Sandra Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Zo, Kiky.Net een bosche Bol gegeten. Nu ligt er overal chocola. Kreeg opeens een grote trek in, dus wordt het maar schoonmaken.Wel goed van je dat je allebei kan. Knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Gevverderrie Sandra, je weet toch dat je hyper wordt van suiker Yech, een Bossche Bol, vieslel!Ik zit ondertussen boontjes te ratsen die ik uit de tuin heb geoogst. Dat is het vandaag voor mij: klusjes doen, schrijven, nog meer klusjes doen, nog meer schrijven (ook voor mijn werk), sms'jes beantwoorden, de katten en honden aandacht geven, weer schrijven... Maar ik drink geen alcohol, dat is altijd weer winst.Dus het forum heeft behalve gezelligheids- en interessewaarde, nog steeds de functie van: niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Ik kan ook nog steeds heel erg blij zijn voor Kirky hoor, en andere blije mensen. ondanks mn eigen rouwverwerking Wat ik niet kan is andere mensen opvangen die problemen hebben. Nee de urn laat ik hier, moet er niet aan denken om die uit te strooien.De natuur was prachtig, heel romantisch gebied met witte bruggetjes en velden vol met klaprozen en andere veldbloemen. Ben blij dat ik even gegaan ben. Wil dit elke dag gaan doen, even erop uit met da dog. Ik begin nu toch wel een fijn leefritme te krijgen hier in dit fijne huis. Er is zo veel mogelijk !Wil nu langzaam aan gaan proberen om elke dag en 'werk'uurtje in te lassen. In mn atelier beetje wat meer verkoopgericht bezig zijn. Maar ik ga het pas doen als het echt goed voelt omdat ik ook nog steeds last heb van een burn out. Nou lieve mensen ik ga even chillen. dahahahahahag, tot laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 hmmmmmmmmm, Kirky, die ziet er ook heerlijk uit. Ik neem er zeker van.Vie, ik kreeg opeens een vreselijke trek in suiker, dus ben ik naar de bakker gerend en ze hadden alleen bossche bol over. Maar smaakte wel goed hoor, hahahahha.Waar over schrijf je Vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Haai allemaal,Hier ook een calorieën explosie maar niet zoet. Ik heb Italiaans gekookt en in het één ging een bakje ricotta kaas (lasagna met wilde spinazie en ricotta en knoflook) en in het ander een bakje mascarpone (tiramisú). Het is proefkoken voor van de week, als mijn vriendinnen komen wil ik WAANZINNIG voor de dag komen (altijd onmatig hè die alcies).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Lijkt me ook lekker voor de veggies onder ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Klinkt goed Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Snap ik Sandra, ik zat je maar te dollen.Ik schrijf teksten voor mijn brood, kan van alles zijn. Zo lang het niet botst met mijn overtuigingen, schrijf ik het.Momenteel een brochure voor een nieuw te openen galerie en een boekje voor slechthorende kinderen. Dit laatste is erg leuk om te doen, omdat het in combinatie is met een illustratrice. En eigenlijk een vervolg op een boekje dat eerder goed in de smaak viel.Woman, planning, daar komt het op aan. Soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Vie,Lijkt me leuk creatief werk. Heerlijk werk te doen dat je met plezier doet en ook op je eigen tempo.Nou, meer kan je niet wensen he, dame.Manneke aan je voeten, leuk werk en een goed forum, hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Moeilijke dag vandaag...ik ga maar een eindje wandelen!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Trees,Wil je erover praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Mjammie Houtje! Klinkt echt lekker. Maar ik denk dat de vriendinnen meer voor jou komen... enfin, we hadden het er al over vanmorgen: ben je goed genoeg?Sandra, zo creatief is dat niet hoor. Moet je mij horen piepen als ik een jaarverslag van een bedrijf moet vormgeven. Dat is saaaaaaiiii! Lappen tekst met cijfers.Maar het is inderdaad fijn om zelf mijn werktijden te kunnen bepalen.En mijn man ligt echt niet aan mijn voeten. Hij is ontzettend lief voor me, maar beslist geen doetje, voor niemand niet. Maar inderdaad wel een fijn forum, als je over dingen wil praten en je bent wat nerveus maar je wil dat niet op een verkeerde manier doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Trees? Al aan het wandelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 O o o o o mijn proefkonijn voor het eten (A.) heeft lange tenen (wat zeg ik, hij moet de bocht insturen één kilometer van te voren) en nou heb ik iets verkeerds gezegd over de vermeende chaos in zijn huis. Hij staat op het punt om NIET te komen eten.Mannen !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Nou ja, even wat anders dan maar.Bij mijn recepten horen allerlei proseco's en wijnen en marsala, maar ik ben fier lángs de rekken gewandeld.Vanavond fris en morgenvroeg fris graag. Vanavond Najib Amhali kijken en opnemen voor de kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Goed ik ben ervandoor!Toedels en een fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Dan mist hij iets Houtje. De sufferd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Sorry,lijkt wel hobby want spuug me suf. Wauw, was op en kiteste alles op de vloerbedekking. Schaam me zo. Ik baal want kan er niets aan doen. Heb zo gezegt dat het me speet maar zo iets kun je niet maken en dat besef ik heel goed.Tomme in schaam me zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Even leuk nieuws;Ik zag zojuist op de televee een programma : Wat je eet ben jezelfEen vrouw verslaafd aan chocola en alcohol. Ze had moeite met plezier maken in de kroeg op een glas water, en ze kreeg een tip om op een andere manier, zonder de kroeg, hetzelfde plezier te maken, namelijk..........tadatadatatataaaaaaBUIKDANSEN !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Drup, gaat het wel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Drup is weg....Ik schommel een beetje tussen mn computer en mn tevee waar (natuurlijk) geen bal op is. Zo maar beetje soep maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Hmmm Nog even de tevee gids uitgeplozen en dat wordt : Ik hou van HollandZeker niet mijn ding, maar best choice voor vanavond. bléh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Nou, eerst maar eens Hollandsche Tomatensoep...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Kirky,Ik lees net dat je je rijbewijs terug krijgt. Man, van harte gefeliciteerd. Geweldig!!!Druppel, Wat is er precies gebeurd???? Dat je je zo ongelukkig voelt?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2009 Nou dan hou je die tv toch lekker uit Woman? Ga iets leuks ontwerpen, doe een buikdans, zet een lekker muziekje op, denk: dit is MIJN avond.Ik vind dat trouwens een ontzettend goor programma, "wat je eet ben je zelf". Dan moeten ze op zeker moment in een doosje poepen, wat dan beoordeeld wordt door zo'n strenge dame... getver! Doe mij nog maar een Bossche Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden