Spring naar bijdragen

Zondag 2 augustus


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nog ff reageren ...
Nee de romeinen waren niet dom voor wat betreft hun spreuken.
Hadden ze het zelf ten harte genomen, tsja.... dan zou het wellicht anders afgelopen zijn.
Persoonlijk kan ik mezelf als ik er doorheen zit enorm optrekken aan zo'n spreuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er gebeurt hier verder niets bijzonders aan de hemel, behalve dan die mooie maan. Maar het is maar waar je voor in bent. Schrok je trouwens niet Dar van die lichten die wel op een Ufo leken?

Haha, Tasseke, een suzuki eten. Nou dat ligt zwaar op de maag! Zeker broembroem. En dan zullen we er maar niet aan denken wat er morgen gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eventjes snel geworsteld!

kirk,
ik ben blij om te weten dat je, net zoals ik, een cultuurbarbaar bent!
Tuurlijk bestaat Simply Red!!! Fleetwood Mack bestaat ook nog :D

Druppie,
je bent een kanjer, kom hier, ik geef je een knuffel :heart:
en humoristische meisjes mogen ook klein blijven, verdrietig zijn en troost willen hebben!



De rest was inderdaad niet veel soeps :D

Dar,
sorry, weer zo een gemakkelijke uitdrukking! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het grappige is dat ik die lichtjes nu allemaal omhoog zie gaan, er hangen er een stuk of 15!

ik heb het voor het eerst gezien met oud en nieuw!
het schijnen een soort lampionen te zijn met kaarslichtjes, door de warmte en luchtstroming drijven ze dan langzaam weg.

ik weet alleen niet waar ze opgelaten zijn en waarvoor, maar ik zag ze al rond een uur of 22.00 vanavond.
misschien inderdaad de gay parade?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Akelei, dank, het is erg jammer dat er zo weinig levende beelden van Marvin zijn. Ik heb hem eens gezien in de Doelen, wat kon die vent sexy dansen. Echt die heel eigen swing die ook in zijn stem zit.
Wat ik ook erg mooi vind is: "Save the children". "You are everything" "Anna's song" en "Sparrow".
Nou ja ik blijf een Motown-gek, en dan bij voorkeur Marvin.

Enfin ik ga nog even googlen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar dat ik Marvin gezien heb ik de Doelen was ik zelf ongeveer 22 (1982, ik vind het zo leuk om te kunnen zeggen dat ik van de vorige eeuw ben), tijd geleden dus, maar sommige dingen vergeet je nooit.
Hij is in 1984 gestorven, beetje prehistorie, maar goed, ik blijf van die stem houden.

Als we even volhouden halen we de 30 bladzijden, zou dat niet een unicum zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...