AlbertRemmo Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Kirky;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja, het zal best wel rustig geweest zijn met deze wat grijze dag AR.Zeg even tussendoor, ik ben een beetje aan het talen leren de laatste tijd, gewoon een hobby-horse. Kom ik zojuist tegen wat "ik hou van jou" is in het Mai (een Afrikaanse taal): Wa Wa.Zie je wel dat babietjes precies weten wat ze zeggen als ze nog niet echt kunnen praten?Wa Wa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 in Mailland natuurlijk Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 O Marion heb ik ook moeite mee hoor. Denk vaak genoeg zuip me de blubber want ga toch maar de pijn overheerst en samen gaat dat niet.Ja Kirky daarom was ik er voorzichtig op forum want leek (en ben het feitelijk) wel onder invloed. Tuurlijk duf en als ik niet goed oplet met die maagtabletten dan ga ik overgeven dus tramadol weg dus...juist cirkelteltje rond. Lekker hoor eidelijk rijbewijs terug en weer onder invloed hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 zucht en kijkt eens naar Mevrouw Din Afrika natuurlijk want Vie zei dat het een Afrikaanse taal was toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 nou Mevrouw D, nou moet je niet overdrijven met Afrika is nogal grootin mijn atlas past t gewoon op 1 pagina net als nederland dus zo groot kan t niet zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Kirky ik lach vaak als een boer met kiespijn maar dat is mijn galgenhumor die me op de been houd. Wil geen zeur worden want daar kan ik ook niet tegen, klagen heeft ook weinig zin dus probeer er nog wat van te maken. Zit heus wel eens in een hoekje als een klein meisje te janken maar moet toch weer vooruit en dat wil ik ook want ergens ben ik heel sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hoi allemaal,Ga me ook weer even met jullie bemoeien:).Tjonge, wat is er al weer veel geschreven vandaag.Las een paar keer over een saaie zondag.Nou hier helemaal niet hoor.Vanochtend 1.5 uur yoga,Vanmiddag naar een luxe sauna geweest en daar ook lekker gegeten.Ja, ja, allemaal in het kader van de ontspanning he.Werkt wel.Marion,Wat een zorgelijke toestand met je vader joh,En voor jullie ook frustrerend denk ik hoe je moeder zich gedraagt.Maar je houdt het droog he!!Drup,Gelukkig dat je pijnstillers niet samen gaan met alcohol, anders was de keuze snel gemaakt denk ik.Had wel een foute keuze geweest natuurlijk.Trouwens, mijn man , nam in de sauna bij het eten een wit biertje.Vond ik ook altijd zo lekker.Mag ik even ruiken vroeg ik.Net als bij stoppen met roken; even ruiken, en het is alweer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik heb zo onderhand vierkante ogen van het forummen vandaag.Morgen weer werken, ik ben echt blij dat deze dag bijna om is.Je hebt zo van die dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Speciaal voor druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja, dat was een slordigheid van de site waar ik op keek, het is Masai.Maar Dar, in het Marokkaans is het Ana moajabi bik.Dus pak je fiets en.....Rapi dat klinkt heerlijk relaxt. En ik krijg net per sms te lezen dat mijn lief toch maar niet langer op vakantie blijft, maar morgen al terugkomt, omdat'ie me zo miiiiiist.Dat doet een meisje dan toch weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Fibo, ik vind een stopdatum ook wel belangrijk, precies zoals jij aangeeft kan het ook positief werken.De eerste keer toen in stopte en 16 jaar niet gedronken heb, ben ik ook één keer nat gegaan, maar heb ik voor mezelf ook de eerste datum aangehouden,Mijn zoon heeft zijn rijbewijs meer dan een jaar laten verlopen, omdat hij geen geld had.Dit hoorde ik gisteren van hem. Moet hij nu opnieuw rijexamen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nou Vie,Dan houdt hij toch echt van je:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja Fibo, ik heb ook jarenlang straatvrees gehad en paniekstoornissen.daar heb ik nog steeds medicijnen voor.Maar door de alcohol vergergert het gewoon, omdat de alcohol die stoffen in je hersens doet afnemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Als ik twee dingen mocht toveren, dan toverde ik een zak met gezondheid en een zak met liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Alcohol veroorzaakt,depressie, angstaanvallen.En heb je er medicatie voor dan werkt deze niet alsje erbij drinkt.Ik heb geen paniekaanvallen meer, met mijn depressieis te leven.En alleen maar door niet te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Albertina, Loop je nog op krukken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 quote: Originally posted by: albertinaDat wordt een duur concertje Vie. Ik schat zomaar €300 voor een kaartje. Ik heb ze gratis gezien, nou ja....gratis, 500 jaar geleden traden ze op in het voorprogramma van Simple Minds!Onwijsssss gaaf!Overigens klopt dat verhaal van kirk wel, leadzanger wil andere wegen in slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Thanx en zo jank ik dan weer maar lief hoor. Ook voor Rapilos en Rudy dus we houden elkaar vast bij dit mooie lied voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Als ik mocht toveren dan wil ik dat er vrede bestaat voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 In huis niet meer Marion.Wel als ik naar buiten ga of naar mijn werk.Dan gebruik ik nog 1 kruk.Ik durf niet zo goed zonder, ben al een keer gevallenen op mijn werk lopen zoveel mensen dat ik soms bijnaomver word gelopen.Dus er zit gelukkig wat vooruitgang in, trouwens, het klinkt raarmaar alles went.En 100% goed komt het niet meer.Niet dat ik strompelend door het leven ga maar ik zal nooitmeer een hele dag kunnen staan bijvoorbeeld.Ach, er zijn ergere dingen,ik zal mij erbij neer moeten leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Albertina, ik weet er alles van, ik heb 23 maanden op krukken gelopen.Ik ben 6 keer geopereerd aan mijn benenzo'n 10 jaar geleden.Ze hebben mijn x benen rechtgezet, met een donorbot.Mijn lichaam had het hele donorbot opgelost en toen moest het met eigen bot.Het went wel, maar makkelijk is het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Drupje,Hand in hand, dan komen we er wel.Trouwens, mijn situatie lijkt anders als dat van jou en Rudy.Ik voel me (nog) supergezond, en snap soms nog steeds niet wat ze van me willen en wat er boven mijn hoofd hangt.Maar ik weiger negatief te denken, dit moet gewoon weer goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Trouwens, Vrede voor iedereen,Ja, dat zou heel,heel mooi zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden