Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 juli

tasseke

Aanbevolen berichten

Gezellig hier ja, soeppie ook graag hier, lekker en is het nu een kaars of een glas bij Vie?

Als er af en toe niet zo heftig naar elkaar toegediscusseerd wordt dan was het hier niet het echte leven.
En wat je in het echte leven niet durft te zeggen dat durf je hier wel.
Voor jezelf opkomen maar ook de spiegel voor gekregen krijgen.
Wie er aan toe is leert ervan, van beidde kanten.
maar wie weigert ook bij zichzelf te rade te gaan
is niet toe aan die spiegel.

Voor iedereen die het goed maakt, ziek is, trek heeft of juist plezier.
Nog even een reminder dat 1 ding erg belangrijk is in het ADB zijn

http://www.youtube.com/watch?v=yn22miUZqrA

zonder dat kom je er niet want dat blijft dat aapje op je schouder je
grote 'vriend'
je raadgever
je schuldgevoel
je verliezer
je pijn in je hart
je zielvertrapper
je doorzettingvermogen vreter
en niets meer of minder
je dood

Fijne avond mensen, ik ben nog steeds zo blij dat ik hopenlijk in twee weken op 16 augustus dit jaar van huis ga ruilen met een gezinnetje dat op zoek is naar die babykamer.
Het kosmos is met mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 337
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hoor heel vaak van mensen dat wil je een persoon of situatie vergeten dan zou je de persoon moeten vergeven en loslaten. Hoe doen jullie dat.

Mijn relatie is reeds een jaar uit maar nog steeds herinneren bepaalde liedjes of dingen mij aan hem.

Hoe vergeef je iemand of laat je iemand los. Bij mij werkt de tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk,
Ik ben gek op soep, en zeker zelfgemaakt.
Dus ik hou me aanbevolen.

Eten wordt hier laat, heb het nu opstaan.
Ik zit, vol verbijstering, even een gesprek van net door mn gedachten te laten gaan.

Wat kan het leven verrassende wendingen aannemen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Hermie

En nu is het tijd voor een broodje met zelfgemaakte tonijnsalade.

doe jij aan diepzeevissen dan hermie?
spierballenwerk,zo'n tonijntje!
maar nou ff alle gekheid op een stokkie,,ik moet van die mega-hoeveelheid oxazepam af, tis haast
nog erger dan van de alco in de detox!
zit te schudden in mijn stoel,typen is een drama,en de muis staat op standje slak anders vliegt die van het scherm af!
of je door de hond of door de kat gebeten wordt? ozid ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Sandra daar hou ik je aan. :P Ben zo dol op soep dat ik die elke week vers maak. Gooi een groot deel in de vriezer en eet dat als lunch. Zo heb ik aansterkende bouillon en vitamientjes van wat ik er in gooi. Maar meestal wordt het tomaten of groenten soep. De rest vind ik ook heerlijk maar moet aan mijn skelet denken hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal, Net even vluchtig de pagina's doorlopen en helaas, weer een hoop ruzie he? Vreemd hoor, lijkt me helemaal niet passen op dit forum. Jammer.

En ik zie Safidepafi ook weer online. Hoi Safi !
Je had het over een liedje speciaal voor S. ?
Jij noemt mij steeds S. , dus welk liedje gaat het over ?

Leuke dagen gehad?

Gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra, sommige dingen gaan niet meer over. ook niet als de relatie voorbij is.
Ik zit mezelf af en toe ook nog wel eens kwaad te maken om mijn vorige relatie, en dat is nota bene 7 jaar geleden.
Ik laat het maar sudderen, want zeg nou zelf, je kan er eigenlijk toch niks mee.
Misschien zit hij ook nog wel aan jou te denken, maar zou jou dat troosten? Zou je hem terug willen?

Ik zie meer in: vooruit, wel terugkijken om er van te leren, maar dan ook echt vooruit, met al je ervaringen waar je sterker van bent geworden.

Nou ja, zo voel ik dat dan. En ik heb makkelijk kletsen, want ik heb de vent van mijn leven opgeschept toen ik stopte met drinken. Ja, ff opscheppen hoor, maar dat is echt een voordeel: je maakt gewoon bewustere keuzes als je niet meer drinkt. En ik hield al van hem toen ik 14 was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat mag je wel zeggen Druppel, ik snap dat mensen sneller geirriteerd kunnen zijn. Om eerlijk te zijn ben ik dat momenteel ook. Mijn zoontje is nu ontzettend aan het draken tegen mijn dochter.
Werd net wel even erg boos op hem. Bozer dan ik eigenlijk van plan was, maar ja...... ik blijf wel correct en gebruik geen geweld.
Maar ik snap dat mensen die (net als ik) net van de alco af zijn wat kribbiger kunnen zijn.

Wel vind ik enige passages van de middag echt wel ordinair en ik zag dat er zelfs opgetreden was door de moderator....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, wat ik doe is accepteren dat de dingen in het verleden zijn gebeurd en dat ik ze niet meer kan veranderen.
Maar soms heb ik toch steeds een boksbal nodig, hahaha.

Nee, ik wil hem niet terug. Maar ik vroeg me alleen af of hoe zoiets als vergeving werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat weet ik niet precies Sandra, wie het weet mag het zeggen. Dat is best moeilijk hè?
Ik denk - heel voorzichtig - dat het begint met jezelf vergeven. Dat je niet zo erg bent als je dacht, en dat je alle meningen die vroeger over je gestort zijn, ook kan zien voor wat ze zijn. Namelijk feilbare meningen van feilbare mensen.
Ik denk maar zo, ik ben niet voor niets op de wereld, en eigenlijk best veel mensen vinden me leuk zoals ik ben.
Maar het gaat niet op mijn gemakje hoor Sandra, er zit nog veel boosheid en verdriet. Alleeen verdrink ik dat nou niet meer, en dat scheelt in het verwerken.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suffertje, we zijn een tikje ordinair. :D
Je bent hier net, dan kan ik je vertellen, dat het er heftiger aan toe is gegaan.
En ook het ingrijpen van de moderator is niet ongebruikelijk.
Zeg maar, een beetje bijsturen.

Je ziet dat er weer een rustgevend windje waait,
doe er je deugd mee.

Brand is erger! Het moet niet iedere dag gebeuren,
maar het is niet onoverkomelijk.

Always look at the positive. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal mee eens jongens, maar ik zag toch echt diverse malen (gisteren ook) mensen het respect verliezen.

Geloof me, Een aantal teksten en houdingen die ik voorbij zag komen zul je bij mij echt nooit uit mijn pen zien komen hoor.
Ik ben absoluut geen beter mens dan wie ook op dit forum, maar ik denk wel na voordat ik kritiek zal uiten en mocht dat er al komen, dan zal dat op een gepaste manier komen of ik houd mijn mond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...