Spring naar bijdragen

Zondag 2 augustus


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vind schrijven op het forum helemaal niet nutteloos. Lees en deel hier van allerlei interessante zaken. Mede door dit forum en door alles wat jullie mededelen en aan mij vertellen, ben ik de afgelopen twee jaar gegroeid.

Houtje dikke :present:

Dar mijn zus is afgelopen februari naar Patagonië geweest, gesurft met de pinguins. Lijkt mij ook een moord-bestemming. Zullen we samen gaan sparen voor volgend jaar? Wie nog meer mee wil, graag. Wel een beetje het rugzak-gevoel hebben natuurlijk.

Albertien jij ging toch binnenkort naar Turkije, of....
Was dat nou weer afgezegd vanwege je pootje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Even aan het schilderen geweest, Ging wel lekker.

Verder deel ik ook het lamlendige zondaggevoel en dat terwijl ik vakantie heb.

Ook ik heb een aantal jaren geleden een rondreis door Turkije gemaakt, was fantastisch, vooral Cappadocie (misschien fout geschreven) vond ik geweldig.
We hebben zoveel moois gezien toen en de mensen waren zo aardig.
Ik weet nog wel dat we een gids hadden, waar we allemaal verliefd op waren.

Alleen ..... hij zoop, echt vreselijk, zat s'ochtends al aan de witte wijn en later volgden er allemaal andere drankjes zoals raki.
Daarbij rookte hij ook nog als een schoorsteen.
maar enfin, zonde van de man, maar hij doet het toch echt zelf.

Een safari staat hoog op mijn lijstje. Kenia, Tanzania... lijkt me fantastisch.

Ik ken Diana Krall ook niet, ga haar even opzoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,

Ik dacht dus: we hebben het ergste met Grietje gehad. Zusje is 2 maanden geleden vertrokken naar 800 km ver in Duitsland. We wisten dat het ging gebeuren.

Ik heb Grietje naar een speciale therapeut gekregen waar ze erg van opgeknapt is (begeleidt rouwprocessen o.a. bij kinderen, een erg lief mens.
(mag ook wel voor 75 fleuries per uur).

Dus ik dacht dat kunnen we gaan afsluiten........... Gij Geleuft het Niet.

Moeder van Zusje, zeg maar ex-partner 2 van mijn ex, kan niet aarden in haar nieuwe woonplaats in Duitsland en is inmiddels (alles gaat bij haar hals-over-kop) mèn ik dacht dat IK IMPULSIEF was, ik ben hierbij vergeleken zo kalm als een komkommer, verhuisd naar ...... Aken. Eerst haar Ex weer opgezocht voor hulp (ook mijn ex dus) met verhuizen, huis vinden, baan zoeken. Ze gaat in NL werken en in Dui wonen.

Om haar moverende redenen.

Ik ben bang........dat het hele gedoe weer begint.......mamma ik heb Zusje zo lang niet gezien.
Dan mag mamma dus naar Aachen rijden (Amsterdam was makkelijker met de trein).

Maar dat is niet ééns de reden van haar verdriet. Zusje is nu weer bereikbaar. Van de ene kant fijn, van de andere kant is het nou ook niet naast de deur.

Wat een gedoe allemaal hè. Af en toe sta ik ook te stuiteren hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Els

Albertina, vroeger vond ik Toon maar slap op enkele conference's na dan maar de laatste jaren ga ik hem steeds meer waarderen, juist doordat hij heel scherp dmv eenvoudig uitziende gedichtjes zoveel waarheid zegt.



Akelei, eet smakelijk! Wil natuurlijk wel weten wat je gegeten hebt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even hallo zeggen.
Vandaag alweer hard gewerkt aan de was.
Mijn reis naar Duitsland heb ik geregeld en de kaartjes besteld via de Deutsche Bahn. Mensenlief, daardoor reis ik een stuk goedkoper dan met kaartjes via de NS en zit ik ook nog eens in de eerste klas. Nu even afwachten of de ´Deutsche Grundlichkeit´ nog steeds bestaat en ik mijn kaartjes op tijd thuis heb.
En nu ga ik mijn man helpen bij het doppen van zijn boontjes. (letterlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou een DF (duffe zondag), SZ of whatever...., van mij mogen ze die dag ook houden. Het is dat het voor mij in principe een vrije zondag is, anders ruilde ik hem in!
Vandaag erg veel l@llige klusjes gedaan. Die dingen die je al tijden moet doen, maar waar je echt geen zin in hebt. Ik ben dus tevreden over mezelf :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...