tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 ik heb alleen complimenten gehoord, dus ik neem aan dat het goede appeltaartappels zijn!!er werd gevraagd of ik een paar appels wilde, maar 25 kilo is toch echt teveel van het goede heb nu al 4 taarten gebakken en tien appelflappen (die gingen lekker mee de bus in).tja, paar potten appelmoes, misschien toch even zoeken hoe je dat ouderwets moet inmaken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Tapas,dat was de volgende vraag............ hoe voel je je nu?het blijft voorlopig nog even zoeken naar de juiste balans, inderdaad een te hoge dosis en je schiet jezelf en iedereen voorbij en te laag dan ben je down.geef het de tijd om goed aan te slaan en de juiste dosering te vinden, ondertussen nog even doorzetten en je hoofd buiten de deur houden .jezelf blijven verwennen is de beste optie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Dank voor je tip Tapas maar oropax durf ik niet, dan ben ik bang dat ik eventuele "noodsignalen"niet hoor :$.Grappig dat je denkt dat ik op vakantie ben. Lijkt ook zo als je naast een camping wootn maar het is voor mij dus géén vakantie . Ik woon hier permanent en wacht gespannen tot de vakantiemaanden over zijn dan keert hier een zalige rust weer. Bovendien zit ik al jaren in de WAO en behoor dus niet tot de werkers die een vakantie verdiend hebben.Wel hoop ik eind oktober naar mijn schoonfamilie in Italië te kunnen. Had al wat centjes weggelegd daarvoor maar nu moet ik weer met een hond naar de dierenarts, gaat weer e.e.a. kosten want er moeten rotte kiezen uit onder narcose. Andere hond ook vaak ziek dus veel geld gaat naar de honden i.p.v. naar mezelf. Tja, hoort erbij en ik zou ze voor geen goud willen missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 hahaha Carolien,deze krijgt van mij de gouden munt voor prietpraat!!mijn neefje van vijf heeft ook zoveel humor!zegt laatst tegen me; ik ben zo cool dus ik vraag waarom?tante tas, ik vind je lief en daarom ben ik cool hoezo een sterk ego? tja, dan zijn ze nog leuk! later worden ze bijdehand! en stelen ze je kleren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Caro, naar mijn zin ben ik te weinig alleen.Ik heb trouwens erg gelachen om die opmerking van dat buurmeisje.Mijn stief-kleindochter zei laatst: ik wil later net zulke tieten als jij. Goedemorgen, hihi.Sara dankjewel, de koppijn is over. Het is inderdaad niet leuk als je verwacht dat je je beter voelt als je niet meer drinkt, en het niet zo is.Ik voel me ook niet altijd beter, en toen ik dronk had ik nooit pijn in mijn hoofd, en nu wel.Maar ja, drinken is ook geen optie, je kan beter nuchter een beetje kwakkelen dan met een beneveld hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Goeie tip Carolien, ga ik zeker proberen want heb echt vaak pijn op die plekjes! Maar ik ben er niet zo één die zich makkelijk verwent, doe het hoogstnodige en klaar. Vaak ben ik 's avonds ook te moe, zou wel willen maar heb er de puf niet voor.Oké Dar ik zal mijn best doen om meer te drinken. Van et goeie spul uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 pas je wel op met die rasp???die zachte voetjes zijn leuk, als je birckenstocks draagt maar als je net zo een oen bent als ik......dan branden die zachte voetjes behoorlijk in die hoge hakken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Welzeker brandt die kaars nog Dar, naast de monitor, en dat blijft 'ie tot volgende week vrijdag doen.Ik heb je naam er een beetje vrolijk met een krulletje opgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Sara,ik voelde me de eerste drie maanden wel goed maar daarna begon de ellende.mijn complete weerstand is weggevallen en loop dus van het ene in het andere, noem het maar op en ik heb het!het enige wat ik kan vertellen is dat ik nu zonder alcohol wel weer van alle kwaaltjes afkom! na drie jaar is de schimmel op mijn rug eindelijk weg! komt omdat eindelijk de medicijnen werken Nu kan ik heel dom denken; ach met drank had ik dat niet maar als ik door had gedronken dan had waarschijnlijk mijn lichaam het helemaal opgegeven.gewoon doorgaan met stoppen en uiteindelijk knapt je lichaam toch op, al duurt het soms lang voor je gevoel!het houdt ook in dat je ook te lang bent door gegaan met negeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Tapas heel herkenbaar wat je vertelt. Goed dat je de medicijnen geleidelijk afbouwt. Ikzelf was zo stom om de AD zo nu en dan te nemen en dat gaf het effekt van gas geven met de koppeling ingedrukt, niet goed dus.Ook het maar een beetje aandobberen ken ik maar al te goed. Doe dat nu al veel te lang. Duik ook het liefst onder. Soort tweestrijd: enerzijds wil ik graag onder de mensen en een aktief leven, anderzijds het gevoel van "laat me maar"..... Langzaam begin ik nu wat meer aktiviteiten buitenshuis te plannen en me daar ook aan te houden. De hondentrainingen zijn daar ook goed voor. Daarnaast ga ik beginnen met vrijwilligerswerk voor de kerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Sara ik hoop wel dat jij je Tarot hebt gekregen, die heb ik per pb verstuurd.Over scrubben, zachte voetjes &zo, ik heb van sisaltouw een soort sjaal gebreid met twee handvatten er aan. Daar scrub ik mijn rug mee. En verder heb ik van die sisal-handschoentjes, heerlijk om je lijf mee te schuren onder de douche, maar dan wel achteraf even flink invetten met baby-olie. Hoe dan ook, jezelf lekker verwennen vind ik altijd een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Trek nog eens een kaartje!!!gaat een hectische dag worden, volgens de kaart!wil ik dat wel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 ik denk dat eenzaamheid niets te maken heeft met veel of weinig mensen om je heen.ik ben altijd druk, chaotisch, lekker gebekt, veel mensen om mij heen, mijin agenda staat barstensvol en toch voel ik me af en toe eenzaam!niemand om je zorgen mee te delen, altijd op je hoede moeten zijn en het altijd toch weer alleen moeten doen.daar baal ik van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 pfoe wat heb ik een spijt van dat laatste pammetje gisteravond,ben zo duf als een schildpad!maar ondanks getril en geraas in mijn bol nog niks genomen.die bevroren appelmoes van? deed mij denken aan een hèèl oud vrieshuis wat ik eens stil heb moetenleggen omdat het niet meer aan de veiligheidseisen voldeed.installatie plat,koelmiddel eruit,en toen begon alles te ontdooien uiteraard,en stinken en lekken!bleek dat "men" het als privè diepvries had gebruikt,in alle hoeken en gaten lagen boontjes appelmoes etc etc ik wist dat uiteraard niet,dus het werd me een smeerzooi,heel bar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Tas ik wil best een kaart voor je leggen, maar ik leg ze liever in combinatie. Er zijn met de Tarot een paar vragen die je kan stellen. Bijvoorbeeld: waar sta ik nu, waar wil ik heen, wat helpt me daarbij en wat zijn mijn struikelblokken?Trouwens ik vind het wel leuk om te doen, maar als je echt op een kruispunt staat, helpt er geen Tarot of horoscoop of wat ook aan. Dan helpt alleen je eigen gevoel.Dar heb jij laatst nog een brood gebakken? Bij mij staat er al weer eentje te rijzen.... hmmmm, brood met knof, tomaten en olijven. Met een snufje koriander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Vie,ik heb altijd periodes!thuis heb ik ook tarot en engelenkaarten en soms trek ik er een op internet.op dit moment ben ik te druk en te chaotisch, ik snap de uitkomst dan wel maar het komt niet goed bij me binnen!ik zit nu dus in de stoomwals periode, ik dender over mijn gevoel heen en dan kan je kaartjes trekken wat je wilt maar het verstand en gevoel wil dan even niet samen werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Wat heb je dan gedroomd Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Akelei,gewoon hier beginnen!op het moment dat ik stopte met drank had ik alleen kroegvrienden en die kwamen niet thuis, daarna moest ik helemaal opnieuw leren om met "normale" mensen om te gaan, dat heb ik hier gedaan.later krijg je het wat drukker en je voelt je beter, en dan komen er zomaar mensen in je leven! op plaatsen waar je het nooit verwacht.ik heb voor het eerst nu contact met de buren, nee niet direct op de koffie of zo maar we lopen samen of we kletsen gewoon voor de deur.had nooit gedacht dat dat mij nog zou overkomen.en iemand om mijn leven mee te delen? nou dat zou ik wel willen maar dat idee heb ik voorlopig in de vriezer geparkeerd!eerst maar mijn leven op orde en mijn kind goed de deur uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Hoi, ik wil even zeggen dat ik blij ben met jullie ALLEMAAL, het forum dus.Interessant thema: eenzaamheid, alleen zijn, alleen voelen.Nu het vakantie is ben ik heel veel alleen en voel me verre van eenzaam.Ik bereik mezelf weer en ik vind het met mezelf wel gezellig Hihi, ja ik vermaak me prima als ik alleen ben.Lekker in je pyjama door het huis sloffen.Even dit en even dat.Door het jaar heen ben ik continue omringd door mensen.Ik moet a.h.w. vechten voor een klein dagdeeltje helemaal alleen thuis, luktmeestal niet. Groot aandachtspunt.Het rare is dat ik me dan vaker eenzamer voel dan nu ???????Dat is toch eigenlijk raar.Toch zou ik niet altijd vakantie willen hebben, nou ja, het zet me wel tot nadenken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Precies Tas, en daarom dus. Je weet het allemaal zelf prima, maar het gevoel werkt soms niet mee.Ik weet maar 1 ding voor te hypere gevoelens, en dat is: rennen, je lijf uitputten. Lekker buiten zijn, voelen dat je er bent.Tenminste voor mij werkt dat nog steeds, lichamelijk voelen, dan komt het hoofd ook wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Goedemorgen dames en heren,Rise and shinning.Het wordt een mooie dag.Eeenzaamheid is naar mijn mening een gevoel. Iedereen heeft dat gevoel bij tijd en wijle.Of je nou een druk bestaan hebt of je alleen thuis zit. Zoals met de meeste dingen kan je actie ondernemen en dat gevoel laten weggaan of je kan bewust kiezen om dat gevoel te ervaren.Volgens mij werken mijn hersenen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 hahaha Vie,ik zit net te bedenken dat ik af en toe best baal dat ik zo slim ben.............maar als ik het weet, waarom doet mijn gevoel dan mee??arrrrg, wil ik vandaag niet over nadenken ik ga gewoon nog een appeltaart bakken! misschien geeft dat rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 ik doe er wel gist in Dar, anders krijg je van dat kleffe brood.Je schreef dat laatst al, dat je iets tegen gist hebt.Ontploft boter in de ping? Hè? Hoe? Wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Haaaa, Tas, maar we zijn niet allemaal gestudeerd hè? Tenminste ik las gisteren dat je eerst gestudeerd moet hebben voordat je het waard bent om van gedachten te wisselen Ik ga me met mijn brood bemoeien en met de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2009 Ohh, maar je kan op meerdere manieren "uit"!momenteel loop ik heel wat rommelmarkten af, of leuke dingen in de buurt, wat evenementen, een kunstroute, noem maar op!het gaat erom om iets anders te ondernemen! en niet nu dagelijks een terrasje willen pakken trouwens een mooie manier om je mooie huisje iets te ont-verwaarlozen, koop iets nieuws voor je huis!zoals bekend hier op het forum, ben ik géén huishoudelijk licht (heb andere kwaliteiten) maar soms is het zo lekker om alles opgeruimd en schoon te hebben.dan trakteer ik mijzelf op "iets" voor mijn huis, een nieuwe kussen of nieuwe kleur kaarsen, het hoeft niet groot te zijn.maar dan kan ik uren in de rondte kijken en mijzelf trots voelen met zo een leuk huis!!doet me denken dat het zaterdag is! bloemen tijd!!!straks even een bosje halen op de markt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden