sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Rapilos, je staat bijna 1 jaar droog. WaauW:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik ga nog even tv kijken en lekker op bed.Morgen gaat om 6 uur de wekker.Fijne avond nog allemaal.En voor straks, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja, Marion,Hoe vind je dat nou??Ik begin alvast supertrots te worden.Jammer, dat ik morgen de hele dag moet werken, anders had ik de hele dag op het forum gezeten om het met jullie mee te vieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Fijne avond nog Albertina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Wacht maar af, als je thuis komt dan staat het hele forum vol met bloemen voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Trouwens,Ik herinner me dat Hubert ook op 3 aug. wilde stoppen.Jammer dat hij niet ingelogd staat.Ben benieuwd of zijn voornemen nog steeds zo vast als een huis staat.Anders had ik hem een hart onder de riem kunnen steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik dacht net bij mezelf,Ik wou dat de kabouters mijn huis morgen kwamen schoonmaken.Hihihi, maar als je Sneeuwwitje bent, moet dat toch lukken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Bloemen..Ja, dat zou leuk zijn Marion.Ha,ha Kirky,Was dat maar waar, dat ik daar een snipperdag voor kon nemen.Ben op zijn vroegst pas 21.30 thuis denk ik, met een beetje geluk misschien iets eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dat dacht ik ook Kirky en anders bel ik mijn stiefmoeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja Rapilos jou situatie is heel anders net als die van Rudy maar we zijn best wel ziek dus wilde even de hand reiken om elkaar sterkte te wensen.Ook dit gebeurd hier en wil er niets aan toevoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Fibo,Sport maakt geluksstofjes vrij in je hersenen.Altijd goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 quote: Originally posted by: VieGoeiemorgen! Els ik weet niet hoe anderen dat doen, maar als ik 's morgens inlog, lees ik eerst nog even wat ik de vorige dag gemist heb. Dus ook de laatste berichten. Hoe gaat dat eigenlijk met die opname, als ik vragen mag. Is het dan wel pats-boem stoppen? Is dat het doel van de opname, bedoel ik? Of zit er nog meer aan vast? kom net binnen en val met mijn neus in de boter? wil je echt weten hoe dat gaat vie?je komt uiteraard dronken binnen,want het is de laatste keer nietwaar?dan moet je wachten tot je promillage gedaald is tot?1.5? dan pas krijg je je eerste anti afkick medicijnen.De volgende dag wordt je hèèl hèèl ziek en neem je je voor nòòit meer te drinken,na een week sta je weer op straat,en als je dan geen hulp zoekt zit je er na pakweg 6 maanden weer!Zit hier gewoon te rillen bij de herinneringen alleen al!Heb een e-card gestuurd als opmaat tot nader contact met de kids,tot nu toe nog geen reactie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Els,11 augustus? zal aan je denken! veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 goede avond,Marion:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 quote: Originally posted by: rapilosFibo, Sport maakt geluksstofjes vrij in je hersenen. Altijd goed! klopt als een bus,alleen die van mij breken het sneller af dan dat ik het aan kan maken,daarom ben ik ook altijd zo " happy"! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Zodra mijn knie banden weer een beetje mee doen, ga ik weer sporten.Heb altijd een trainingsprogramma gevolgd thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Fibo ??Enne Akelei, heb het zelfde probleem. Moet alles 3x nalezen voordat ik iets goed heb..Dus, verontschuldig je niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Akelei daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen,heb je zelf toch niet om gevraagd of zo!Jemig hier valt niet tegenaan te werken! bestaat er ook zoiets als type-lectissch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hoe is de saaie zondag afgelopen?We hebben gisteren het zwembad opgezet, maar helaas vandaag geen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Beste mensen,Ben wat soezelig geworden van de sauna.Duik lekker m,n bed in.Hoop dat jullie allemaal nog een fijne avond hebben.Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Slaap wel papilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Qui scribit, bis legit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 wie vraagt, dwaalt niet??He ik kan zo mijn latijn ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 wie schrijft, leest twee keerorgineel google latijn is t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Heb net ge wikipediaat, zucht, Zal ik ooit nog goed zijn in latijn.Blijf het proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden