NoaduBois Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 En Vie: is wel zo dat je nooit zekerheid hebt... maar ik baal er wel van dat ik de ene dag in volle overtuiging een afspraak met mezelf kan maken, en hem de volgende dag net zo hard weer onderuit schop. Dat voelt niet goed, daarom ben ik voorzichtiger geworden met regels voor mezelf opstellen. Ik wil in elk geval een tijdje mijn ritme omgooien, en vroeg opstaan en vroeg naar bed gaan. Daaruit volgt tegelijk dat mijn drinkgebruik zal verminderen, denk ik.. want drinken doe ik eigenlijk altijd alleen maar 's avonds/'s nachts in de kroeg, dus zolang ik thuis blijf, en vroeg naar bed ga is het risico al een stuk minder. En ik wil lekker de tijd hebben om te werken... en dat lukt inderdaad het beste 's ochtends, die stilte en dat het langzaam steeds lichter wordt. Heel fijn om mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Rapilos, van harte gefeliciteerd met EEN JAAR ADB. Fantastisch! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 koffie staat al op de koffietafel, samen met de brandnetelthee, en nu dan de koude melk!!Ha,ik denk niet dat de buren de katten eten GEVEN, ik ben bang dat ik een stelletje rovers heb opgevoed Zo zie maar hoe de rollen hier verdeeld zijn, ik loop voor p..l met de katten buiten, V. geeft ze eten en als er één schakeltje mist, tja.....ondertussen liggen mijn hersenen nog in een kronkel over dat stukje van Carolien, het komt niet echt binnen nu, tenminste het stukje waar over getwijfeld werd.Mmmm, het is wel de echte koffie!! lekker hoor, echt een verwennerij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Even een concreet voorbeeld. Een vrouw ontmoet een man. Ze is verliefd. Ze zoekt dus liefde, maar in plaats van liefde wordt ze mishandeld.Wat moet ze van deze situatie leren. Uiteindelijk zocht ze liefde. O, ja, de theorie zou kunnen verklaren a. ze moet voor zich zelf opkomen.b. de man had haar nodig, zodat hij zijn probleem kon inzien.Voor mij zijn bovengenoemde verklaringen te makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Heel attent van je Tas, graag een flinke wolk. Ik heb de afschuwelijke gewoonte om niet zo hete koffie te drinken.....Gets, is er op maandag geen croissantje bij?Nou dan zal ik even peperkoek erbij zetten voor iedereen. Ik ben ook blij dat het weer maandag is. En dat ik wakker ben. Heb zo afschuwelijk gedroomd weer eens. Gelukkig belde A. om 7 uur omdat die nog wat geld nodig had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Goeiemorgen allen! enne..............RAPILOS GEFELICITEERD !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 misschien zie ik het verkeerd!!! maar je weet het nooit ik zie niets mis in het stukje, ja natuurlijk kan er diepzinnig over gaan nadenken.... en dan kom je tot de conclusie dat er iets niet klopt!maar over het algemeen is het inderdaad een komen en gaan van mensen in je leven, meestal met een doel.ach, ik kom er nog niet uit!gewoon et stukkie lezen, haal eruit wat erin zit en wat teveel of te weinig erin zit, gewoon lekker latenhet bericht was als een opsteker bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 pfffff, ik wist niet dat de Stadsbank van Lening zo vroeg op was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Dank voor de uitleg Sandra, en ook anderen voor hun mening.Ik ben het met Tapas eens, dat je ook van de "negatieve" ervaringen veel kan leren.Loslaten dus.Spannend hoor, die week van jou! Ben heel benieuwd.Noa daar denk ik nog bijna dagelijks aan, mijn beste vriend heeft zich in 2006 doodgedronken. Had ik meer voor hem kunnen doen, of had ik het juist meer los moeten laten?Niet dat het nou nog wat uitmaakt, hij is er toch niet meer, maar het heeft mij wel aan het denken gezet.Ook andere mensen maken hun eigen keuzes, ook al ben je daar dan niet altijd blij mee. Het zijn hun keuzes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Tas, mag ik mijn mening erover geven.Je bedoelt het goed, maar je komt bij mij als niet prettig over op dit moment.Moet ik even over de koffie praten en luchtig doen, omdat het jou niet bevalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Tapas,als eerste goedemorgen!!ook een kop koffie voor je naar je werk gaat?Lekker om vandaag weer een beetje te beginnen, en inderdaad doe eerst rustig aan ( zei deze zenuwtante).de afgelopen vier weken heb tijd genoeg gehad om te bedenken waarom het zo fout gaat, neem dit mee voor deze week!je hoeft alleen deze week alvorens je zaterdag lekker op vakantie gaat, dat is toch te doen??hoe is het eigenlijk bij je ADHD coach gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Caro een prachtig stuk vind ik dat.Toevallig heb ik het daar laatst met de psych over gehad omdat ik het er zo moeilijk mee heb dat ik de liefde van mijn leven maar 7 jaar bij me mocht hebben. Probeer te ervaren hoeveel het me heeft geleerd en gegeven voor de rest van mijn leven.Sorry is een heel persoonlijk antwoord en niet erg beschouwelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 mijn excuses als het niet prettig overkomt maar ik vind het inderdaad een mierengezift!en nee niet alleen omdat ik over koffie wil praten!ook 's ochtends kan ik een serieus gesprek voeren, maar ik vind inderdaad dat een mooi en vriendelijk gebaar van Carolien wordt ontleed tot het bot en dat vind ik ook niet vriendelijk overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Quote Carolien (passage)Soms gaan ze dood, soms lopen ze weg. Soms keren ze zich tegen jou en dwingen je tot een standpunt.Tsja, betrek ik dit tot mezelf (sorry), dan gaat mijn vrouw weg omdat ze bang is dat ik me dood drink (wel eens uitgesproken door haar). Ik "was" er te weinig voor haar en de kinderen zegt ze. (qua aandacht)Ben ik geholpen met haar vertrek? Is zij geholpen? Wat was de les, ik heb nooit zoveel willen gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Nou, ik ga wat zinnigs doen.Koffietijd is voor mij over.Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Ik denk, Sandra, dat het voorbeeld wat jij noemt, die vrouw geleerd heeft, dat ze haar velletje duurder moet verkopen en beter uit moet kijken voordat ze zich ergens in stort.(Half een grapje, toch ook een beetje serieus. Zelf heb ik dit ook door heel veel scha en schande en pijn moeten leren.)Houtmevrout, ik heb toevallig net verse croissantjes gehaald... maar een pannenkoekje is ook lekker.En dank voor de brandnetelthee Tas. Ik kan je geen raad geven wat de katten betreft, die van mij geven de helft van de dag aan dat ze aandacht/eten/liefde/aaisels willen. (1 eigen kat en 1 logeerkat.)Snap ik Noa, dat je niet tevreden bent als je afspraken met jezelf niet houdt.Gelukkig heb jij veel aan je werk, dat is toch een hele motivatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Tas, er was naar mijn mening gevraagd. Maar je bedoeling zal wel goed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Goede morgen allemaalRapilos;):heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::sun:Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Sandra,niet direct boos weglopen!jij hebt jouw mening en dat mag! anderen hebben weer andere meningen en ook dat mag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Suffertje; leidt het er nu al niet toe dat je gaat stoppen met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Karin1 Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Rapilos! Mijlpaal zeg, van harte gefeliciteerd!!! En nu eerst een bakkie koffie, ben er een klein uurtje uit en ik kan nu al geen water meer zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Mogge AR en Els! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Vie: ik wil je mijn verontschuldiging aan bieden. Was gisteren wat kort door de bocht m.b.t. de honden maar was nogal hyper, vandaar. Heb jij een probleem dan met die 3 van jou? Zo te horen gedragen ze zich goed. Onderlinge schermutselingen horen bij het hondengedrag, is binnen een roedel heel normaal want dan moeten de posities weer even duidelijk worden. Of leidt het tot echte vechtpartijen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2009 Tell me why I don't like monday... Ik vond het eigenlijk best een interessant onderwerp om over door te bomen, maar over het algemeen vind ik eigenlijk bijna alles wat hier verteld wordt, wel boeiend. Al gaat het over de was of over koffie.Dan denk ik toch aan de mens die er achter zit. Nou ja, eigenlijk, en het klinkt misschien raar zo op de vroege morgen, ben ik vereerd dat ik met zoveel mensen op een forum zit te schrijven die allemaal op hun manier eerlijk en oprecht zijn en hun gedachten willen delen.Suffertje, misschien heb jij hier van geleerd dat dat drinken geen goed idee was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden