Spring naar bijdragen

Zondag 2 augustus

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hihi, ik heb zelden zo'n weinig saaie zondag, ofwel juist een zeer interessante zondag gehad.
Niet allemaal even leuk, maar steeds verrassend.

Maar van kermis hou ik niet Spud, alleen die lucht van suikerspinnen al, en de herrie...
Maar geniet er van. Ga je in het reuzenrad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky :D !!!!
Ben dus eindelijk bij-gelezen en je bent wel echt een :rose: hoor op deze SZ!

Deze Truus de Mier is zoals gevreesd drijfnat geregend, tot 2 keer toe aaaaaarrrgh!
Eerste keer net met appel op het trainingsveld, ja dan ga je natuurlijk ijzerenheinig door..........
Daarna even droog maar toen ik ze uitliet opnieuw hozen dus kon me uitwringen :wacko:

Het vervelendste was dat ik er al balend trek van kreeg, in een borrel wel te verstaan. Oeh! Was even heftig maar ik probeerde het trekmoment voorbij te laten gaan en helpende gedachten en gedragingen te bedenken. Thuis heb ik een warme douche genomen en hete kwast gedronken om een beetje bij te komen. Toen ff geslapen. Maar............. de trek bleef!
Dat wil zeggen niet de lichamelijke behoefte maar de gedáchte eraan!
Tis dus net als met roken het is moeilijker om van de psychische dan van de fysieke verslaving af te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeeminee is het alweer bijna 7 uur???
Verdikkie dan moet ik de honden weer uit gaan laten. Waarom kunnen ze dat toch zelf niet?
Het is hier nog steeds grijs en somber en ik vrees voor de derde keer nat te worden. :devil:
Nou jah...........
Tot straks dan maar weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien vraagt iemand zich af waarom ik dan geen paraplu gebruik? Heel simpel dat lukt niet samen met 2 honden. Ben 1 keer zo gigantisch op m'n plaat gegaan dat er een bloeduitstorting van 1 liter in m'n been zat. Da's dus geen optie.
Maar ik maak 't me wel ff makkelijk: zet allebei in de achterbak. Normaal gaat herder in hondenaanhanger maar dat weegt zonder hon 230 kg en met hond 270 kg, lekker trekken, optillen en aanhaken (maar niet heus).
Mocht ik bij terugkomst nog steeds "trek"hebben dan helpen jullie me er wel doorheen, hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo wil ik zo graag naar een concert van Simply Red, maar zie dat ze voorlopig alleen in Australië toeren.

Haha Spud, dat zie ik voor met al die bouten en moeren los zien zitten, en dan in gedachten al instorten.
Zo kan ik ook zo griezelend genieten van die verhalen over achtbanen die plots blijven hangen, op hun onderstebovenste punt, en dat al die mensen dan anderhalf uur moeten wachten tot ze bevrijd worden...

Sara, ik heb drie honden met totaal verschillende karakters. Dit uit zich alleen al in het uitlaten. De een wil vooruit, de ander overal blijven snuffelen en de derde loopt dicht naast me.
Ik ben verschrikkelijk slecht in disciplineren en doe het liever op een speelse manier. Maar soms is het wel lastig. Toen ik nog maar 1 hond had, gebruikte ik de clickermethode. Dat werkt nu niet meer, want geen hond (hihi) weet nog voor wie welke click is bedoeld.
Het is misschien net zoiets als met kinderen hebben, de een heeft wat andere aandacht nodig dan de andere.
Maar trainingstips zijn altijd welkom. En ik hoop dat je niet voor een derde keer natregent. Hier is de zon inmiddels gaan schijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...