HenkT Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ik ben er vandoor, tot nog laterders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ga slapen,Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nog ff reageren ...Nee de romeinen waren niet dom voor wat betreft hun spreuken. Hadden ze het zelf ten harte genomen, tsja.... dan zou het wellicht anders afgelopen zijn.Persoonlijk kan ik mezelf als ik er doorheen zit enorm optrekken aan zo'n spreuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Goh, en ik ben er net weer, gaat iedereen slapen.Heerlijk weer zeg, windstil, een bijna volle heldere maan. Bijna romantisch weer, zou je zeggen.Tijd voor een soft muziekje, dus even rommelen in de cd-verzameling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Goedeavond allemaal!!!kinderfeest weer overleefd en lang leve de vakantie van pubers!! ik wordt nu tenminste gevraagd om ergens te gaan uit eten!!!heerlijk bij de Griek geweest!weer niet gezond gegeten, op het vlees na dan!maar het was overheerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Bevalt je huis goed Adam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Veni Viedi Vieci, om ook maar een duit in het zakje te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Waffoor verschijnselen Dar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 nee dit keer een Suzuki met tzatiki, rijst en ja toch weer patat maar ben een rasoptimist!ik maak vooruit gang! in plaats van mayonaise heb ik tzatiki (of zoiets) gebruikt en alles is gebakken in olijfolie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ik ben even aan het vissen naar een hint!!is het zinvol om de laatste 12 pagina's door te worstelen????plusje is ja en een minnetje is nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 pfff, das op et nippertje!!wilde net gaan worstelen, doe ik overigens al met mijn buik en broekriem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 kwestie van broem, broem, mondje open, lading erin schuiven, mondje dicht, gas geven en malen en doorslikken!waarrempel erg smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dar,kan best kloppen dat je rare lichtjes ziet!ik zie hier allemaal van die kleine witte lantaarntjes omhoog gaan!je weet wel van die speciale lampionen met een waxinelichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ah! Ik heb gevonden waar ik naar zocht. "Right on" van Marvin Gaye. Hey! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 begon me direct schuldig te voelen tijdens het liedje!!nou dan toch maar even worstelen, gelukkig heb ik derde dan, snel worstelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Er gebeurt hier verder niets bijzonders aan de hemel, behalve dan die mooie maan. Maar het is maar waar je voor in bent. Schrok je trouwens niet Dar van die lichten die wel op een Ufo leken?Haha, Tasseke, een suzuki eten. Nou dat ligt zwaar op de maag! Zeker broembroem. En dan zullen we er maar niet aan denken wat er morgen gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 eventjes snel geworsteld!kirk,ik ben blij om te weten dat je, net zoals ik, een cultuurbarbaar bent!Tuurlijk bestaat Simply Red!!! Fleetwood Mack bestaat ook nog Druppie,je bent een kanjer, kom hier, ik geef je een knuffel en humoristische meisjes mogen ook klein blijven, verdrietig zijn en troost willen hebben!De rest was inderdaad niet veel soeps Dar,sorry, weer zo een gemakkelijke uitdrukking! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 het grappige is dat ik die lichtjes nu allemaal omhoog zie gaan, er hangen er een stuk of 15!ik heb het voor het eerst gezien met oud en nieuw!het schijnen een soort lampionen te zijn met kaarslichtjes, door de warmte en luchtstroming drijven ze dan langzaam weg.ik weet alleen niet waar ze opgelaten zijn en waarvoor, maar ik zag ze al rond een uur of 22.00 vanavond.misschien inderdaad de gay parade? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 kniesoor ps, zit nu te kijken naar het woord, maar eeuuhh raar woord eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 ik ga eens slim doen!ik ga naar bedje lekker slapen! ik hoor al die kinderen nog in mijn hoofd denderen en voordat ik het weet heb ik helemaal niet geslapen of lig ik weer in de kreukels op de bank!slaap lekker allemaal en droom zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja Akelei, dank, het is erg jammer dat er zo weinig levende beelden van Marvin zijn. Ik heb hem eens gezien in de Doelen, wat kon die vent sexy dansen. Echt die heel eigen swing die ook in zijn stem zit.Wat ik ook erg mooi vind is: "Save the children". "You are everything" "Anna's song" en "Sparrow".Nou ja ik blijf een Motown-gek, en dan bij voorkeur Marvin.Enfin ik ga nog even googlen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 kirky wat is wmp nou weer? hee wacht eens ff ben nog niet helemaal uit het stenen tijdperk!WebMedia Player!!! JA???gedver mijn pillen willen niet werken.komt nog geen gaap uit!dat wordt weer zeuren morgen!voor diegenen die het wel kunnen,maf ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Servicje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Als we toch met muziek aan het gooien zijn dan gooi ik mijn hobby maar even in de strijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dar dat ik Marvin gezien heb ik de Doelen was ik zelf ongeveer 22 (1982, ik vind het zo leuk om te kunnen zeggen dat ik van de vorige eeuw ben), tijd geleden dus, maar sommige dingen vergeet je nooit.Hij is in 1984 gestorven, beetje prehistorie, maar goed, ik blijf van die stem houden.Als we even volhouden halen we de 30 bladzijden, zou dat niet een unicum zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Oh... we zitten al op de 30. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden