Spring naar bijdragen

zaterdag 1 augustus 2009


Vie

Aanbevolen berichten

Drup, hou op, je had het toch bij het rechte eind!
niks in de hoek, gewoon verder schrijven.

TJonge ik kom er net achter dat een koelkast ook kan aanvriezen
jaja ik ben de koelkast aan het schoonmaken en zag dat de laag ijs die op de achterwand staat toch wat dikker is dan ik dacht.. oeps!
er staat nu een bakje heet water in want wil wel graag mijn spullen met deze warmte in de koelkast hebben. ;)

lekker actief dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemidaag allemaal,

Die trekmomenten zijn killing zeg. Ik houd de theorieen van Wingchun van van de week goed in ged8et nu. Belangrijk, veel last op dit moment.
Net weer emotioneel met vrouwlief geweest en zij nu weer op pad. weg. gordijnen halen voor haar nieuwe huis en weer zo gevoelloos.

aarghhh, nu ff sterk zijn.
Lichamelijk appeltje eitje, maar de geest.....
Is ook 1e weekend zonder drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Precies Tas, en daarom dus. Je weet het allemaal zelf prima, maar het gevoel werkt soms niet mee.




Ik weet maar 1 ding voor te hypere gevoelens, en dat is:rennen, je lijf uitputten. Lekker buiten zijn, voelen dat je er bent.


Tenminste voor mij werkt dat nog steeds, lichamelijk voelen, dan komt het hoofd ook wel goed.



ja bij mij werkt dat ook wel,inzoverre dat ik niet ren, maar als een dolle hond rondjes ga fietsen,maar volgens mijn psy.is dat niet goed,dat is verdrukken van de eigenlijke oorzaak!!
riekt een beetje naar eigenbelang?? handel is handel nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet ik niet Sailor, het is maar net waar je jezelf goed bij voelt. Psychen zijn ook niet alwetend.
Stel je voor dat iemand tegen me zou zeggen: ja maar je mag niet sporten hoor! Dan zou ik toch een lange neus maken, want beweging voelt goed.
Wanneer ga je je kinderen weer zien?

Kirky, het was ook niet rot bedoeld, en was eigenlijk iets heel persoonlijks, dus even een knuffel omdat ik jou zo aanviel, ik hoop dat je me wel vergeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Suffertje welkom in je eerste alcoholvrije weekend!!

Geestelijk is nu nog het een cultuurshock in jezelf, maar laat je door diezelfde geest niet te veel wijsmaken!
Zooooo ontzettend veel verandert er niet, écht niet (nouja wel dat je geen roofbouw meer op jezelf pleegt, dat je geen strijd meer in jezelf hoeft te voeren en dat je geen kater hebt bv), doordat je zoveel dronk kreeg de drank veel meer credits dan het verdiende, en dat weet je pas als je er een poosje mee gestopt bent.

Je blijft gewoon wie je bent, sterker nog: je bouwt vanaf dag 1 aan de new, improved Self! Het is een kwestie van acclimatiseren in de nieuwe JIJ, alles opnieuw voor de eerste zonder, en dat is soms confronterend maar best ook heel spannend!

Wees maar even gevoelloos als dat zo is, vecht er niet tegen, maar voel ook dat je iets heel bijzonders voor jezelf aan het doen bent, een investering die je nu even voelt (of niet voelt in dit geval), maar die het o zo hard waard is!

Ik drink nu 20 maanden niets meer, en inmiddels is het net zo normaal voor me geworden als eerder die dagelijkse fles(sen) waren. Het is een heel proces geweest maar ik ben er uiteindelijk helemaal klaar mee nu en dat wens ik jou - en iedereen die bezig is te stoppen- ook!

liefs,
Kaia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Kaia,

Het is die gewoonte he?
En de gedchte om lekker gezellig met een halve liter blik bier voor me te zitten nu en de zekerheid dat er in de keuken nog veel meer is en de dag wel door kom.
Bij de eerste zoveel blikjes gaat alles goed en zit ik dan te luiwamessen, maar dan ...opeens....is er een moment dat ik niet helemaal meer mezelf ben en dan slaat luiheid toe.
Ik word dan luier en luier en de dag verstrijkt.
Vrouwlief vraagt dan wat en het is me teveel.
Ja, zo gingen de weekenden.
Nu niet, ben broodjenuchter en voel me lichamelijk heerlijk......

maar eenzaam, vrouw doet dingen alleen met de kids nu en ik zit hier alleen.
zonder alles,
moet nog douchen ook en zit vol plannen, maar ben wat depressief...
Tsja, ik ben een emotioneel type geworden
Ik weet dat drank niets op gaat lossen en ben aan de Refusal dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Kaia,

Het is die gewoonte he?
En de gedchte om lekker gezellig met een halve liter blik bier voor me te zitten nu en de zekerheid dat er in de keuken nog veel meer is en de dag wel door kom.
Bij de eerste zoveel blikjes gaat alles goed en zit ik dan te luiwamessen, maar dan ...opeens....is er een moment dat ik niet helemaal meer mezelf ben en dan slaat luiheid toe.
Ik word dan luier en luier en de dag verstrijkt.
Vrouwlief vraagt dan wat en het is me teveel.
Ja, zo gingen de weekenden.
Nu niet, ben broodjenuchter en voel me lichamelijk heerlijk......

maar eenzaam, vrouw doet dingen alleen met de kids nu en ik zit hier alleen.
zonder alles,
moet nog douchen ook en zit vol plannen, maar ben wat depressief...
Tsja, ik ben een emotioneel type geworden
Ik weet dat drank niets op gaat lossen en ben aan de Refusal dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei ik ben al de hele dag van alles aan het doen, maar af en toe even kijken of er iets nieuws is op het forum. Zojuist stond ik op mijn kop. Hihi, een joga-oefening.
Ik weet dat het vervelend is als je net even wil praten en dan is iedereen er ineens niet meer.
Drink vandaag maar geen alcohol, dat was je ook al niet van plan.
Als ik je ergens mee kan helpen, of gewoon naar je luisteren, dan doe ik het graag.
Je kan het, je kan het, je kan het... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, veel plezier dan met zoon en man. En ik hoop dat ze ook plezier in jou hebben.

Rudy komt even melden dat de verzekering niet op orde is? Of is het maar gewoon een loze reclamekreet.

Ik ga weer verder met op mijn kop staan. Bevalt me eigenlijk prima zo'n perspectief. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik reed richting de dierenwinkel met de auto op een plek waar ik een paar maand geleden een oude vrouw van 80 onder de auto heb gehad.

Je mag daar maar 30 dus dat scheelt, nu bijna op dezelfde plek fiets een hele oude vrouw voor mij. Dus ik blijf er stapvoets achter(denkende aan de vorige keer) Wilde ze van de weg de stoep op fietsen, maar daar zat een verhoging. Die arme vrouw viel zo hard, voor mijn auto. Ik bovenop de rem, alarmlichten aan, snel heen. Gelukkig kwamen er meer mensen aan.
Haar gezicht.. pffffffff
Ze is meegenomen door de ambulance, maar ben zo vreselijk geschrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is zeker schrikken Lara. Weet je al een manier om je schrik te kalmeren?
Je reed toch de vorige keer niet te hard?
Wat heb je gehaald bj de dierenwinkel, of kwam je er na de schrik niet meer aan toe om daar nog iets te halen?

Roxy Music, mmmm, leuk, daar heb ik eigenlijk niets van. Nog een bepaald nummer, Water?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

croissantjes helpen beter dan drank Lara! dus goeie keuze!!
Misschien had je een vooruitziende blik? Ergens was je al bang dat er iets met die vrouw zou gebeuren.
hoe is het met de andere vrouw afgelopen die de vorige keer onder je auto lag? geen gewoonte van maken he!! ;)

grapje, sorry, ik snap dat je bij moet komen want het is wel schrikken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...