Spring naar bijdragen

Zondag 2 augustus

An

Aanbevolen berichten

Nou nog ff dan.
Vie hier mijn gouden tip: rijd naar een plek met ze waar ze allemaal los kunnen lopen ;).
Ouwe teef is onderdanig naar mij toe maar herderreu denkt heel wat van zichzelf en zijn machogedoe is niet op positieve manier om te buigen. Heb alles geprobeerd (ook clicker) maar het komt nu gewoon aan op strak appel en prikband (ach wat zieluuuuuuuuuuuug, echt niet) want hij is vele malen sterker dan ik. En dat weet de etter ook.

Dankje Spud ik zou bijna hopen op een wegspoel-plensbui :D

Mja, zoals jullie merken ben ik wat hieperdepiep.
Ga nu ECHT lopen, dan kom ik wellicht wat rustiger terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja echt? Sodeju nog aan toe! En dat staat dus helemaal niet op die lijst van hun concerten.
Ik zie het al, inderdaad Tientje, als ik naar Mainz ga ben ik wel heel veel geld kwijt. En dat spaar ik dan toch liever voor Patapata-gonië.

Dank je Sara, voor de tip. Mijn honden zijn aan de kleine kant dus qua kracht kan ik ze wel aan.
Ze doen ook niet dominant ten opzichte van mij, maar zitten wel onderling wat dingen uit te knokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog niets nagelezen.

Albertina, je houdt het niet voor mogelijk, maar we werden vanmorgen weer opgeroepen door het ziekenhuis.
Nu heeft mijn vader een hele erge anale bloeding, ze weten niet waar het vandaan komt.
Ze kunnen ook nog geen darmonderzoek doen omdat het te hevig bloedt.
Hij heeft nu een bloedtransfusie.
Hij zei tegen ons, dat hij zo moedeloos werd van alles.

Mijn moeder daarentegen is zo'n gestoord mens, die weet nu nog steeds alle aandacht op haar te vestigen. Zit ze bij het bed van mijn vader en zegt ze tegen hem... Je laat me toch niet alleen h''e, je gaat toch niet dood, want anders hang ik me vanavond op.

Oh echt waar, mijn zus en ik zijn zo druk met haar. En ze speelt ons tegen elkaar uit. Maar goed dat ik dondermorgen naar mijn zus ben gegaan om bij te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je lieve Drup,

Hoe is het met je pijn vandaag?

Kirk daar komt ie :moon:

cGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRvcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRvcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRvcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRvcGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGGGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRGR. TETTEREN OP DIE TOETSENBORDEN HEEFT OOK WAT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...