Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 Augustus


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gevverderrie Sandra, je weet toch dat je hyper wordt van suiker :D Yech, een Bossche Bol, vieslel!

Ik zit ondertussen boontjes te ratsen die ik uit de tuin heb geoogst. Dat is het vandaag voor mij: klusjes doen, schrijven, nog meer klusjes doen, nog meer schrijven (ook voor mijn werk), sms'jes beantwoorden, de katten en honden aandacht geven, weer schrijven...
Maar ik drink geen alcohol, dat is altijd weer winst.
Dus het forum heeft behalve gezelligheids- en interessewaarde, nog steeds de functie van: niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan ook nog steeds heel erg blij zijn voor Kirky hoor, en andere blije mensen. ondanks mn eigen rouwverwerking :) Wat ik niet kan is andere mensen opvangen die problemen hebben.
Nee de urn laat ik hier, moet er niet aan denken om die uit te strooien.
De natuur was prachtig, heel romantisch gebied met witte bruggetjes en velden vol met klaprozen en andere veldbloemen. Ben blij dat ik even gegaan ben. Wil dit elke dag gaan doen, even erop uit met da dog. Ik begin nu toch wel een fijn leefritme te krijgen hier in dit fijne huis. Er is zo veel mogelijk !
Wil nu langzaam aan gaan proberen om elke dag en 'werk'uurtje in te lassen. In mn atelier beetje wat meer verkoopgericht bezig zijn. Maar ik ga het pas doen als het echt goed voelt omdat ik ook nog steeds last heb van een burn out.
Nou lieve mensen ik ga even chillen.
dahahahahahag, tot laterrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai allemaal,

Hier ook een calorieën explosie maar niet zoet.
Ik heb Italiaans gekookt en in het één ging een bakje ricotta kaas (lasagna met wilde spinazie en ricotta en knoflook)
en in het ander een bakje mascarpone (tiramisú).
Het is proefkoken voor van de week, als mijn vriendinnen komen wil ik WAANZINNIG voor de dag komen (altijd onmatig hè die alcies)....:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap ik Sandra, ik zat je maar te dollen.

Ik schrijf teksten voor mijn brood, kan van alles zijn. Zo lang het niet botst met mijn overtuigingen, schrijf ik het.
Momenteel een brochure voor een nieuw te openen galerie en een boekje voor slechthorende kinderen. Dit laatste is erg leuk om te doen, omdat het in combinatie is met een illustratrice. En eigenlijk een vervolg op een boekje dat eerder goed in de smaak viel.

Woman, planning, daar komt het op aan. Soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjammie Houtje! Klinkt echt lekker. Maar ik denk dat de vriendinnen meer voor jou komen... enfin, we hadden het er al over vanmorgen: ben je goed genoeg?

Sandra, zo creatief is dat niet hoor. Moet je mij horen piepen als ik een jaarverslag van een bedrijf moet vormgeven. Dat is saaaaaaiiii! Lappen tekst met cijfers.
Maar het is inderdaad fijn om zelf mijn werktijden te kunnen bepalen.

En mijn man ligt echt niet aan mijn voeten. Hij is ontzettend lief voor me, maar beslist geen doetje, voor niemand niet.

Maar inderdaad wel een fijn forum, als je over dingen wil praten en je bent wat nerveus maar je wil dat niet op een verkeerde manier doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O o o o o mijn proefkonijn voor het eten (A.) heeft lange tenen (wat zeg ik, hij moet de bocht insturen één kilometer van te voren) en nou heb ik iets verkeerds gezegd over de vermeende chaos in zijn huis. Hij staat op het punt om NIET te komen eten.
Mannen !!!!!!!!!! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even leuk nieuws;
Ik zag zojuist op de televee een programma : Wat je eet ben jezelf
Een vrouw verslaafd aan chocola en alcohol. Ze had moeite met plezier maken in de kroeg op een glas water, en ze kreeg een tip om op een andere manier, zonder de kroeg, hetzelfde plezier te maken, namelijk..........tadatadatatataaaaaa
BUIKDANSEN !!!!
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan hou je die tv toch lekker uit Woman?
Ga iets leuks ontwerpen, doe een buikdans, zet een lekker muziekje op, denk: dit is MIJN avond.
Ik vind dat trouwens een ontzettend goor programma, "wat je eet ben je zelf". Dan moeten ze op zeker moment in een doosje poepen, wat dan beoordeeld wordt door zo'n strenge dame... getver! Doe mij nog maar een Bossche Bol :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...