Sara Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Nou nog ff dan.Vie hier mijn gouden tip: rijd naar een plek met ze waar ze allemaal los kunnen lopen .Ouwe teef is onderdanig naar mij toe maar herderreu denkt heel wat van zichzelf en zijn machogedoe is niet op positieve manier om te buigen. Heb alles geprobeerd (ook clicker) maar het komt nu gewoon aan op strak appel en prikband (ach wat zieluuuuuuuuuuuug, echt niet) want hij is vele malen sterker dan ik. En dat weet de etter ook.Dankje Spud ik zou bijna hopen op een wegspoel-plensbui Mja, zoals jullie merken ben ik wat hieperdepiep.Ga nu ECHT lopen, dan kom ik wellicht wat rustiger terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dat wordt een duur concertje Vie.Ik schat zomaar €300 voor een kaartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 schuift even aan met een koppie koffiegoeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja dat klopt Dar.En de kaartjes waren maar €50,= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Gezellig Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 schuif ook ff aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ook gezellig Marion, hoe gaat het met je ouders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ja echt? Sodeju nog aan toe! En dat staat dus helemaal niet op die lijst van hun concerten.Ik zie het al, inderdaad Tientje, als ik naar Mainz ga ben ik wel heel veel geld kwijt. En dat spaar ik dan toch liever voor Patapata-gonië.Dank je Sara, voor de tip. Mijn honden zijn aan de kleine kant dus qua kracht kan ik ze wel aan.Ze doen ook niet dominant ten opzichte van mij, maar zitten wel onderling wat dingen uit te knokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Goeienavond Mevrouw D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hahaha, Dar,dat heb ik als er een concert in de Arena is.Helaas is het niet vaak zo dat het dak open blijft.Maar soms kan ik ook gratis meegenieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Ik heb nog niets nagelezen.Albertina, je houdt het niet voor mogelijk, maar we werden vanmorgen weer opgeroepen door het ziekenhuis.Nu heeft mijn vader een hele erge anale bloeding, ze weten niet waar het vandaan komt.Ze kunnen ook nog geen darmonderzoek doen omdat het te hevig bloedt.Hij heeft nu een bloedtransfusie.Hij zei tegen ons, dat hij zo moedeloos werd van alles.Mijn moeder daarentegen is zo'n gestoord mens, die weet nu nog steeds alle aandacht op haar te vestigen. Zit ze bij het bed van mijn vader en zegt ze tegen hem... Je laat me toch niet alleen h''e, je gaat toch niet dood, want anders hang ik me vanavond op.Oh echt waar, mijn zus en ik zijn zo druk met haar. En ze speelt ons tegen elkaar uit. Maar goed dat ik dondermorgen naar mijn zus ben gegaan om bij te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Hihi, nee inderdaad Kirky.Trouwens, waar hadden we het vanmorgen over, ik weet niet eens waar Mainz ligt, waarschijnlijk was ik ergens bij Dusseldorf aangekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dit zijn van die dagen, dat ik zo gefrustreerd ben, dat ik het liefst even van de wereld wil zijn, met alcohol en een beetje rust in mijn bol krijg.De laatste twee avonden heb ik me vol zitten vreten, is ook niet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Wat sneu voor je vader Marion.En ook zwaar voor jou, je bent tocheen mantelzorger voor je moeder.Als ze dan ook nog eens zo doet is datniet echt fijn.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Sorry Snowy, ik zit er doorheen te kleppen.Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Maak niet uit Vie, ik ben ook maar zo tussendoor aan het spuien, i.p.v. naar jullie te "luisteren". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Kirky, dat is dus iets wat ik niet kan, het uitschreeuwen.Ik ga zuipen of vreten( sorry voor mijn taal, maar eten is echt niet het goeie woord.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 en drinken ook niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Sjonge Marion, dat is heftig. En je staat er bij en kijkt er naar. Je wil van alles en hebt alleen maar 2 lege handen.......Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Dank je lieve Drup, Hoe is het met je pijn vandaag?Kirk daar komt ie cGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRvcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRvcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRvcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRvcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGR. TETTEREN OP DIE TOETSENBORDEN HEEFT OOK WAT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Gaat wel goed Marion, mag nu wat meer tramadol. Op een of ander manier help ik dus mijn lever toch wel naar de kl@te hahaha. Kunst is nu het niet om te draaien want drank vind ik veel lekkerder als die capsules. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Zo, het heeft wel geholpen....Ik ben 9 mei gestopt met alcohol drinken, onderweg heb ik één keer een slippertje gemaakt en alcohol gedronken. Ik weet niet meer welke datum, dus ik weet niet eens hoelang ik droog sta.Normaal hielp ik bij iedere stoppoging de datum bij.Nu stop ik echt heb ik geen datum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Drup, knap van je om het niet om te draaien.Veel mensen zouden waarschijnlijk denken, och ik ben toch al ziek, wat kan het nog schelen.Echt knap van je en je moet niet denken hoor dat je niet mag klagen, (want dat schreef je van de week)Dikke knuffel:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 JA Kirky, ik kan haar niet meer veranderen, volgens mij is ze echt psychotisch en daar kan ze natuurlijk niets aandoen. Alleen ze heeft het zelf niet in de gaten......Ik ga even koffie zetten, kom zo terug.Ik zal even dimmen want ben wel in een keer dominant aanwezig( lijk mijn moeder wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2009 Vie vandaag was errug rustig. (sorry voor de late reactie maar ik was ineens uitgelogd en mijn telefoon deed het ook niet meer)Marion, we houden gewoon 9 Mei als stopdatum hoor:heart: die ene dag vergeten we Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden