Karin1 Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Sufferte, gisteravond heb ik nog een tijd zitten lezen over die trikkermomenten (schrijf ik dit goed?) ik vond dat heel interessant en heb dat behoorlijk in mijn geheugen gegrifd.Lees het denk nog wel een keertje door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Sorry!!zat even vast in de tweede ronde appelflappen en een welis nietes spelletje over mijn scheermesje!!maar niet getreurd, ik heb wel verse koffie!!!ik zet de pot alvast klaar, dan kunnen jullie zichzelf bedienen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Leuk, dank! Hihi, "Ik weet niet wat mijn gedachten zoal denken". Ja dat heb ik ook wel eens.Overigens vergat ik even Els en Moosz te feliciteren met zoveel dagen alweer droog en Els succes bij de huisarts.Ik heb ook weinig ontwenning gehad indertijd, trouwens. Beetje zweten, een paar dagen erg moe. Niks om je druk over te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 ook lekker, ik stuur mijn dochter naar het bos in spanje en nu zit ik te lezen dat een bus ongeluk heeft pllaatsgevonden! exact waar zij heengaat!ga ik nu een beetje bezorgd worden? weet ik nog niet, ondertussen zet ik het journaal maar even uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 en de winnaar is........................ikke!!! afblijven, is mijn mes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Goed en krachtig geluid Els , Ik heb ook wel het idee dat je het echt wilt , dus idd gewoon open en eerlijk zijn !! Dan weet hij hoe jij het het beste aan kan gaan pakken als het goed is dan....Leef met je mee vandaag, je zal best zenuwachtig zijn....De rest ook MOGGE.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 ik zet het ook van de af!wordt er alleen een beetje zenuwachtig van, het is toch wat, zomaar alleen naar Spanje!dat krijg je met die moederlijke gevoelens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 ook ik weinig tot geen ontwenningsverschijnselen....nog NIET zooo rustig wakker geworden als vandaag, en dan ook nog juist vandaag...THNXS Kirki voor je wijze one,liners op de ochtend...mooieVerder weer iedeen MOGGe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 tuurlijk!!waarschijnlijk wordt ik elke dag bestookt met sms-jes!ssst, niet doorvertellen maar ze heeft ontzettende last van heimwee hahaha,en deze moeder maar roepen "schat het wordt tijd dat je je losmaakt en de wereld gaat ontdekken" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 gekleurde rietjes??tja een roze past echt niet bij Jus d órange, daar hoort dan weer een groene bij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Wat ben jij toch wijs op de vroege ochtend Kirk , komt dat omdat je nu een jaartje ouder bent hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 quote: Originally posted by: VieLeuk, dank! Hihi, "Ik weet niet wat mijn gedachten zoal denken". Ja dat heb ik ook wel eens. Overigens vergat ik even Els en Moosz te feliciteren met zoveel dagen alweer droog en Els succes bij de huisarts. Ik heb ook weinig ontwenning gehad indertijd, trouwens. Beetje zweten, een paar dagen erg moe. Niks om je druk over te maken. Ik sta nog niet droog hoor, begin net af te bouwen....pfff...best lastig maar het gaat goed, ik lig op schema Kirky: goed idee om een lijst in de keuken te hangen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 quote: Originally posted by: tassekeook lekker, ik stuur mijn dochter naar het bos in spanje en nu zit ik te lezen dat een bus ongeluk heeft pllaatsgevonden! exact waar zij heengaat! ga ik nu een beetje bezorgd worden? weet ik nog niet, ondertussen zet ik het journaal maar even uit! Was die verongelukte bus op de heenreis? en ze geven altijd zo'n nummer he dat je kan informeren.Gewooon doen anders blijf je ongerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 quote: Originally posted by: Dar*In ieder kind schuilt een mens, in ieder mens een kind* Ik vind het een bloedserieuze zaak, welke kleur rietje in welk drankje Hadden ze geeneens paars? nou ja zeg!En nou ga ik echt ervandoor fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Els,mijn dochter loopt nu nog te schelden tegen mij!!haar best string kan ze namelijk niet vinden ik hoef dus niet te bellen, ze vertrekt straks om 10.30 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Fijne dag Els en heel veel sterkte straks bij je arts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Dat merk ik al na deze 7 dagen hoe fit en vrolijk ik zo kan zijn, mis het ook NOg steeds niet...Dus weer helemaal gelijk jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 pfff, en dan deden die grijze hersencellen eindelijk iets en dat moesten we dan weer zo nodig verdoven ben toch ook een stuk blijer, fitter en helderder in de ochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 quote: Originally posted by: tassekeEls, mijn dochter loopt nu nog te schelden tegen mij!! haar best string kan ze namelijk niet vinden ik hoef dus niet te bellen, ze vertrekt straks om 10.30 uur Hahaha, beter kon ze het niet timen, jij ook niet meer ongerust en nou ben ik echt weg hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Maar ook ik ga vandaag niet blijven hangen, mijn afleiding in andere dingen zoeken.Wens iedereen vooral veel plezier maar zeker ook wijsheid en kracht vandaagdoeiiiii, latersz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Got ik kan ook niet even de caviakooi verschonen of jullie zijn alweer vier bladzijden verder.Nou Els als je op schema bent is het toch goed?Ik heb weer eens zo'n magische kaars van mijn vroegere buurvrouw gekregen. Dit is een kaars in een glas, dat precies zeven dagen brandt. Als je het eenmaal aansteekt, mag je het niet uitblazen.De namen voor wie de kaars brandt, moet je buitenop het glas schrijven met viltstift.Dus als er iemand "magische" goede kracht wil, zeg het even, dan zet ik je naam erbij.Nu even boodschappen doen, ik lees strakjes wel of er iemand op de kaars wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Goedemorgen allemaal,Els veel sterkte bij de Huisarts.Mijn motto van vandaag: Wees dankbaar met alles wat je hebt!!!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Hoi Dar, ook goedemorgen, op de valreep....Mijn hersens zijn volgens mij de sterkste die begrijpen het wel, maar de gewoonte....Dat idee heb ik hoor..Ik merk zoveeeel verschil weer, de oude ik die fit en vrolijk (?) opstaat...Mis niet de drank of de andere sjips en ellende ervan......Maar wel die gewoontgedachte verbannen daar heb ik nog wel last van hoor...Nu dankzij jullie heb ik het ergste gehad...Zit in een wat moeilijkere tijd, ben nogal gevoelig op dit moment wil dus voor vandaag afstand van het forum nemen...in die zin dat ik ga PROBEREN mijn gedachten op andere wijze te verzetten, al ben ik bang dat ik jullie niet lang kan missen...Het is net 1 grote echte familie......LIEFS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moosszz Geplaatst 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 Moossz kan vandaag wel magische krachten gebruiken, alvast thnxs blush Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 31 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2009 die van mij mag met kleine letters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden