Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Heyhey je kunt het Lara,Ben ook een perfectionist.Ierder mens maakt fouten, dus ..Ben overtuigd van je capaciteiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Ik snap je Kirky, ben de afgelopen 1.5 jaar bezig geweest met de burocratie betr. de adminisratie omtrent het overlijden van mn vader. Echt om te gruwen. Ik ga even stokbroodje eten, en ik ben bezig met kraaltjes dus ga ik dan weer mee door. Ook daar zal ik een foto van latn zien als t af is. Een glitterbelt met dreads en belletjes (Tribal buikdans stijl) Echt heel gaaf. Toedeloe tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 In mijn kunst ben ik dat, maar als ik via een baas of freelance werk ben ik dat ook.Niet altijd even makkelijk, want een 7 of een 8 is niet goed genoeg, alleen de hoogste score een 9,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Kirky en Lara,Waarom moet het zo moeilijk zijn.Kirky waar moet jij nog geld van krijgen? Pb me misschien dat ik iets voor je kan doen.Lara, is er geen instantie die iets voor je kan doen? Dit is niet oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Ben wel benieuwd hoe dat kostuum uit gaat zien, woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Ik weet het niet Mika, de opdrachten gaan via de tel en via mail. Via iemand van het forum had ik tips gekregen, en gedaan. Een bedrijf heeft nu alles betaald, gelukkig. Daar heb ik voor proef, nu weer 4 opdrachten voor gedaan, in de buurt, zodat het me weinig benzine kost.Andere bedrijf schiet niet op met betalen, ondanks mn mails en bellen. Dus doe ik geen opdrachten meer voor.Waar ik nu aantal opdrachten van heb gekregen, nog nooit moeilijkheden met betalingen geweest. Dus daar wil ik wel voor rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Jep elk werk is passend, maar je hebt een taxipas, je hebt uizicht op werk.Dan nog laat ze maar een reintegratietraject inzetten , kost hun duizenden euries, en je komt vaak op het zelfde uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 He valentine, tuurlijk was dat duidelijk.Toch kirky moeten ze zsm bemiddelen naar werk, sta daar op, kom op...Lara, ben assertief (of ben net zoáls ik) vind een andere baan, of andere functie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Ik ben druk op zoek, naar een andere bijbaan, die wel netjes uitbetalen.Maar valt niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Lara,Je stuurt, via de post een factuur (betalen binnen 14 dagen)Niet betaalt, stuur je een herinnering (betalen binnen 14 dagen)Niet betaalt stuur je een tweede herinnering, met de mededeling dat je incassoburo inschakelt als niet betaalt. Daarna kun je alsnog beslissen of je die stap gaat ondernemen of niet, maar meestal werkt dit afdoende.Niet via de mail, via de post. Als je een voorbeeld nodig hebt voor een factuur wil ik je daaraan helpen. x quote: Originally posted by: LaraIk weet het niet Mika, de opdrachten gaan via de tel en via mail. Via iemand van het forum had ik tips gekregen, en gedaan. Een bedrijf heeft nu alles betaald, gelukkig. Daar heb ik voor proef, nu weer 4 opdrachten voor gedaan, in de buurt, zodat het me weinig benzine kost. Andere bedrijf schiet niet op met betalen, ondanks mn mails en bellen. Dus doe ik geen opdrachten meer voor. Waar ik nu aantal opdrachten van heb gekregen, nog nooit moeilijkheden met betalingen geweest. Dus daar wil ik wel voor rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 ey Lara snap het helemaal.....Steun je enorm, ben benieuwd naar je creaties.Ga nu slapen, terusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Woman, dank je.Dat ga ik doen.Meteen dit weekend werk van maken.Factuur mag je me wel sturen Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Oh Sorry Theemuts,weet niet waar jij verblijft aan de zijde van NL, maar goed ik heb soms ingangen.Jammer dat het je tot nu toe niet gelukt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Valentine, ja ik heb nu aankopen en benzine voorgeschoten. Reed 1000km per week voor ze en mn auto doet 1 op 10 meen ik.Nee voorschot wordt niks, alleen als ik een dure aankoop moet doen ivm een onderzoek, dat ontvang ik wel als voorschot , vanaf 150 euro is dat. Beneden dat bedrag moet ik eerst zelf voorschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Hoi woman,een wat late reaktie op een ander stukje dat ik van je las,je dijkhuisje klinkt echt al iets bijzonders,wat denk je van een B&B in je souterain?Ik heb er sinds een jaar een in een oud sigarenrokerijte achterin mijn tuin. Als je een beetje bereikbaar bent kan het aardig lopen en je houdt je privacy.groetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Hmmmmm, heb even een erg ongemakkelijk gevoel.Zal mn argwaan wel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 WingIk weeter is niets andersHet is okeeSoms wou ik dat ik dood wasMaar dat helpt nietLieve allemaalIk wil niet doodIk ga nog lang niet doodOf misschien tochNou enWat een verhaal...Wing: Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Nu moeilijk, morgen blij, theemuts !Wat is erger, de trek uitzitten of de kater uitzitten ? quote: Originally posted by: theemutsIk heb het er wel moeilijk mee, met dat niet drinken. Gelukkig is er geen avondwinkel hier in de buurt. En de kroeg is ook dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Marjo ! Hoi !Heb ik ook wel eens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 kirky,ben het helemaaal met je eens dat er geen fatsoen meer bestaat!ik heb SLOW-PCfighter gekocht,maar de inlogcode werkt niet,heb al -tig mailtjes gestuurd,maar krijg niet eens antwoord! je kan toch op zijn minst een bevestiging van ontvangst sturen?ik kan mij daarwezenloos aan ergeren!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Oh ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Een hondje uit en douchen, zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Hee Hannah! Joe okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2009 Mooie drie weken gehadVandaag opgeruimd en ingepaktKids weer naar KlaasVriendin vroeg of ik op de honden woupassen. Tuurlijk, doe ik dat.Dat vind ik ook leukEven bij mijn ouders wegDus in deblokhut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden