HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 jullie zeggen dat wel zo makkelijk, dan moet ze maar gewoon stoppen, desnoods met refusal maar misschien is de arts wel bang voor een delier of een insult en dat heb je liever niet in t weekend met een vreemde arts ergens die als je hem nodig hebt niet te bereiken is natuurlijkik zou naar de arts luisteren, over een weekie naar de brijder, dat weekie maakt ook niet uit, niet zuipen maar kalm aan doen tot die tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Hoi Ziza, Jammer, je komt te laat met een helder inzicht.De moderatoren, zijn ijverig bezig geweest.Ik zal de stormwinden aan me voorbij laten trekken.Een gortdroge groet uit zonnig Amsterdam.Nu moet ik me zéér voorzichtig uitdrukken.Even denken, hoe ik het zeg....... Merkwaardige uitspraken laat ik de revue passeren.Moeilijk, maar ook dat word ik de baas.Netjes zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Het kan gevaarlijk/dodelijk zijn om abrupt te stoppen met het drinken van alcohol als men een hoge consumptie heeft per dag. Toen ik opgenomen werd in een afkickkliniek werd mij ook verteld dat ik "niet hoefde te stoppen" ; zelfs op de dag er naar toe mocht ik nog gebruiken.Mensen die in de kliniek kwamen en veel dronken kregen librium voorgeschreven als vervangen van alcohol en dat werd langzaam afgebouwd en dan nog was er een kans op alcoholic seizure.Echter de combinatie van librium met alcohol kan snel dodelijk zijn.Het geven van librium gaat vaak onder toezicht.Het advies van de dokter van Els is een veel voorkomende ; niet echt gek.Die paar dagen maakt ook niet meer uit. En als ze echt het idee hadden dit gaat helemaal mis dan hadden ze wel ingegrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Jip,Ik heb je niet aangevallen,ik wijs je alleen op waar mijn inziens de oorzaak ligt!Wat mij persoonlijk betreft, is er geen sprake van rancune...Schrijf over wat je bezig houdt, waar je tegen aan loopt..deel je inzichten ect...zoals je over je eigen stopproces vertelde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Hahahaha Soothe,Ik kom wel vaker te laat met een helder inzicht ; voornamelijk voor mijzelf hahahaha...Groet uit het zonnige Zuid-Holland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 quote: Originally posted by: SandraHet is de laatste paar dagen nogal heftig hier op het forum. Misschien dat een pan groentesoep forummers kalmeert. Inderdaad, had het ook al gemerkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Henk, Insulten en delier komen niet zo vaak voor.Bovendien kan wat Librium voor de broodnodige rust zorgen.Bij een van m'n opnamen, kreeg ik bij binnenkomst koffie.Alles vloog door de lucht.Schudden shaken trillen, niet te filmen.Ik kreeg 3x 50mg Librium, en werd redelijk kalm.Maar geen drank.Wij zijn verslavingszorg, geen kroeg!Ik vroeg een beetje alcohol.Daarom namen ze m'n after shave af.Ze dachten, misschien wil hij z'n maag parfumeren.Cold Turkey kan Henk.Maar mijn stijl is veranderd nu, Els moet doen wat haar goeddunkt.Ik vind het allemaal best!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Had Ziza nog niet gelezen.Zo zie je maar een grote diversiteit aan inzichten.dat is de kracht van dit Forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 ik vind het niet zo gek dat ze dat liever gecontroleerd daar doen dan het haar alleen thuis laten doenmaar goed, ik ben geen arts hoor, ik zeg maar wat ik vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Mika,Het gaat voorbij hoor. Heb het vaker zien gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Mijn huisarts vroeg afgelopen maandag waar ik last van had en gaf mij kalmeringsmiddelen die ik 3 dagen moest slikken. Na dag 1 slikte ik geen pil en had verder naast buikpijn en dufheid geen last.En afgelopend keer heb ik 6 dagenlang 2 flessen wijn gedronken. Dat is niet niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Henk, dit is echt het aller laatste Overigens ben ik na mijn opnames altijd weer gaan drinken.Ik wist het toch beter.Minderen kan vaak tot uitstel leiden of afstel.Maar goed, ik zeg maar, wat ik vind.En dat is, vandaag niets meer. Helemaal niets.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 tot laters Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 ik heb een pan pindasoep staan, ook errug lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Gewoon naar de arts luisteren, lijkt me het beste.Die van mij zei: ga a.j.b. weer roken en blijfvan de drank af.Ik ben nog nooit zo snel bij de winkel geweest voor peuken Spud: rustig zeggen wat je dwarszit.Soms is het niet te volgen en dan moet je het gewoon maar laten.Als ik doorheb dat iemand maar door en door blijft gaan, danhaak ik gewoon af. Gewoon laten klepperen.Sandra: geef mij maar een bakkie soep.Heb zo ellendig middageten gehad, complete aanfluiting.Zit ik hier aan mijn administratie en daar baal ik van.Even doorbijten en dan mag ik weer naar buiten.Ik drink in ieder geval niet en voel me spetterend gezond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Spud, ik stuur je een virtueel bord soep. Eet smakelijk. Het zit vol vitamine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 een actueel bord soep de soep wordt niet zo heet gegeten als zij wordt opgediend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Toepasselijk he , Henk.An, ook voor jou een bord heerlijke soep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Nu, heel snel. Ik ben zelden echt boos, en zeker niet lang!!Ik blijf op het forum!En als ik de berichten kan volgen, zal ik met de nodige reserve reageren.Spud, met Anna zal ik heel wat te praten hebben. Gaan we een beetje lachen.Pas goed op jezelf Spud. Henk- Ziza- Sandra (aan de Unox)en de rest een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 An, ik heb juist niet naar mij HA geluisterd. De pillen maakte mij vreselijk duf en dat vond ik niet fijn, dus stopte ik ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Sandra: heb je goed gedaan. Je redt het nu toch goed?? Ga je het een beetje volhouden dan?Valt allemaal niet mee he? Vanmiddag zat ik naast iemand met een halve liter jww.Zoveel mensen al zo vroeg aan de drank. Ik bedacht me dat ik echt niet wilde, met die warmte.Ik zou gelijk omvallen denk ik. Nou ja, dat maak ik er dan maar van.Soothe: groetjes aan Anna, en laat je niet gek maken hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 An, na wat ik de vorige week meegemaakt heb, durf ik te zeggen, dat nooit meer zal drinken.Op dit moment heb ik geen moeite met laten staan, mijn valkuil komt bij de zesde tot de 12de week.Maar dan zie ik dan wel.Hoe doe jij het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Goede perspectieven Kirk. Zou fijn zijn. Ik duim voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Sandra:ja als de schrik er eenmaal in zit dan laat je het wel.Ik ga als een trein momenteel.Mijn problemen rond de drank begonnen echt bij het stoppen van roken.Ik was aardig van de drank af.Ik heb het gelukkig bij 1 of 2 dagen kunnen houden.Dan merk je dat er toch veel winst geboekt is door niet week in , week uitte drinken. Een dag de bibbers, ff doorbijten en weer op het rechte spoor.Verder kijk ik niet verder dan vandaag.Ik durf niet te denken aan wat komt.Het nooit meer, zeg ik niet meer.Ik weet nu al dat het een belofte is die ik aan mezelf maakdie ik toch niet waar kan maken.Uiteindelijk zijn we op de goede weg Sandra,kijk eens, je bent na zes dagen toch weer gestopt en daar gaat het om.Mocht het toch nog eens fout gaan, zo snel mogelijk kappen met die zooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Kirky: nou je hebt je rijbewijs echt wel weer verdiend hoor, ik gun het je zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden