Mika Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Hey Sara,Vanochtend goed begonnen met 2 pakjes melk.Het heeeel druk gehad op mijn werk, dus geen tijd om aan iets anders te denken.Vanavond was ff doorbijten, dan heb je toch de neiging in oude gewoontes te vervallen.Vanaf vandaag gestart met deel 2 van de internt behandeling.Hoe gaat het met jou.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Sweet dreams, Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Rapilos, :musicnote:Pc werkt weer, virus had alles lam gelegt.Ontroerende verhalen over moeders gelezen.Sorry veel niet kunnen lezen.Te emotioneel voor me, want een band met mn moeder heb ik niet en zal ik nooit krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Aan de mensen die slapen gaan: welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Ok Mika, goed dat je door dat moeilijke moment heen bent gekomen.Je zult al wel steun ondervinden van de IB als je bij stap 2 bent?Ik kreeg mijn laatste opdracht en de schrik sloeg me om't hart...........de láátste al??Gelukkig is behandelaarster nu ff op vakantie, het gat me eigenlijk te snel. Het gaat goed hoor, dus ik zou alleen maar blij moeten zijn maar dan sluipt er zo'n angstje binnen voor terugval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Trusten ook!Ik ga er maar eens vroeg in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Servicje Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Voor allen die gaan slapen, slaap lekker.Ik ga nog even een cappucino scoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Welterusten Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Trees slaap lekkerFijne dromen.Mika hoe gaat het met je knie en blauwe plekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Tsjee, had zelf ook al het gevoel dat het eigenlijk wel erg snel gaat.Enne, de angst die je beschrijft, heel herkenbaar.Ik weet niet direct hoe je het moet uitleggen, maar het is het gevoel dat iemand bij je is als je watertrappelt en straks word je alleen in het diepe gegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Dat spijt me voor je Lara KNUFFFFFFFFFFF:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Slaap wel, Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Dank je Sara, dat is ook wel mn ergste gemis denk ik.Maar het is niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Exact Mika en dan in de grote oceaan welteverstaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Lieve mensen, ik ga nog ff bankhangen en proberen bij een gedachte te komen die ik vandaag BIJNA had, maar nét niet kon grijpen.Iedereen nog een fijne avond en/of welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Hoi Lara,Lief dat je het vraagt De knie gaat steeds beter, kwestie van gewoon doorlopen.Mijn ribben doen ook niet meer zoveel pijn, ach...Het moeder probleem...heb ook heel lang niet met mijn moeder door een deur gekund. Bij mij thuis is de instelling: je bent een meisje dus je luistert (zo zijn zowel pa als ma). Je geloofd noooit wat mijn broertje allemaal niet mag zeggen en doen.Nu gaat het stukken beter. Heb een hele tijd afstand genomen en dat heeft echt geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Fijne avond Sara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Hoi allemaal,Was ik ook nog even voor het naar bed gaan.Wilde nog even Rapilos feliciterenBn benieuwd of iemand er nog aan gedacht heeft, of heb ik dat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Sara slaap lekker en fijne dromen. Mika, kan poos duren he na zon smak, weet wat het is.Voor mij is het een lang verhaal, ik heb nu geen contact meer vanaf 2003.Ik hoorde een poos geleden van mn zoon dat mn vader kanker heeft, en omdat mijn moeder geen contact meer wil kan ik niet heen.Hij is geopereerd en 2 week geleden hoorde ik , ook via mn zoon dat mn vader 33x bestraald wordt.Aangezien ik niet heen durf door mn moeder, had ik een fruitmand laten bezorgen.Moest ik weer via mn zoon horen, dat ze van mij niks willen ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 De vraag is: wil je vader je zien.Zoja, dan zou je mij maar eens tegen moeten houden.Je moet je niet laten weerhouden door het feit dat je moeder iets niet wil.Als je vader je zou willen zien, en het is p**verdr** je vader, dan zou ik gaan (maar ik spreek vanuit mij).Het is een vreselijke situatie.ook al weet je dat het niet goed komt of niet geheel goed komt...het zijn je ouders en om de meest rare reden hopen we altijd op erkenning danwel bevestiging of waardering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Klopt Mika, en ja wil hem zo graag zien.Maar echt, je kent mn moeder niet.Wou dat het anders was. Als ik al lees of hoor dat iemand met pap of mam aan het shoppen is geweest, ken ik niet.Nooit gehad zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Ja lachen he, haha! Ben al boeken etc aan het klaarleggen enz, wil alles pikobello hebben voor ik ga, alles geregeld en in orde zodat ik in een rustig huisje terugkeer.Ik had net een vriendin aan de lijn die heeft exact gedaan wat ik ga doen, crisis detox bij de brijder een week. Maar ze had het erover dat ze een half jaar 4 dagen therapie daarna nog kreeg, daar schrok ik van, dat zie ik dus echt niet zitten.1 of 2 keer per week een gesprek ala, heb ik ook nodig maar 4 dagen gaat mij tever.Iemand hier ervaring ook mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Heeft jouw moeder niets over te zeggen, het is jouw vader!Gewoon gaan dus!Klinkt kort door de bocht maar ik meen het.Mijn dochter heeft vanaf haar tweede geen contact meer met haar vader maar als ze wilt kan ze zo langs, contact maken. Het is haar vader, heb ik niets over te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Mmmm, tsja bij mij is het bijgetrokken, ik weet wat ik kan verwachten en verwacht dan ook niet te veel.Goh balen, enne nee ik ken je moeder niet dus kan niet inschatten tegen welke problemen je aanloopt.Kan je wel een knuffel op afstand geven Heb je echt niemand in je omgeving die samen met jou de confrontatie met je ma aan wilt gaan? Dan voel je je misschien iets sterker.laat je niet weerhouden, echt niet, om je pa te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Heb je geen broers of zussen die kunnen bemiddelen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden