.
God wat ben ik vandaag nerveus riep ik dan.

Bleken dat later gewoon opgekropte emoties te zijn.
Niet verwonderlijk want juist daar kon ik niet mee omgaan.
Dan is een drankje gauw gepakt.

Onrust dient te worden onderzocht.
Bespreek de onrust.
Kijk er naar, kijk er doorheen.
De zucht naar drank verdwijnt naar de achtergrond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Hannah1

Met hoeveel bouw je af Els als ik mag vragen, overmorgen is het al vrijdag.


En weet je al welke medicatie je kan krijgen?


En 10 biertjes, zijn dat halve liters?



Gister 10 33cl flesjes maar ik was op van geloof tegen 5 uur 's ochtends tot half 2 's nachts.
Vandaag was ik om 6.15 op en zit nu pas op nr. 2.
Vind ik best redelijk van mijzelf.
Ik hou het ook in een wordbestandje bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky van harte gefeliciflap en een dikke pakkerd (ja, moet je maar niet zo lekker ruiken!)
SMAK.

Volgens mij doe je er echt alles aan om de instanties niet te laten vergeten dat ze nog iets moeten doen... Goed dat je daar rustig bij blijft aan de telefoon.
En verder...... de aardappels worden niet eerder gaar als je steeds het deksel optilt ;)

Rudy, sterkte man en inderdaad ook in deze situattie maar dag voor dag.
Ook nu niet alles op 1 berg bij elkaar gooien. :present:

Alles is ergens goed voor. Pas achteraf zien we vaak wat het leven ons verteld heeft.
Ik hou mezelf vaak voor dat ik het niet in zijn geheel kan zien, en vertrouw erop dat het stukje waarin ik me begeef onderdeel uitmaakt van een geheel dat wel betekenis heeft.
Er wordt voor me gezorgd.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! :present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon:

Ik zit op mijn werk. Vandaag zijn ze bij de reparatie van de schepen hele nare geluiden aan het voortbrengen. Dat werkt niet echt lekker. Ik ga zo naar huis. Ik hoop maar dat ze daar morgen mee klaar zijn. Dan draai ik een extra uur. Ja, ook al zit ik helemaal in mijn uppie dan nog houd ik mij aan mijn contract.
Straks naar huis en mijn desktop aan de praat zien te krijgen. Dat gaat nog een hele toer worden.
Je verwacht toch niet dat de bij je systeem geleverde recovery je schijf onbruikbaar maakt om op te starten. :angry::devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hannah, bij mij werdt ik ook nog depresiever na het innemen van AD's...heb het een jaar volgehouden...Kreeg vette sui....gedachten....ben gewoon op eigen initiatief af gaan bouwen.Psych wilde het niet en weet het nog steeds niet slik vanaf 1-4 09 geen AD's meer....Voel me echt beter..
weet je die AD's helpen even met de juiste begeleiding maar meestal ontbreekt het daar weer aan en laten ze je net zolang doorslikken tot je ziek wordt van al die extra serotonine die je krijgt......
Ook hier weer het is een hulpmiddel maar je moet er toch doorheen......
sorry , val weer me de deur in huis....Ga nu ff goed bijlezen.....
By the way hou dit tempo vol Els......of slower niet harder hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sandra

Zo, mijn huis ziet er redelijk schoon weer uit.




Alle lege flessen zijn de deur uit. Ik moet nog een dweil over heen gooien en dat ziet het weer fris en bewoonbaar uit.




Het helpt mij ook om rust in mijn hoofd te krijgen in een schoon huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sandra

Zo, mijn huis ziet er redelijk schoon weer uit.




Alle lege flessen zijn de deur uit. Ik moet nog een dweil over heen gooien en dat ziet het weer fris en bewoonbaar uit.




Het helpt mij ook om rust in mijn hoofd te krijgen in een schoon huis.




sow waar weer....fijn sANDRA DAT JE JE WEER BIJ VOELT EN DAT JE HUTJE WEER LEEFBAAR IS...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

iK VINDT 2 BIERTJES VANAF 6 UUR NIET ZOVEEL HOOR ELS, ALS JE AAN HET MINDEREN BENT DAN, EN DAT KAN VOLGENS DE HOOFDSITE HIER BIJ SOMMIGE WEL WERKEN.......
En ook ik had om 12 uur wel ush meer dan 2 wijntjes op, ben geen/niet zo'n bierdrinker.alleen lekker als het buiten heet en het bier koud is hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, sterkte:present:


Ik vind het jammer, maar ik moest mijn leefstijltraining voor morgen afzeggen bij de Iriszorg.
Ik heb al een hele tijd zo'n last van mijn grote teen, de pedicure kan er ook niets meer mee.
Ik kan nog niet hebben dat het dekbed op mijn teen ligt, dus ik moest naar een podoloog en ja hoor, alleen morgen nog een spoedplek, anders moet ik tot eind augustus wachten. Precies op hetzelfde tijdstip als mijn leefstijltraining.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo iedereen die nu ingelogd is
heb vanochtend kirky gefeliciteerd en daarna hard aan het werk geweest
soep is klaar, amandel taart staat af te koelen,moet alleen nog een cheesecake fabriceren
morgen word ik 56 lentes jong
afgelopen week is een spannende week geweest
rechtzaak tegen mijn lief is voorgekomen
alles is goed gekomen
mijn lief is nu depressief na alle doorstane emoties
vind dit erg moeilijk
ben constant bezig met de positieve dingen voor te houden
alles is goed,vrijspraak,laat je niet gek maken etc
ben zelf erg bang dat als ik het niet positief blijf bezien een enorme terugval kan maken
dat wil ik absoluut niet
dus neus in de wind positief blijven en jezelf doelen blijven stellen
gemaakte afspraken met jezelf na komen
succes iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah moeten die idd niet onderhand eens gaan werken dan, trap er toch niet in...EIS desnoods praathulp erbij!!!! Sorry maar meds zijn bijna net zo erg als die alcohol en voorallll AD's...Hebben jullie nooit die aflevering van zembla gezien over de PIEKERPIL...heb uhm gezoch om door te linken maar hij staat niet meer bij uitzending gemist...:(
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook even mijn huisje iets updaten, want door al die toestanden met mijn ouders heb ik de spoedeisende hulp vaker gezien de laatste weken, dan mijn stofzuiger.

Ik heb zo;n fijn gevoel, want mijn buurvrouw gaat verhuizen( niet om haar hoor), maar ik krijg van haar alle gordijnen van haar woonkamer, echt hele mooie gordijnen en een heel mooi tafeltje en spiegel voor de hal en haar bank. Zomaar, omdat wij altijd klaar hebben gestaan toen zij het moeilijk had.
Na lange tijd iets om naar uit te kijken en ook eens een goed gevoel te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zulke momenten zijn voor mij gevaarlijk voor mijn alcoholverslaving, want als ik vanavond alles heb staan en hagen in mijn kamer, dan kan zo'n goed gevoel ook een enorme trigger zijn.
Maar ik heb mijn refusal.....dus mijn koppie hoeft niet gek gemaakt te worden..

Ik moet gewoon op een andere manier mijn vreugde vanavond aanpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...