Soothe Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Spud, De kip of het ei?Daar zijn wiskudige modellen voor. ( Natuur wetenschappelijk.)Voor een gelovige misschien de Kip.Ik zal je een philosofische gedachte sturen.De filosoof : Er zijn drie mogelijkheden : de kippen eerst; de kippeneieren eerst; beide tegelijk. Indien beide tegelijk zouden aanwezig zijn op een bepaald tijdstip, kunnen we altijd terug gaan in de tijd tot ofwel er enkel kippen overblijven ofwel de kippeneieren. Stel dat de kippeneieren eerst waren, hoe zouden dan deze eieren uitgebroed geraken ? Vermits we twee van de drie mogelijkheden kunnen uitsluiten, moet noodzakelijkerwijze de derde mogelijkheid de juiste zijn : de kippen waren er voor de kippeneieren. Groet, ik ga een eitje bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Vond het ook bijzonder mooi Spud en bij mij loopt zoiets ook altijd in de soep maar heb al leren leven met 2 linker handjes wat dat betreft. Stuur dus gewoon een roos want dat is altijd goed en ben maar een simpel druppie. Dat ik de schurft heb aan echte rozen is een tweede hahaha maar het gaat om de intentie.Ja Dar was een bijzondere ervaring omdat het mijn moeder was maar heb heel veel mensen zien overlijden en vond dat altijd speciaal dat ik er bij mocht zijn. Wat me het meeste aangreep waren de mensen die euthanasie pleegden, vond dat heel dapper maar ook diep triest vanwege de wanhoop. Maar geloof me bang of niet ze stierven rustig natuurlijk of niet. Ben er dus van overtuigt dat je moeder zo ook is gegaan.Zo nu ff met huppeltrut, eten voorbereiden, was uit de droger en nog douchen hahaha wat heb ik het druk. Naja gaat in etappes hoor en met douchen moet ik toch wachten op de waakhond dus moet me niet zo aanstellen. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Leerzaam indeed, en wat is het ineens stil.Ik had een gekke associatie met het vorige nummer: girls just wanna have fun... that's only reasonable...Ik haal mijn fun tegenwoordig uit een helder gemoed en dat vind ik veel meer fun dan er een middel voor gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Overigens bedoelde ik dus niet fun van die link van jou Carolien, want dat is inderdaad bizar.ik dacht meer aan de tekst en de link van de muziek van Dar. Sorry, het lijkt erg gevoelloos, dat was zo niet bedoeld. De link opende ik pas later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Ik vind die link trouwens niet leuk Caro. Voor mij blijft het een grappig nummer en ik wil daar geen gedachten bij van moordende vrouwen en gedode kinderen.Spud of je filosoofjes kan eten weet ik niet, het lijkt me wel lekker. Dropjes ofzo, net zoiets als flapdrolletjes, bofkontjes en meeuwenflatsen? Maar als er erg filosofisch wordt gedaan snap ik er geen bal meer van, ik zit nogal aards in elkaar.Ben even vis halen voor bij het eten vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Beste Kirky,Nu maak je het te ingewikkeld voor een ADB forum.Volgend deze filosofie, kroop de kip niet uit een ei, hij ontstond.Er was immers geen ei.Langs de weg van de evolutie ontstond de kip.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Mijn moeder,helaas is zij er niet meer.Het was een zorgzame en lieve vrouw,soms wat te zorgzaam, maar ik heb dat nooit als een last ervaren.Ik kom uit een soort "zoete inval gezin", mijn vader was vaak in het buitenland vanwege zijn werk.Mijn moeder zat dan soms weken opgezadeld met draken van pubers (mijn zus en ik).Zij hield van gezellighied en vooral van zorgen.Daardoor hadden mijn zus en ik alijd menig vriendje of vriendinnetje te logeren.Alles kon veel mocht, alles volgens normen en waarden.Ik kan terug kijken op een fantastische jeugd.Natuurlijk heeft het gedonderd in de porceleinkast,maar dat hoort erbij.Zelfs toen wij allang een eigen leven hadden waren mijn vader en moedereen thuishaven voor ons.Helaas, mijn moeder kreeg longkanker, het was een enorme schok voor ons allen.Toch heeft zij de 8 maanden die zij nog mocht leven zoveel mogelijk benut.Wij konden afscheid nemen van elkaar.Bespreken, wat er nog te bespreken was.Uiteindelijk heeft mijn moeder zelf voor de dood gekozen,ik vind het nog steeds een dappere beslissing.Tot het einde is zij thuis geweest, mijn zus en