Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 augustus

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik snap je Kirky, ben de afgelopen 1.5 jaar bezig geweest met de burocratie betr. de adminisratie omtrent het overlijden van mn vader. Echt om te gruwen.
Ik ga even stokbroodje eten, en ik ben bezig met kraaltjes dus ga ik dan weer mee door. Ook daar zal ik een foto van latn zien als t af is. Een glitterbelt met dreads en belletjes (Tribal buikdans stijl) Echt heel gaaf.
Toedeloe tot zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet Mika, de opdrachten gaan via de tel en via mail. Via iemand van het forum had ik tips gekregen, en gedaan. Een bedrijf heeft nu alles betaald, gelukkig. Daar heb ik voor proef, nu weer 4 opdrachten voor gedaan, in de buurt, zodat het me weinig benzine kost.

Andere bedrijf schiet niet op met betalen, ondanks mn mails en bellen. Dus doe ik geen opdrachten meer voor.

Waar ik nu aantal opdrachten van heb gekregen, nog nooit moeilijkheden met betalingen geweest. Dus daar wil ik wel voor rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lara,
Je stuurt, via de post een factuur (betalen binnen 14 dagen)
Niet betaalt, stuur je een herinnering (betalen binnen 14 dagen)
Niet betaalt stuur je een tweede herinnering, met de mededeling dat je incassoburo inschakelt als niet betaalt.
Daarna kun je alsnog beslissen of je die stap gaat ondernemen of niet, maar meestal werkt dit afdoende.
Niet via de mail, via de post.
Als je een voorbeeld nodig hebt voor een factuur wil ik je daaraan helpen.
x

quote:

Originally posted by:
Lara

Ik weet het niet Mika, de opdrachten gaan via de tel en via mail. Via iemand van het forum had ik tips gekregen, en gedaan. Een bedrijf heeft nu alles betaald, gelukkig. Daar heb ik voor proef, nu weer 4 opdrachten voor gedaan, in de buurt, zodat het me weinig benzine kost.

Andere bedrijf schiet niet op met betalen, ondanks mn mails en bellen. Dus doe ik geen opdrachten meer voor.

Waar ik nu aantal opdrachten van heb gekregen, nog nooit moeilijkheden met betalingen geweest. Dus daar wil ik wel voor rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentine, ja ik heb nu aankopen en benzine voorgeschoten. Reed 1000km per week voor ze en mn auto doet 1 op 10 meen ik.

Nee voorschot wordt niks, alleen als ik een dure aankoop moet doen ivm een onderzoek, dat ontvang ik wel als voorschot , vanaf 150 euro is dat. Beneden dat bedrag moet ik eerst zelf voorschieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi woman,
een wat late reaktie op een ander stukje dat ik van je las,
je dijkhuisje klinkt echt al iets bijzonders,
wat denk je van een B&B in je souterain?
Ik heb er sinds een jaar een in een oud sigarenrokerijte achter
in mijn tuin. Als je een beetje bereikbaar bent kan het aardig lopen en je houdt je privacy.
groetjes Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu moeilijk, morgen blij, theemuts !
Wat is erger, de trek uitzitten of de kater uitzitten ?

quote:

Originally posted by:
theemuts

Ik heb het er wel moeilijk mee, met dat niet drinken.

Gelukkig is er geen avondwinkel hier in de buurt.

En de kroeg is ook dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kirky,ben het helemaaal met je eens dat er geen fatsoen meer bestaat!
ik heb SLOW-PCfighter gekocht,maar de inlogcode werkt niet,heb al -tig mailtjes gestuurd,maar krijg niet eens antwoord! je kan toch op zijn minst een bevestiging van ontvangst sturen?
ik kan mij daarwezenloos aan ergeren!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...