ik hebben haar helemaalverzorgd.Het staat in mijn herinnering gegrift als de meest verdrietige maarook als één van de mooiste ervaringen uit mijn leven.Zoals mijn moeder voor ons heeft gezorgd, konden wij op het laatst ookvoor haar zorgen.Daar ben ik dankbaar voor.Ik mis haar nog elke dag,maar, het is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Lange stilte jongens, ik lees net weer ff een stukkie, maar de laatste is 3 kwartier geleden? Allemaal aan het eten.Valt me trouwens op dat ik niets van Moosszz meer lees de laatste dagen? (Heb ook weer niet alles gelezen eerlijk gezegd, maar het meeste wel). Valt toch op, want ze was best wel aanwezig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Welgefeliciteerd met je vader Caro!Ik vond het ook mooi verteld Albertina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Oh, dit is heel leuk zeg, er waren blijkbaar nog wèl kaarten voor het concert van Simply Red van zaterdag in Mainz, en niet eens zo achterlijk duur ook.Na enig bellen en smoezen hier en daar ga ik dus zaterdag een flink eind rijden en naar dat concert.Nou, weer eens heel wat anders.Yippie-ya-hoo, heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Heel veel plezier Caro, ik hoop dat je veel hebt.Mainz is ongeveer 450 km van hier, kan ik weer eens lekker lang rijden met mijn waggeltje, en onderweg luidop zingen... tenminste als mijn reisgenoten dat goed vinden.En wat ik van ver rijden ook zo leuk vind is af en toe stoppen bij een benzinestation voor zo'n Amerikaanse beker koffie. Dat geeft mij een vakantiegevoel.Het is hier zeker stil zeg Dar. Maar geen bericht is goed bericht, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Yep, Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Wens jullie trouwens een heel fijne avond, er gaat hier gegeten worden, en tot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 carolien ik heb veel problemen met ADB forum.Vastlopers, niet kunnen versturen.Pagina's net aangeklikt en dan weer verlopen.geen pb kunnen versturen.Hopeloos.Verder met geen enkele pagina moeilijkheden.Fijne vakantie en veel zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 goeienavondprobeer t eens via een andere browser Rudy firefox als je nu explorer hebt of andersomik heb geen enkel probleem met de site dus t ligt niet aan de site zou je dan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 ja t is prachtig weer, even lekker in de tuin gerommeld en met de vissen gespeeld, die zijn namelijk erg tam en die kan je achter je hand aan laten zwemmen en nu ff een lekker bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Servicje Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Goedenavond Dar,Anders moet je even kijken bij de Action daar hebben ze ook vaak leuke dingen voor weinig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Goedenavond allemaal ik ben weer thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Goeienavond saam!Wat een diepgaande thema's en aangrijpende verhalen vandaag......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 jij ook een fijne avond Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Heel goed, Akelei!Als je geen helpende gedachte kunt vinden is het prima om helpend gedrag op te zoeken.Ik neem de honden dan vaak mee, die maken mij vaak weer aan 't lachen.Sterkte meissie! Je komt er door hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Fijne avond, Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Ik kom alleen even gedag zeggen. Op mijn PC staat nu een oude linuxversie. Die is te oud voor wat ik aan apparatuur heb.De laatste nieuwe is gelukkig onderweg en dan heb ik een pracht PC, omdat er geen windows meer op staat. Joepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Servicje Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Het gaat nog steeds lekker hoor dank je voor de belangstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Servicje Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Hoi Kirky,Ik kan je bij deze meedelen dat Windows 7 een stuk lekkerder is dan Vista. Sterker nog de laptop waar ik nu op werk draait onder 7.En ik denk dat ik wel mag zeggen dat ik genoeg ervaring met hard en software heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden